חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע איננו מנהלים אורח חיים בריא

אם נערוך משאל קטן ונציע לאנשים שסובבים אותנו להביע את דעתם בנוגע לאורח חיים בריא, סביר להניח שרוב התשובות תהיינה חיוביות. במילים אחרות, כולנו בעד אורח חיים בריא, אך משום מה מרבית האנשים לא מצליחים להגיע אליו. ננסה להבין מהן הסיבות לכך שאנשים מבינים את התועלות של אורח חיים בריא, אך לא מצליחים להיצמד להרגלים המרכיבים אותו.

כאשר מדובר במבוגרים, הסיבה לויתור על אורח חיים בריא היא פשוטה, ושמה הוא עייפות. מרבית הפתרונות הקלים, אלה שחוסכים מאתנו השקעה של זמן ומאמץ, הופכים את אורח החיים שלנו ללא בריא. דוגמא אחת לכך היא התזונה. אוכל מוכן ואוכל מהיר הם פתרונות קלים, המאפשרים לנו להגיע לתחושה של שובע ללא צורך בבישול ועריכת שולחן, תוך השקעת זמן מינימלית. דוגמא אחרת היא רביצה מול הטלוויזיה, שהחליפה טיולים ופעילות ספורטיבית עבור רבים מאתנו. בסך הכל, מה יכול להיות קל יותר מאשר לנחות על הספה ולראות אנשים רזים ויפים רצים אחד אחרי השני; לרובנו פשוט אין כוח אחרי יום עבודה וטיפול בילדים לצאת לריצה בשכונה או ללכת לבריכה.

כאשר מדובר בילדים ובמיוחד במתבגרים, חשוב להבין שמדובר בקבוצה מיוחדת באוכלוסיה, באנשים הנתונים באפון מיוחד ללחץ החברתי. מה שנחשב לקולי, ילך. יצרני חטיפים, ממתקים, שתיה מתוקה וכדומה מכירים את התופעה ומנצלים אותה בקמפיינים הפרסומיים שלהם. אם נתבונן בפרסומת של חטיף או של שתייה מתוקה, נוכל לראות שם אנשים צעירים, יפים ומצליחים; דימוי זה מתקשר למוצר שהופך לפופולרי, ומה שפופולרי הוא טוב עבור בני נוער רבים. בנוסף, בני נוער נוטים למרוד, ולעשות את הדברים בדרך שלהם ולא בדרך הנכונה, לדעת המבוגרים. לכן כמה שההורים יטיפו לאורח חיים בריא, הילדים יעשו כרצונם.

לסיכום, אורח חיים בריא הוא מטרה בלתי מושגת עבור רבים מאתנו. בקצב החיים המהיר אליו מרביתנו נדרשים, ניהול של אורח חיים בריא מצריך כישורי ארגון מיוחדים. יתרה מזאת, כל מערכת הערכים שלנו צריכה להשתנות, וסדרי העדיפות – להיבנות מחדש. נראה שהגברת המודעות לאורח חיים בריא וליתרונותיו עשויה להביא לשיפור במצב.

 



תגיות המאמר: אורח חיים בריא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213813 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173576 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163527 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica