חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות במשבר לעומת זוגיות אידיאלית

כולנו מחפשים אחר הזוגיות או אחר בן או בת הזוג האידיאליים. איך עושים את זה? מה סוד הקסם? אחת השאלות שזוגות שואלים את עצמם זה איך הגעתי למצב של זוגיות במשבר? מה אני יכול/ה לעשות כדי לשנות את המצב? האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי להפוך את מערכת היחסים שלי לאידיאלית?

האם ישנה דרך בה אני יכולה לעשות אימון לזוגיות וכך לשפר את מערכת היחסים שלי עם האדם שאני אוהבת? טיפול זוגי יכול להעניק לנו את התשובות לשאלות הנ"ל. אבל ללא רצון משני הצדדים והשקעה אמיתית.

טיפול זוגי בעצם מלמד אותנו להתייחס לצרכים שלנו שיוצרים למעשה את ההתנהגות שלנו בפועל. ההתנהגות הזו פוגעת בבני / בנות הזוג שלנו ועל כן צריך להפוך ולשנות את ההתנהגות זו לכזו שגורמת לנו ולבני זוגנו להרגיש טוב.

בטיפול זוגי לומדים איך להפוך ממצב של זוגיות במשבר למצב של זוגיות אוהבת וקרובה. אימון לזוגיות למעשה מלמד אותנו להגיע לשורש הבעיה בקשר, שאלו הם הצרכים הבסיסיים שלנו ולומדים איך לספק אותם בתוך הקשר. כשזוג לומד מהו הצורך שכל אחד מבני הזוג זקוק לו וחסר לו ולאחר מכן מבין איך ניתן לספק לו אותו – הקשר יכול להמריא לגבהים.

בתוך טיפול זוגי ניתן לסייע לזוג לנטרל כעסים שהצטברו ולהיפטר מהריבים שהיו, לסייע לכבוד והאמון שנאבדו בדרך, לחזור חזרה לתחושות המשיכה והתשוקה, לנטרל לבטים ופחדים הקשורים לקשר, חוסר וודאות, בגידה ועוד.

כדי לפתור בעיות של זוגיות במשבר, לרוב אין צורך בשנים של עבודה. אימון לזוגיות כשמו כן הוא, כולל מספר פגישות בהן מדברים על העבר מעט ולאחר מכן המטפל הזוגי מעניק למשתתפים כלים להתמודדות. לאחר מכן הוא שולח את בני הזוג לתרגל בבית בחיי היום יום. האם זה קל? ממש לא. כי אנחנו רגילים לדפוסי התנהגות מסויימים ומאוד קשה לזוז מהם. בכלל, שינוי זה דבר לא קל. יש כאלו שיאמרו בלתי אפשרי. אבל זה בהחלט ניתן כשרוצים.

אין ספק שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להיות חלק מהסטטיסטיקה. לכן, חשוב כן להתמודד ולא לוותר. כשיש אהבה ותקשורת או בסיס לתקשורת והבנה – כדאי לשמור על הקשר חזק חזק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131404 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132100 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131268 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205481 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172650 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162236 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica