חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת אינטרקום לדלת

מאת: יניב זמיראבטחת הבית24/10/2012669 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המתכון לחיים טובים מגיע כמו שאנחנו יודעים כאשר אנו חווים רגעים נינוחים. אנו מציירים לנו בקלות תמונה שבחרנו למען הגנתנו שחיינו מתנהלים כשורה, אבל מסתבר כי היא לעיתים קצת שונה. לרוב היום, כשאנחנו שומעים במדיה על חיינו המסוכנים ולצערנו לעיתים שומרים מהחברה הקרובה לנו על פריצה וכל עגמת הנפש שחוו. לכן כדאי להתכונן מראש ולהגן על חיינו. זה הזמן לפעול ולהתנהל ביתר שלווה ורוגע.

התקנת מערכת לצורך האבטחה שלנו, נותנת תחושת ביטחון בחיינו. כך נוכל למעשה להתנהל בתחושת ביטחון ביום יום שלנו המערכת תגלה אם ישנו פורץ בבית או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לנייד. אם מדובר בעסק שלנו ישנה אפשרות לחלק קודים שונים למספר עובדים וכך נוכל לשלוט עוד יותר ולפי הקוד נדע מי האדם שנכנס או יצא. .

אחת הדרכים להרגיש כך היא להתקין מכשיר אינטרקום בבית ובמקרה הצורך גם ברכב או באופנוע. כפי שאנו כבר נוכחנו לדעת עולם האבטחה מפותח היום. מומלץ להתחיל להגן על ביתנו ע"י התקנת אינטרקום אפילו אם אנו גרים בבניין דירות או לחילופין בבית פרטי .

אנו ממליצים על התקנת אינטרקום הכולל מצלמה ובאופן הנ"ל נוכל לשמוע ואף לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ונקבע למי נפתח את הדלת ולמי לא נפתח. כולנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו מקום אחר.

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כאשר באים לקנות מערכת אינטרקום לדלת ומיגון לבית ולעסק והתחרות עלולה להקשות עלינו. לפני שנבחר את הטוב ביותר עבורנו, יש לבצע שיעורי בית להבין את אשר מציעים לנו ורק אם ההצעה באמת תענה לקריטריונים נבחר בה. חשוב ביותר שנדע להחליט נכון . זאת מכיוון שמדובר בהגנתנו ולא בקנייה של בגד או תכשיט .

בנוסף אחרי ביצוע הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד בזמן בה היא אמורה לעבוד בשל חוסר מקצועיותו . יש לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף והוא שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק שאנחנו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר חשוב נוסף יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שנקבל ולא תנוטרל באופן אחר.

אז אם כך זו העת להחליט החלטה נבונה ולהרגיש מוכנים ברגע שנבחר לנו התקנת אינטרקום כי לפני שקונים בודקים ורק לאחר מכן מחליטים . בואו ונצעד יחד אל הבטוח! שיהיה בהצלחה לכולנו!.

 



תגיות המאמר: אינטרקום לדלת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב זמיר

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים28/12/12978 צפיות
מאפשרים לקבל הדמיה ממוחשבת, בכל פגישה בקשו מהרופא שאיתו אתם נפגשים שיראה כיצד גופכם יראה

מאת: יניב זמירבריאות השן14/11/121086 צפיות
אינם עוזרים, לאור העובדה חשוב מאוד לברר אודות השיטה, לקבל דעה מפציינטים שעברו את התהליך בהצלחה ולהתרשם מהטיפולים

מאת: יניב זמירשיפוצים13/11/121142 צפיות
תפקידו? בדקו מתי הוא נרכש והאם הוא עדיין במסגרת אחריות. במידה ויש לכם עדיין אחריות עליו, פשוט צלצלו לחברה

מאת: יניב זמירלימודים קלאסיים12/11/128435 צפיות
בלימודים לתואר מומלץ להפעיל שיקולי דעת נכונים באיזה מקצוע ללמוד ולא לשכוח לבדוק את ההיצע של המקצוע בו

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים11/11/121023 צפיות
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

מאת: יניב זמירשיפוצים11/11/12995 צפיות
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מאת: יניב זמירשיפוצים10/11/12985 צפיות
קניתם מוצר חדש או שהתיקון הצריך החלפת חלקים, אל תשכחו לבקש אחריות מקיפה. השוק לא בטכנאי דוד שמש

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201626 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201194 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191547 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191969 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181802 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181450 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica