חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקלחת חמה זה צורך

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/20127593 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסתבר שדוד שמש (הגוף חימום שלו) דורש החלפה בערך אחת לשנהאז זה הסיפור:חזרתי מירושליםחזרתי אתמול מירושלים. אני לא צריך לספר לכם שקר שם בעונה הזו. היה כיף ממש הייתי שם אורח בכנס. היה אוכל ממש טוב וחדרים איכותיים ונוחים והרצאות ממש טובות גם. אין כמו סופי שבוע כיפים ככה. בגג הבית מלון היו שורות שורות של לוחות סולאריות בשביל דודי שמש. דוד שמש נותן מים חמים במהלך רוב השנה לצרכי שימוש מיידי. מקלחת חמה זה צורך אני חושב אצל כולם.אין מים חמיםנכנסתי לדירה שלי בסביבות שש בערב אחרי נסיעה עם חבר חזרה מירושלים ומסתבר שאין מים חמים לו במעט. קצת מוזר כי היה שמש במהלך היום. דוד שמש עוזר לי לחסוך לא מעט כסף במהלך השנה על הוצאות החשמל שלי. 43 אגורות לקוט"ש זה המחיר העדכני של חשמל בישראל בתחילת שנת 2012, על זה ביום אחר. בכל מקרה לא היה מים חמים ושאלתי את עצמי איך זה יכול לקרות.הגיע הבחורהגיע הבחור היום בבוקר אחרי שהייתה לי שיחה קצרה עם בעלי הבית. אגב אני גר בהרצליה, אזור שקט ונוח, בדירה קטנה יחסית אבל נוחה מאד. הוא הסביר לי שתמיד בעונה הזאת בארץ אנשים לא מבינים למה דוד שמש לא פועל כמו שצריך אצלהם, שבעצם דוד שמש לא אמור לתת הרבה בחורף. הוא עבר איתי על הסבר הטכני. מסתבר בכלל שגוף החימוש במערכות דודי שמש (הגוף החימום החשמלי) דורש החלפה אחת לשנה-שנתיים. הוא הראה לי את גוף החימום הישן שבהחלט היה נראה במצב דיי גרוע.200 שקלים חדשים הוצאו מהארנקאצלי יש דוד שמש מאד קטן, אישי רק לדירה שלי. בחורף האחרון השתמשתי הרבה בגוף החימוש החשמלי, בערך שעה ביום עם הטיימר. ההחלפה שלו למזלי בגלל היות הדוד קטן מאד הייתה רק 200ש"ח הוצאתי את הכסף מהארנק ושילמתי לבחור. הוא היה סימפטי ושתינו קפה ביחד. בעלי הבית הודיעו לי שאני אקבל החזר גם על הכסף! אז שמרתי את החשבונית.קצת התברדקותהיה במשך כ-15 דקות קצת התברדקות עם גוף החימום החדש. המים מתערבבים, המים מתערבלים עם המים של השכנים. גם לשכנים אין מים חמים פתאום ויש להם את אותם בעלי הבית. הבחור שהגיע לתקן את הדוד שמש התברדק לרץ סחור סחור בין הדירה שלי, לחצר איפה שנמצא הדוד שמש, לבין השכנים למעלה ובסוף תיקן את הבעיה בדוד שמש.בסוף יש מים חמים ואני מבסוט, אחלה בעלי בית יש לי הם לא נותנים לי לשלם על דברים שנחשבים בלאי סביר. אני מאד אוהב אותם.

קישור: http://medinateynu.net/

 



תגיות המאמר: דודי שמש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לעשות צניחה חופשית בשמי ישראל?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bonjor

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128872 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128351 צפיות
ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128369 צפיות
חשוב לי זה לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה שלי בגינה היפה שלנו ביחד עם אשתי.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128254 צפיות
בזמן שבועת הנדלן מתרחבת תושבים באזורים בהם השמועה על הבעיה של טרמיטים כבר מוכרת סובלים וגם מי שקונה בית באזורים האלה בלי ידיעת הבעייה מראש סובל גם כן. תפיצו את הבשורה! אתם יכולים להעתיק ולהדביק את הקישור הזה לפייסבוק שלכם או לכל מקום אחר.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/123008 צפיות
בא לי ללמוד להיות פורץ מנעולים, מחשבה מוזרה וכיפית של הראש היום בבוקר. 2012 שמיח.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/121036 צפיות
בשביל תמונות מהחתונה של סאבלימינל (סתם בא לי) אתם יכולים להיכנס לכאן תמונות מהחתונה של סאבלימינל.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/12843 צפיות
טכנאי מקררים שלכם הוא זה שאתם עובדים רק איתו ומבסוטים ממנו. תחפשו את טכנאי המקררים שלכם באתר בקישור כדי ללמוד עוד.

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161636 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152313 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/145062 צפיות
בעיות קשב וריכוז אינם בעיות המונעות מהאדם להתרכז בפרט מסוים, או ההרגל לקפוץ מנושא לנושא. בעיות קשב וריכוז מתחילות מבפנים, כאשר לאדם יש המון "רעש" בפנים, מחשבות וקושי ריכוז בתוך עצמו

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131962 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131806 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132068 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138302 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica