חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו שירות ייעוץ משכנתאות לעסקים

מאת: קובי ברמשכנתא31/10/20122906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אפשרויות המימון השונות המצויות עבור רכישת נכס לעסק, כדוגמת חנות, משרד, מחסן או מבנה תעשייתי, הינן מהותיות וקריטיות לשיקולי בעלי עסקים, באם לרכוש את הנכס או להמשיך לשלם שכירות. הבנקים המסחריים בישראל אינם ממהרים לתת משכנתאות עסקיות לכל דורש, ועורכים סלקציה קפדנית הבודקת את כדאיות ההשקעה בנכס ואת יכולותיו הפיננסיות של העסק. בנוסף, הבנקים מציעים לעסקים הלוואות משכנתא בתנאים נוקשים, עם תקרת מימון מוגבלת וריביות גבוהות, ולמספר שנים בודדות. תנאים אלו מרתיעים בעלי עסק רבים מלנסות לרכוש נכס עבור העסק שלהם. אולם חשוב לדעת שניתן בהחלט להתגבר על מכשול זה ולהשיג אישור למשכנתא בתנאים נוחים, בעזרת ייעוץ משכנתאות לעסקים המבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום.

שרותי ייעוץ משכנתאות עסקי

ייעוץ משכנתאות עסקי מיועד לכל בעל עסק המעוניין בליווי מקצועי, שמטרתו למצוא מסלולי משכנתאות עסקיות מוזלות ומשתלמות לרכישת שטח או נכס מסחרי. שירותים אלו כוללים בין היתר:

  • מציאת מסלולי משכנתא גמישים בהתאמה לצרכי וליכולות העסק.
  • השגת עלויות מימון עצמי נמוכות עבור בעלי העסק.
  • פריסת תשלומים למשך תקופות ארוכות.
  • קבלת משכנתא המתאימה לתשואות הנכס בעת רכישת נכס עסקי להשקעה.
  • ייצוג של הלקוחות מול הבנקים וגופי המימון השונים.
  • מימוש כלהזכויות המגיעות לרוכשי משכנתא עסקית בחוק.
  • מלבד ייעוץ משכנתאות ישנה אפשרות גם לקבלת ייעוץ פיננסי כולל, המעניק ללקוח פתרונות פיננסיים מלאים תחת קורת גג אחת.

פנייה לייעוץ משכנתאות עסקי

יועצי משכנתאות עסקיים הינם אנשי מקצוע המתמחים בתחום, והמכירים לעומק את העולם הפיננסי על מרכיביו וחוקיו, מגבלותיו ונקודות התורפה שלו, דרכי עבודתו והתנהלותו. היועצים אמונים על שפת הגופים הפיננסיים ויודעים כיצד להשיג מהם משכנתאות משתלמות עבור לקוחותיהם, תוך מציאת תוכנית משכנתא התפורה לצרכים וליכולות של הספציפיים של העסק. בעת בחירת חברה או יועץ משכנתאות חשוב לבחור באנשי מקצוע מוכרים ומנוסים, אמינים ומומלצים. את טיב השירות תוכלו להעריך כבר בפגישת ההיכרות הראשונה, המוצעת במקרים רבים בחינם וללא התחייבות מצדכם, על פי איכות השירות המסופק, שקיפות הייעוץ ורמת הידע המקצועי של החברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי בר

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222531 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222833 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica