חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל הדרכים להרמת פנים ולחיים - הצערת פנים פשוט יותר ממה שחשבתם

מאת: ד"ר אבישי וינברגרקוסמטיקה25/10/20121253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ויותר פציינטים, מעוניינים בהרמת פנים, והצערת פנים נשים וגברים כאחד, מבקשים ממני להריםולמעשה למלא את הלחי הקשה אשר נמצאת מתחת לעפעף ו"נופלת" להם בגיל יחסיתצעיר.

יש מספר טכניקות למילוי הלחיים עליהן ראוי לתת את הדעת:

חלק גדול מאנשי המקצוע המתעסקים באסתטיקה רפואית נוהגים להציע למטופליהםפתרון שעיקרו בהזרקה של חומרי מילוי שונים דוגמת החומצה האלרונית אל הלחי,וזאת בהליך שמתבצע על שולחנו של איש המקצוע במשרד ולא בסביבה סטרילית שלחדר ניתוח. זאת ככל הנראה משום שאנשים רבים לא אוהבים את האסוציאציה הכרוכהבפתרונות ניתוחיים. עם זאת, הבעיה הגדולה ביותר בטיפול מסוג זה היא שמדוברעל פתרון זמני ולא קבוע שמחייב חזרה על הליך יקר למדי בתדירות קבועה שלבין שמונה חודשים לשנה.

הרמת פנים

הרמת ומילוי לחיים באמצעות הזרקת שומן

טכניקה נוספת המוכרת מאוד בעולם הרפואה הקוסמטית היא טכניקת הזרקת השומןעל שם קולמן. מדובר על שיטת טיפול אשר מתבצעת בתנאים ובסביבה של חדר ניתוחויתרונה היחסי טמון בכך שהשומן אשר מוזרק ישירות ללחיים נשאר שם לכל החיים(בהנחה והוא נקלט כפי שאכן קורה ב-80% מהמקרים) וזאת מבלי לכבול אתהפציינט לביקורים חוזרים אשר יגרמו לו לבזבז זמן וכסף שלא לצורך.

הרמת מרכז פנים בניתוח קטן ללא הזרקת שומן (לחיים)

השיטה השלישית היא הרמת הלחי בטכניקה כירורגית. בשיטה זו נכנסים אל הלחיבחתך קטן מרימים את הלחי ומקבעים אותה לעצם. שיטה זו דורשת גם היא תנאיםשל חדר ניתוח ומבוצעת על פי רוב בהרדמה כללית או מקומית עם טשטוש. גם כאן,היתרון הוא בתוצאות ארוכות הטווח של ההליך. לבסוף, יש גם טכניקה נוספתהמשלבת בתוכה אלמנטים מכל השיטות שכבר הוזכרו לעיל.

בעוד שחלק לא מבוטל מכלל העוסקים במלאכה מתמחים בטכניקה אחת בלבד, אניהשקעתי משאבים רבים על מנת להתמחות בכל הטכניקות הקיימות ולהכירן על בורין.ברגע שמטופל זה או אחר מגיע אליי לראשונה, אני יושב עמו לשיחת היכרות קצרהואף עורך תיאום ציפיות מסודר בטרם ניגשים למלאכה. כל זאת מתוך רצון להעניקללקוחותיי את השירות המקצועי, האיכותי והמגוון ביותר. אלו הם העקרונותהמקצועיים המנחים שהיו נר לרגליי מהרגע כבר מהרגע הראשון.

ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מהמנוסים בארץ. מומחה בניתוחי חזה (הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה), פנים (הרמת פנים, הזרקת בוטוקס לפנים, עיבוי שפתיים, הסרת סנטר כפול) ובניתוחי גוף (מתיחת בטן, שאיבת שומן ועוד).

מרפאתו נמצאת ברח' ויצמן 14. טל: 052-6089098, 03-6732530.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר אבישי וינברגר

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים05/02/14946 צפיות
כאשר מעוניינים להצעיר את עור הפנים ללא ניתוח, בדרך כלל הטיפול הנפוץ הוא פילינג. הפילינג מעניק לפנים מראה צעיר, עסיסי ורענן, וגם מטפל בהתרופפות הקלה של העור ובקמטוטים עדינים. פנים מלאות הן פנים צעירות, וכדי להגיע לתוצאה הרצויה, הטיפול שאני ממליץ עליו למטופלים והמטופלות המתאימים הוא הזרקת שומן בליווי פילינג.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים19/12/131055 צפיות
הזמן והסביבה לעתים גורמים לסימנים שהופכים את מראה הפנים למבוגר יותר. במקרים מסוימים, ישנם קמטים, דלדול באזור הצוואר ועוד. בדרך כלל, כאשר נתקלים בסימפטומים אלו, המחשבה היא שהפתרון הוא ניתוח מתיחת פנים.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/11/131262 צפיות
קו הלסת התחתונה הוא בעל חשיבות עליונה בפניהם של נשים וגברים רבים. קו הלסת תוחם את הפנים ומגדיר אותן. קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות, המאופיינת בעור הדוק וקווים חדים שמעניקים מראה של פנים צעירות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/10/131005 צפיות
אחרי שהראינו מיהן הנשים שמתאימות לעבור טיפול לסילוק רקמת שד תוך השארת השד וציינו מה ההשפעה שלו במניעת התפתחות שאת ממאירה של השד, נדבר כעת על הטיפול עצמו ועל התהליכים שמתבצעים לפניו ואחריו.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים23/07/131095 צפיות
בעידן שבו אנו נמצאים, המודעות לפלסיטקה ולאסתטיקה קיימת כבר מגיל צעיר, וכך נשים רבות וגם גברים, פונים לביצוע טיפולים אסתטיים, בין אם מדובר בטיפולים קלים יותר, ובין אם מדובר בפרוצדורות ניתוחיות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים02/07/131127 צפיות
לידה היא דבר לא קל עבור האישה. מבנה הגוף משתנה, ואחרי הלידה, חלק מהנשים מתקשות לחזור לממדים הטבעיים והבטן שעורה נמתח, אינה כבעבר. חלק מהנשים פונות לאופציית מתיחת בטן כדי להתגבר על הבעיות. המטרה בניתוח שכזה היא למתוח את חלקי העור העודפים, לעצב את הבטן, להסיר שומן ולהחזיר את המראה הגמיש לבטן. הדבר אפשרי בהחלט, אך הדבר תלוי בכל אישה ואישה בנפרד.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים22/04/131017 צפיות
הגיל שלנו הוא תופעה בלתי ניתנת לעצירה, אך על המראה החיצוני המרמז על הגיל אפשר להשפיע ואף לשנות במידת הצורך.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187288 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica