חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Happy new year

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/20123009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז ככה.. מכיוון שאני אוהב כל כך הרבה לכתוב החלטתי לכתוב לכם עוד פוסט על איך העברתי את הסילבסטר אתמול..היה יום משוגעהפיליפינית בתחנה המרכזיתזה יום ההולדת של ישו!יום ההולדת של ישו אני אומרת לכם!הגעתי לתחנה המרכזית בעיר שלי ושם פיליפינית צעירה עומדת ליד אשה ישראלית בגיל המעבר, הפיליפינית קורנת והאשה קצת נראית עייפה. התחנה ריקה מאנשים, יום שבת בערב, נראה כאילו אחרי הפצצה, שקט והקיוסק סגור.רק הפיליפינית נראית מאושרת ואני שומע אנגלית סחה ודיבור בינה לבין האשה השנייה. מכיוון שאני אמריקאי, קפצתי על ההדמנות לדבר קצת משפת האם שלי, ומיד כשהתמקדתי במילותיה של הפיליפינית שמתי לב שהיא מדברת על הסילבסטר, נכנסתי לה לאמצע הדיבורים כמו השובב שאני.אמרתי לה Happy new year היא ענתה במין טון אימהי מתרגש אבל מנותק It is Jesus Birthday..! Jesus Birthday..! לא הבנתי את כוונתה בכלל, ואז קלטתי שהאמונה שלי לרגע כיהודי נחפשת לדפוס ביטול אמונתו של הגוי, ונזכרתי שהסילבסטר בא מייד אחרי חג המולד, שזהו יום הולדתו של ישו?!האוכל הטעיםדבר חיובי ומביא ביטחון תמיד זה אוכל. בלי אוכל טוב אני מרגיש נעול כמו ג'אבקה ונהייה עצבני. הגעתי הבייתה לאחר גיחה קצרה לתל אביב כולי חושב רק על האוכל הטעים שמחכה לי במקרר..נתקעתי מחוץ לביתהמנעול נדפק? אני נכנסתי לעולם דמיוני בו מישהו החליף לי את המפתח במחזיק למפתחות אחרים ודומים לשלי? מזל שהשכן שלי הוא מנעולן. הוא פרץ את דלת ביתי ב15 שניות, והאוכל הטעים מייד חיכה לי. אני חושב לבוא אליו עם איזה 20 שקל עוד מעט, 20 שקל בשביל 15שניות זה כסף טוב לא? מעניין דווקה כמה מרוויח פורץ מנעולים?..בואו נבדוק שנייה. חיפוש מהיר של המילה פורץ מנעולים בגוגל נותן לי מלא מידע וגם אתר אינטרנט חמוד בשם מנעולן בתל אביב אבל לא מדברים על כסף שם?.. טוב נשאר לאחל אושר ועושר לשכן שלי המנעולן.מוזיקה טובה ושיר חדשאחרי האוכל הטעים חיפשתי שירים בYouTube ומצאתי שיר שהתחברתי אליו ממש לאחר כמה סריקות של ההיסטוריית חיפושים שלי. זה פתח את המנעול של הלב שלי וישבתיו נהנתי מהמוזיקה כל הלילה, אני לא סובל לשמוע שירים שאני כבר לא מתחבר אליהם. זה טוב בשביל מצ'בהרוח .מזג אוויר טובאתמול בלילה היה קור אימים כבר וזה שננעלתי מחוץ לבית גרם לי לחשוב על החיים בצורה עמוקה מאד למשל דקה עד שהגיע השכן. מזל דווקה שבתקופה האחרונה יש מזג אוויר נחמד.היום בבוקריש אור בבית היום, הרבה אור, אני צריך לצאת לסידורים ולהחליף את המנעול שנדפק. בא לי ללמוד להיות פורץ מנעולים, מחשבה מוזרה וכיפית של הראש היום בבוקר.2012 שמיח.

קישור: http://medinateynu.net/

 



תגיות המאמר: פורץ מנעולים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לעשות צניחה חופשית בשמי ישראל?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bonjor

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128874 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128356 צפיות
ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128375 צפיות
חשוב לי זה לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה שלי בגינה היפה שלנו ביחד עם אשתי.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128258 צפיות
בזמן שבועת הנדלן מתרחבת תושבים באזורים בהם השמועה על הבעיה של טרמיטים כבר מוכרת סובלים וגם מי שקונה בית באזורים האלה בלי ידיעת הבעייה מראש סובל גם כן. תפיצו את הבשורה! אתם יכולים להעתיק ולהדביק את הקישור הזה לפייסבוק שלכם או לכל מקום אחר.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/127596 צפיות
בסוף יש מים חמים ואני מבסוט, אחלה בעלי בית יש לי הם לא נותנים לי לשלם על דברים שנחשבים בלאי סביר. אני מאד אוהב אותם.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/121038 צפיות
בשביל תמונות מהחתונה של סאבלימינל (סתם בא לי) אתם יכולים להיכנס לכאן תמונות מהחתונה של סאבלימינל.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/12843 צפיות
טכנאי מקררים שלכם הוא זה שאתם עובדים רק איתו ומבסוטים ממנו. תחפשו את טכנאי המקררים שלכם באתר בקישור כדי ללמוד עוד.

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161642 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152318 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/145067 צפיות
בעיות קשב וריכוז אינם בעיות המונעות מהאדם להתרכז בפרט מסוים, או ההרגל לקפוץ מנושא לנושא. בעיות קשב וריכוז מתחילות מבפנים, כאשר לאדם יש המון "רעש" בפנים, מחשבות וקושי ריכוז בתוך עצמו

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131968 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131811 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132072 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138306 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica