חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע חשוב שיהיה לכם עורך דין לתאונות עבודה?

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/201811887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר. עם זאת, לא תמיד יש לנו הנכונות או הזמן או היכולת להשקיע את המשאבים הנפשיים או הכלכליים. זו אחת הסיבות שאנשים רבים מעדיפים להעסיק רואה חשבון, למשל, כדי שיטפל בעבורם בכל ענייני המיסים וזו גם הסיבה שחשוב מאוד לפעמים להתייעץ עם עורך דין או לשכור את שירותיו.

זה שרובנו יכולים בסופו של דבר להצליח במשהו לבד, לא אומר שאנחנו רוצים או יכולים לעשות את זה, וכך עובד העולם - לשם כך ישנם בעלי תפקידים המתמחים בתחומם ויש לנו היכולת לעזור אחד לשני, כל אחד בתחום בו הוא מצטיין. במקרה הזה החלטתי לבחון דוגמה המתייחסת לשירותים המעניק עורך דין לתאונות עבודה, שכן זה נושא רגיש ולצערנו די שכיח שחשוב לגשת אליו ולעסוק בו.

בדו"ח תאונות העבודה השנתי של משרד הכלכלה והמוסד לביטוח לאומי מצוין שבמהלך שנת 2015, לדוגמה, נפגעו כ-50 אלף עובדים כתוצאה מתאונות במהלך עבודה ו-54 עובדים נהרגו. כמו כן בשנת 2015 שולמו מעל 4.5 מיליארד ש"ח גמלאות לנפגעי עבודה, באופן ישיר. ב2017 התרחשו 256 תאונות עבודה רק בענף הבניה. אלה הם נתונים חמורים למדי לכל הדעות.

מסיבה מצערת זו ועקב רמת השכיחות של תאונות המתרחשות כמעט על בסיס יומי בישראל בכל תחומי התעסוקה, כדאי להרחיב ולהעמיק את הידע על מנת שאם חלילה יהיה צורך, יהיה בידכם כל המידע החיוני לו אתם זקוקים עבור התביעה שלכם לביטוח לאומי.

מעבר לטיפים הראשונים החשובים שתקבלו כאן, הטיפ החשוב ביותר שתוכלו לקבל הוא לפנות לעורך דין לענייני תאונות עבודה אשר קיבלתם לגביו המלצות חמות, שאתם סומכים עליו ויודעים כי הוא מומחה בנושא ויש לו אחוזי הצלחה גבוהים בתביעות מול ביטוח לאומי. עורך דין מומחה בתחום יוכל לא רק לעשות עבורכם את העבודה הסיזיפית מול ביטוח לאומי אלא גם ללוות אתכם ולתמוך בהם בתהליך שעלול להיות מייגע, מפרך, מתמשך ולא פשוט מבחינה נפשית.

אז אחרי שדאגתם לכם לעורך דין, חשוב שתדעו שבמקרה של תאונת עבודה, שיכולה להיות כל פגיעה גופנית ואף טראומה הנגרמת עקב העבודה או בזמן שהותכם במקום העבודה, בדרך אליה או חזרה ממנה - עליכם מיד לתעד את האירוע לפרטי פרטים; תאריך, שעה ומיקום האירוע, שמותיהם ופרטיהם של העדים לאירוע במידה וקיימים כאלה ואם יש באפשרותכם לצלם תמונות גם זה יכול להועיל מאוד.

בנוסף, גם אם אתם מרגישים בסדר, חשוב וקריטי מאוד שתגשו מיד לבית חולים להבדק משום שבית החולים נותן לכם את האישורים החשובים ביותר להם תזדקקו עבור התביעה שלכם. מלבד אישורים אלה עליכם לקבל אישור משטרתי, וכן עליכם לדאוג לשמירה קפדנית ומסודרת של כל פיסת מסמך, אסמכתא, קבלה, אישור ומרשם שאתם מקבלים בתהליך שכן יתכן ותזדקקו לכל אחד ואחד מהם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186674 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183661 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811158 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181803 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182838 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182453 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511548 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320079 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226497 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226657 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

מאת: משה יוריאובדן כושר עבודה13/09/1226547 צפיות
איש אינו אוהב להיקלע אל הסיטואציה הזו, אך במקרים מסוימים אנחנו חייבים עורכי דין מקצועיים. זה עשוי לקרות בגלל עניין פלילי ועשוי לקרות אפילו בעקבות רישום פטנט. בשביל מקרים מהסוג הזה מומלץ מאוד שיהיה לנו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica