חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין אפוטרופסות

לעתים אתם חשים כי קרוב משפחה שלכם הזדקן, מבולבל, זכרונו נחלש ולא מנהל את עניניו כתמול שלשום, זה מצב קשה ולא נעים, קשה להתמודד עם הידרדרות קוגניטיבית של קרוב ואתם חשים במצב כזה חסרי אונים, עצובים, ולא יודעים איך לעזור ולסייע לאותו קרוב.  במצב כזה יש צורך פעמים רבות בטיפול עורך דין אפוטרופסות. עורכי דין  אפוטרופסות טובים הם בעלי ניסיון רב ורגישות בתחומים אלה וייתנו לכם עצות יקרות מפז לא רק בהיבטים המשפטיים אלא גם יתרמו מניסיונם לגבי התארגנות והתמודדות עם המצב החדש. עורך דין אפוטרופסות יוודא כי קרוב שלכם לא יוותר ללא הגנה וימונה לו, אם כך יוחלט, אפוטרופוס שידאג לנהל את ענייניו השונים לטובתו.


עורך דין אפוטרופסות ומוסד האפוטרופסות

מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים. לפני מינוי אפוטרופוס, תהליך שמלווה בעזרתו של עורך דין אפוטרופסות בית המשפט ישמע את דעתו של החסוי לגבי מינוי אפוטרופוס עבורו. פעמים רבות החסוי הוא בעל דעות בנושא זה ואם הוא מסוגל להביע דעות בנושא בית המשפט יקשיב גם לדעותיו ולרצונותיו. כאשר אתם ממונים להיות אפוטרופוס לחסוי בית המשפט מפקח על פעולותיכם ואתם צריכים לדווח לבית המשפט לגבי פעולות שאתם עושים ככול הנוגע לרכושו ונכסיו של החסוי. חשוב לעבוד עם עורך דין אפוטרופסות כדי להראות שאתם באמת פועלים לטובתו של החסוי.


מחויבויותיו של אפוטרופוס

כאשר אתם אפוטרופוס של אדם אתם מחויבים לדאוג לטיפול פיזי בו, לטיפול רפואי בו, וגורמים שונים מפקחים גם על כך. לא רבים יודעים זאת אך אם אתם אפוטרופוס לחסוי אתם צריכים לתת לבית המשפט פירוט של נכסי החסוי ולהציג בפני בית המשפט. כדי לספק דוחות על פעולות בנכסי החסוי חשוב וכדאי לפנות אל עורך דין אפוטרופסות בכדי שיסייע לכם לטפל בנהלים החוקיים השונים בנוגע להיותכם אפוטרופוס או למהלך טיפולכם באפוטרופסות של קרוביכם. התנהלות נכונה שלכם מול בית המשפט בייעוץ של עורך דין אפוטרופסות תסייע לכם לדאוג לחסוי שאתם מטפלים בו ולנהל את ענייניו כחוק.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלקיים

מאת: יוסי אלקייםבריאות השן03/02/161194 צפיות
החיבור של עולם האינטרנט עם התחום של הרפואה ובפרט רפואת שיניים, בכל הקשור לשיווק ופרסום, הביא למצב בו מרפאות שניים מקומיות, דוגמת מרפאות בבאר שבע, יכולות ליהנות מקהל רחב הרבה יותר מאשר בעבר. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

מאת: יוסי אלקייםניקיון01/02/161103 צפיות
מי הם הלקוחות של החברה המומחית לפינוי תכולות דירה? מה חשוב לדעת על פינוי של תכולת בית או דירה? להיכן מפנים את כל הפריטים מהבית הישן שלכם? מי מרוויח מפינוי הדירה שלכם?

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136330 צפיות
"אני הולך לרופא רק כשכואב לי" ,מכירים את תפיסת העולם הזאת ,זאת בדיוק תפיסת העולם שגורמת לאותם כאבים ,בדיקות סקר תקופתיות באות על מנת שנדע או יותר נכון שהרופאים שלנו ידעו על העומד להתרחש ולהזהיר אותנו מפני הבאות.

מאת: יוסי אלקייםבריאות ורפואה כללי02/10/136106 צפיות
לאדם הלא שומע מלידה או לכזה שעם השנים נגרם לו נזק שמיעתי נפגע מאוד באיכות חייו , תוצאות חירשות מלאה או חלקית עלולות להשפיע על הרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו , האדם הלא שומע יצטרך להגביר את קולו ולעיתים לגרום לאי נוחות בסביבה שלו , האדם שלא שומע הופך לעצבני יותר בשל אותה עובדה שהוא לא מצליח לתקשר טוב עם סביבתו.

מאת: יוסי אלקייםספורט וכושר גופני - כללי02/10/136654 צפיות
כול מי שהחליט בוקר בהיר אחד שהוא חייב להשיל מגופו מספר כזה או אחר של קילוגרמים ולהירשם למכון כושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו נתקל לוודאי לדרישה המציקה הזו להמציא אישור רפואי , לא פעם אישור רפואי לספורטאים גורם דווקא את ההיפך , אנשים מוותרים על אימון כושר בשל אותה טרחה של הבאת אישור רפואי מרופא המשפחה, אולם מה שאותם מתאמנים פוטנציאליים לא מבינים היא כמה חשוב אותו אישור רפואי לספורטאים.

מאת: יוסי אלקייםבגידות24/09/136818 צפיות
לרוב נתקלים בהם בסרטים או בסדרות טלוויזיה ,לא פעם לבטח נתקלתם בחוקר פרטי או בבלש באחת מסדרות הטלוויזיה או בספר מותח, אך במציאות חוקר פרטי הוא דמות נסתרת מן העין בדרך כלל אשר לא תוכלו להיתקל בה או לדעת על המצאה , חוקר פרטי לא נחשף בדרך כלל ,אלא אם כן הוא מנהל חקירה גלויה שאין בה צורך להסתתר.

מאת: יוסי אלקייםחקירות24/09/136371 צפיות
רוצים להגיע אל חקר האמת? רוצים להביא את ההוכחות החותכות ביותר לבית המשפט ? אין ספק שהדרך הכי יעילה להגיע אל האמת והדרך היעילה ביותר להטות את הכף לטובתכם בבית המשפט היא על ידי ראיות חד משמעותיות מתועדות היטב ומוקלטות באיכות מעולה, משרד חקירות איכותי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת להכין עבורכם תיק מסודר שייתן לכם את כול הממצאים אותם תרצו לגלות.

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811920 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511553 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226500 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226660 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

מאת: משה יוריאובדן כושר עבודה13/09/1226551 צפיות
איש אינו אוהב להיקלע אל הסיטואציה הזו, אך במקרים מסוימים אנחנו חייבים עורכי דין מקצועיים. זה עשוי לקרות בגלל עניין פלילי ועשוי לקרות אפילו בעקבות רישום פטנט. בשביל מקרים מהסוג הזה מומלץ מאוד שיהיה לנו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica