חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחוזי נכות משרד הביטחון בגלל התעללות נפשית

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/201226653 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם טיפוסים בזויים שמרשים לעצמם להתנהג איך שהם רוצים בלי גבולות כלשהם. בצבא יש מספר אנשים שבגלל ביטחון עצמי גבוה, ותכונות של גאווה ויוהרה שהתפתחו למימדים עצומים, מרגישים שהכוח נמצא בידיים שלהם, ומרשים לעצמם להתנהג לא יפה ולהתייחס באופן משפיל לאנשים שרק למראית עין נראים חלשים מהם. המתעלל מוצא בדך כלל את הנקודה החלשה בחייל מסוים ובגלל טקטיקה מתוחכמת ורשעית הוא מאלץ אותו לבצע פעולות שונות בניגוד לרצונו. זה יכול להתרחש במקומות רבים בבסיס. לדוגמא, אם המתעלל דורש מחייל חלש שישלם עליו בקפיטריה באופן קבוע וגם מרשה לעצמו לקחת את העודף, ולהכריז זאת בפני כל הבחורות כדי שיצחקו ויתפעלו בו זמנית.

התעללות נפשית באופן קבוע יכולה להביא את החייל למצב שיבוא יום והוא יצטרך להגיש תביעות משרד הביטחון בגלל שלא הצליח לתפקד במשך שנים בגלל מחסומים רגשיים שנבנו אצלו בלב, בגלל ההתעללויות הללו. אם אתה נחשף לאירועים כאלו מהצד, אל תשתוק ואל תתעלם. נאמר כבר פעמים רבות בעבר שהעולם ייהרס לא בגלל אלו שייהרסו אותו, אלא בגלל מי שלא מונע את ההריסות הללו. תוכל למנוע מחייל להרגיש חסר ביטחון בעל מחשבות אובדניות שייגרמו לו אחוזי נכות משרד הביטחון . אם יש לך את הכוח למנוע את ההתנהגויות הללו, תעשה מעשה ואל תשב בחיבוק ידיים. יש אנשים שאין להם את הכוח לעצור את ההתעללויות הללו.

הערות פוגעניות נעשות בדרך כלל מול קבוצה גדולה של אנשים. המתעלל עלול להיות ילד שקט כשהוא נמצא ליד החייל הסובל, אך כשיש אירועים חברתיים רבים עם מספר של בחורות יפות בסביבה, הוא עלול לשים על עצמו מסיכה ולתת לגיטימציה להתנהגות השפלה שלו. המתעלל אף פעם לא ייקח אחריות למעשיו ותמיד יאשים את הצד השני, גם אם מדובר במכות כלפי הצד הסובל. תמיד למתעלל יהיה מה להגיד. והחייל הסובל עוד עלול לחשוב שמגיע לו לקבל את היחס הזה, הפגיעות המילוליות והפיזיות באופן קבוע עד לידי מצב של קבלת אחוזי נכות משרד הביטחון . אסור לסתום את הפה כשרואים מעשים כאלה בצבא. צריך לערב קצינים אם צריך. זו לא הלשנה - אלא דיווח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143794 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144462 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811863 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511544 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320077 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227037 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226495 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: משה יוריאובדן כושר עבודה13/09/1226546 צפיות
איש אינו אוהב להיקלע אל הסיטואציה הזו, אך במקרים מסוימים אנחנו חייבים עורכי דין מקצועיים. זה עשוי לקרות בגלל עניין פלילי ועשוי לקרות אפילו בעקבות רישום פטנט. בשביל מקרים מהסוג הזה מומלץ מאוד שיהיה לנו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica