חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורם קראוס שובר מיתוסים

מאת: יורם קראוסאדריכלות22/10/20121152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. הצרפתים גורמים לעליית מחירי הנדל"ן - נכון/ לא נכון? יורם קראוס מסביר כי תושבי החוץ אכן מעוררים את שוק הדירות הרדום, אך העובדה שמחירי הדירות לא נרכשו על ידי תושבי חוץ מעלה את החשש כי טענה זאת אינה נכונה.

2. כיוון שיש פחות התחלות פרויקטים מחירי הנדל"ן יעלו - נכון/ לא נכון? יורם קראוס מסביר כי טענה זאת נכונה ומוכרת לכל מי שלומד כלכלה בשנה א', אך זה לא המצב בהכרח בשוק הנדל"ן היות וישנה גם עקומת הביקוש ולא רק ההיצע.

 

3. על דירה בפריפריה אפשר להרוויח יותר - נכון/ לא נכון? זה נכון שהתשואה על דירה באזור המרכז נעה בין 3% ל-5% ואילו בפריפריה בין 6% ל-8% אך יורם קראוס מסביר כי זה לא צריך להיות המדד היחיד לבחינת כדאיות ההשקעה.

 

4. הדירות בת"א עשויות להתייקר כי הן זולות מבניו יורק - נכון/ לא נכון? יורם קראוס מתקשה להאמין כמה אנשים רציניים השמיעו עד לא מזמן דברים ברוח זו. אם הדירות במרכז העסקים של ישראל נמכרות בכשליש ממחיר הדירות בניו יורק אין ספק שהגענו לשיא.

5. כביש 6 סולל את הדרך לעליות מחירים - נכון/ לא נכון? יורם קראוס מסביר שהטענה המרכזית שליוותה את ההצדקה הלאומית בסלילת כביש 6 הייתה שזה יביא לעליית מחירים. הטענה הזאת נכונה בחלקה. הביקוש למגורים ביישובים נובע מפלח אוכלוסיה שרוצה צמודי קרקע כפריים וזה העלה את מחירי הנכסים במושבים.

 



תגיות המאמר: יורם קראוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם קראוס

מאת: יורם קראוסחברה ומדינה - כללי19/11/121096 צפיות
יורם קראוס: "קולות מחאת האוהלים אמנם נדמו כמעט לגמרי ובקיץ הנוכחי נשמעו הרבה פחות, אלא שהשקט הזה מטעה: דיור בר השגה הוא עדיין חלום רחוק עבור רבים." עוד הוסיף יורם קראוס כי הדבר נכון בעיקר כשמדובר בזוגות צעירים מנהלים את חייהם בתל אביב הם ורוצים גם לגור בה.

מאת: יורם קראוסתיירות ונופש - כללי22/10/121297 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים הינו חלק מענפי הספורט המכונים 'ספורט אתגרי'. הספורט האתגרי, כשמו כן הוא – ספורט שיש בו אתגר מעבר למאמץ הספורטיבי, והאתגר הזה הוא הליכה על הקצה, כלומר רמה כזו או אחרת של סכנה".

מאת: יורם קראוסתיירות ונופש - כללי22/10/121093 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים הינו חלק מענפי הספורט המכונים 'ספורט אתגרי'. הספורט האתגרי, כשמו כן הוא – ספורט שיש בו אתגר מעבר למאמץ הספורטיבי, והאתגר הזה הוא הליכה על הקצה, כלומר רמה כזו או אחרת של סכנה".

מאת: יורם קראוסתיירות ונופש - כללי22/10/121064 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים הינו חלק מענפי הספורט המכונים 'ספורט אתגרי'. הספורט האתגרי, כשמו כן הוא – ספורט שיש בו אתגר מעבר למאמץ הספורטיבי, והאתגר הזה הוא הליכה על הקצה, כלומר רמה כזו או אחרת של סכנה".

מאת: יורם קראוסאדריכלות17/10/121529 צפיות
יורם קראוס: "לצורך פיתוח וניצול יעיל יותר של שטח קרקע מסוים כדי לאפשר לבנות עליו יותר בתי מגורים מאשר היה אפשר בתכנית מתאר קודמת. מתי מבצעים פרצלציה?

מאת: יורם קראוסבניין ואחזקה - כללי13/07/101465 צפיות
בעבר היה נהוג לחשוב כי סוגיית רכישה וקנייה של דירות, בשונה ממוצרי צריכה רגילים, אינה מושפעת מעונות השנה וכי הביקוש מתפרש בהתפלגות שווה בכל חודשי השנה. מתברר כי הדבר פשוט אינו נכון.

מאת: יורם קראוסנדל"ן07/04/101922 צפיות
בית ירוק הוא בית שמותאם לתנאי השטח שבו נבנה ולאקלים הסביבתי בו נמצא והוא בנוי מחומרים המתאימים למיקום ולסביבה בה נמצא. תקן הבנייה הירוקה בארצות הברית הוא מפורט ומחמיר יותר מהתקן הישראלי אשר פורסם על ידי מכון התקנים הישראלי. בארצות הברית קיימים תקנים שונים לבנייה ירוקה המאפשרים לכל המעוניין להחמיר ולהתקרב יותר לטבע, למצוא תקן מתאים. לפי תקני הבנייה הירוקה, סביבת הבנייה מכתיבה צרכים ואילוצים שונים ולכן בית שייבנה בצפון ארצות הברית, ייתן מענה לבעיות שונות מאלה עליהם יענו בתים שייבנו בנגב בישראל.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222188 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222696 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222666 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222795 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213567 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213811 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212175 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica