חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונדליני יוגה עם גורמוק קהלסה - המאסטר של קונדליני יוגה ברחבי העולם 29/11-1/12/12

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי30/10/20121052 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שזכה לפגוש אותה, להשתתף באחד השיעורים שלה , או אפילו לשמוע אותה מדברת, יספר לכם שהוא חווה רגע משנה חיים.

גורמוק קאור קהלסה התאהבה בישראל בשנה שעברה. היא הגיעה לביקור לא צפוי, והנחתה שלוש סדנאות שהתמלאו בתוך ימים ספורים.

גורמוק קאור קהלסה מלמדת קונדליני יוגה כמו שלימד אותה יוגי בהאג'אן שהיה מורה הדרך שלה מ1970.

זוהי הזדמנות לחוויה מרוממת, מעצימה, ומיוחדת לכולם, בהחלט לא רק למתרגלי קונדליני יוגה.

המסע המדהים שלכם הביתה

מצאו את הדרך הביתה בכוחה של הקונדליני יוגה

בפיתוח המערכת החושית שלכם, הסתמכות עצמית היא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לפתח. יש מצבים רבים בהם לתקופות זמן אנחנו נמצאים לבדנו.

 

איך תמצאו את דרככם? כאשר גוזל נשר בוקע, עיניו מוקפות בנוזל שיותר מאוחר מתקשה והופך לקרום קשה. קרום זה נושא בתוכה אינטיליגנציה גאוגרפית, אשר מאפשרת לנשר הבוגר למצוא את דרכו הביתה אפילו אם נדד מרחקים עצומים.

במערכת החושים של הציפור שלובה נקודת הציון של מקום לידתה, אם הציפור סוטה מן המסלול בדרכה הביתה, היא תחווה תחושה עמומה של אי נוחות עד שתתקן את כיוון התעופה.  האם הייתם רוצים לחזור הביתה? כולנו משתוקקים למקום החמים והנוח ההוא בו נוכל להניח את ראשינו ולחוש בטוחים ומוגנים.

נשמתינו משתוקקת לחזור הביתה ולהתאחד באהבה עם האלוהי.

בעוד כולנו נעים דרך הזמן והמקום הייחודיים האלו שעל כדור הארץ, חשוב לפתח את המערכת החושית שלנו כדי שהמסע יהיה מלא בשמחה.

 

הבלאי שנגרם הבלאי שנגרם על ידי שליחת הנשמה שלנו במסע מזורז לחזיון תעתועים רגשיים, שמתאדה בחום של מציאות, נושא מחיר גבוה מדי בימים אלה.

לאהוב את עצמך מספיק בשביל לאמר "לא!" לדברים שמרוקנים או משפילים אותך, זה הצעד הראשון לקראת פתיחת חלל בחייך לדברים מזינים ולשפע.

בבקשה הצטרפו לגורמוק קאור קהלסה למסע עוצמתי דרך קונדליני יוגה ומדיטציה, מסע להסתמכות עצמית, ואהבה עצמית.

 

מידע

http://ny.goldenbridgeyoga.com/?main_page=page&id=31

http://www.myprimetime.com/play/self/content/yogi1213/index.shtml

http://www.layogamagazine.com/issue15/Departments/Gurmukh.htm

 

ashram4you@gmail.com

Finch Karol- 052 3588239

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163213 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152006 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152749 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151698 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191189 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103112 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182141 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181837 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181415 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162314 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica