חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Getting clean and staying clean

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/20128872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Many people do not understand that inorder to get clean from drug abuse and stay clean, the conventional medicine and psychiatry does not really help or have answers, let alone a cure.

Addiction is a medical, mental and physical malady. There have been no cures found by anyone in any country. People who have gotten clean and stayed clean are often regarded as miracles. But this is only half of the truth. There are many rehabilitation centers where one can go through intence treatment and therapy. The longer you stay in treatment, the better the chances of staying clean.

In the long run, most of the people who furst arive at treatment centers will not stay clean. But those who start and finish a 90 day program (at least) have a higher percentage of sucess in staying clean for a whole year.

All in all only about 10 percent of the people who enter 90 day programs and finish them, will stay clean for over a year. 90% will still relapse within less than a year. That is why there are 180 day programs and even 1 year programs.

Retorno for instance has a 1 year Jewish Rehab program with high sucess rates. All in all the people who arive at the 1 year program and stay in treatment throughout the whole year have a year of sobriety on thier belt. They will have a better chance of staying sober for years to come.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לעשות צניחה חופשית בשמי ישראל?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bonjor

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128351 צפיות
ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128371 צפיות
חשוב לי זה לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה שלי בגינה היפה שלנו ביחד עם אשתי.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128255 צפיות
בזמן שבועת הנדלן מתרחבת תושבים באזורים בהם השמועה על הבעיה של טרמיטים כבר מוכרת סובלים וגם מי שקונה בית באזורים האלה בלי ידיעת הבעייה מראש סובל גם כן. תפיצו את הבשורה! אתם יכולים להעתיק ולהדביק את הקישור הזה לפייסבוק שלכם או לכל מקום אחר.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/127595 צפיות
בסוף יש מים חמים ואני מבסוט, אחלה בעלי בית יש לי הם לא נותנים לי לשלם על דברים שנחשבים בלאי סביר. אני מאד אוהב אותם.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/123008 צפיות
בא לי ללמוד להיות פורץ מנעולים, מחשבה מוזרה וכיפית של הראש היום בבוקר. 2012 שמיח.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/121036 צפיות
בשביל תמונות מהחתונה של סאבלימינל (סתם בא לי) אתם יכולים להיכנס לכאן תמונות מהחתונה של סאבלימינל.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/12843 צפיות
טכנאי מקררים שלכם הוא זה שאתם עובדים רק איתו ומבסוטים ממנו. תחפשו את טכנאי המקררים שלכם באתר בקישור כדי ללמוד עוד.

מאמרים נוספים בנושא התמכרויות

מאת: orya peryהתמכרויות13/06/172023 צפיות
כפי שאנו עדים בשנים האחרונות כאשר סיגריות אלקטרוניות כבשו את השוק הישראלי בסערה, במיוחד לאור המודעות נגד עישון סיגריות רגילות. עצם העובדה שניתן לעשן בסיגריות אלקטרוניות גם במקומות ציבוריים, היא זו שמראה לנו כי אין בה עישון פאסיבי בדומה לסיגריה הרגילה.

מאת: עוז דוידיהתמכרויות06/04/148333 צפיות
מהי התמכרות להימורים? כיצד היא נגרמת? מהם דרכי הטיפול?

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138832 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138713 צפיות
אם אדם שאתם אוהבים מתגלה כמכור לסמים והדבר משתלט על חייו האישיים, הוא מחייב מבדק ואף התערבות מקצועית בהתאם. יש לא מעט מכוני גמילה מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם ולהעניק את הכלים הנכונים להתמודדות ארוכת טווח. התמכרות? לא כאשר אתם בוחרים מכוני גמילה ומעניקים להם את החשיבות הראויה.

מאת: דניאל seoהתמכרויות17/04/119184 צפיות
הדרך הנכונה ליזום טיפול בחרדות היא דרך טראפיה רפואית. הרעיון הוא לתת לגוף להיות משוחרר לחלוטין ונינוח לגמרי.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119081 צפיות
מאז שהחל להיחקר העישון בשנות ה- 50 והשלכותיו הבריאותיות נמצא כי העישון גורם נזק לא רק לנשים מעשנות כשהן בהריון כי אם גם לעובר שהן נושאות בבטנן. למעשה העישון פוגע עוד הרבה קודם להיריון. מחקרים מראים שהעישון פוגע בפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה כך שבכל מצב הפסקת עישון בהיריון היא דבר נכון ומומלץ.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119871 צפיות
מה גורם לאנשים לצרוך סמים? מדוע נחשבים סמים ברוב מדינות העולם המערבי לבלתי חוקיים ומה באמת הנזק של סמים לחברה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica