חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשירי שמיעה – בואו להכיר

מאת: טלי גלבריאות ורפואה כללי31/10/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא פעם עולה בראשנו תמונה למשמע המילים מכשיר שמיעה – מכשיר עצום מימדים המונח מאחורי האוזן, עם צינור המוביל לאוזנייה הנמצאת בפנים האוזן. לא מחזה אסתטי במיוחד לכל הדעות.

אך אנו כבר חיים בעידן בו לגודל יש משמעות – וככל שהמכשיר קטן יותר כך הוא רצוי יותר. שיפורים טכנולוגיים עצומים מאפשרים דחיסת מכשירים גדולים לכדי מכשור קטן השואף למיניאטורות והמכיל בתוכו מכשור מתקדם ועמיד.

עולם מכשירי השמיעה חולל מהפיכה של ממש בעולמם השקט והולך של אנשים הסובלים מליקויי שמיעה.

עולם חדש ומופלא –

מכשירי שמיעה מעולם לא היו מבוקשים כל כך. ראשית תרמו לכך מבוגרים רבים המגיעים לתוחלת חיים גבוהה במיוחד, אך חושיהם הולכים ומתבלים עם השנים. בייחוד חוש השמיעה. התרגלנו כבר למראה זקנים צועקים היות והם אינם מסוגלים לשמוע. אך גם לכך יש פיתרון מושלם.

בדיקות שמיעה מדויקות יכולות לשים את האצבע לגבי סוג הליקוי, השיטה או הטכנולוגיה הטובה ביותר הקיימת במכשירי השמיעה – ושילוב השניים על מנת להקל על תהליך שמיעת צלילים וכניסת אוויר אל האוזן.

קלינאי תקשורת מתמודדים לא רק עם עולם המבוגרים, אלא גם עם נפגעי תעשיות כבדות, מפעלים, מוסכים,תעשיות ימיות, אוויריות וכיו"ב – מקומות עבודה בהן יש רעשים חזקים לאורך זמן ממושך הגורמים לירידה באחוזי השמיעה התקינים. במקרים כאלה על קלינאי התקשורת לקבוע את רמת הנזק ועל ידי כך יוכלו הנפגעים לתבוע את מקום העבודה ואף לקבל קצבה מביטוח לאומי. – כמובן כל מקרה לגופו.

המקום בו נולדים מכשירי שמיעה –

מכון שמיעה הינו מקום המאפשר אבחון ליקוי שמיעה לגילאים שונים, מקרים מגוונים ובעזרת ציוד וטכניקות שונות ניתן לקבוע באיזה מכשיר יעשה שימוש וכיצד להתאים את המכשיר הטוב ביותר לאורח החיים של המטופלים.

אחרי בדיקת השמיעה נלקחת מידת המכשיר בעזרת תבנית סיליקון אשר על סמך תווייה ייצרו את מכשיר השמיעה.

אנו חיים בעולם שליקוי שמיעה אינו מילה גסה, ויש פיתרון כמעט לכל מצב בעייתי בתחום. אך כמובן שישנם יוצאים מן הכלל שלהם עדיין אין פיתרון מעשי. אך כמו שאנו מכירים את המין האנושי – גם לכך נמצא פיתרון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223138 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213644 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201517 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201788 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201503 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191980 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica