חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי שיער – אמני השיער

מאת: טלי גלשיער01/11/2012795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו חושבים על ציור המילה צייר עולה לראשנו. המילה שולחן מעלה את מקצוע הנגרות. זכוכית זגג. ומה לגבי תסרוקת? כאשר אנו חושבים על תסרוקת אנו חושבים על מעצבי שיער. מעצב שיער איכותי, מקצועי, מיומן, אשר עבר הכשרות ומתהדר ברפרטואר עשיר של לקוחות מרוצות, יהיה לבטח עמוס בעבודה.

אין כמו מעצב טוב כחבר לחיים. חשוב לשמור עליו כמו על יהלום מיוחד. למצוא מעצבי שיער שעונים על דרישותינו, או המביטים בנו ויודעים בדיוק מה אנו צריכים מהם – הם נכס לכל החיים. לכן חשוב לבדוק כמה וכמה מעצבי שיער, ולהישאר עם אותו אחד שנותן את השירות, יחס, מעניק 300 אחוז מהיצירתיות שלו והמקצועיות שבו בשבילנו. ואנו בתמורה מעניקים מזומן, צ'ק או כרטיס אשראי בעבור שירות זה, ומאפשרים לו להתפרנס בכבוד.

הכרה בינלאומית –

ההכרה הבינלאומית בתחום תסרוקות כמעמד של יצירת אמנות אכן אינו מפתיע. עיצוב שיער מצריך יצירתיות שאינה יודעת גבולות. לעיתים נראה כי מיצו את האפשרויות בתספורת ותסרוקת השיער. אך לא כך באמת. אנו נחשפים אל עולם בו יש חידושים והמצאות בתחום השיער הן מבחינת אביזרים וציוד למספרות והן מבחינת עיצובי שיער ותספורות עם סוויצ מפתיע.

בבואנו לספר או למעצב תסרוקות לכבוד אירוע, ניתן לשאול, בנימוס כמובן, על הסמכת צוות העובדים, האם יש עובד אשר הוא יותר מהוקצע ומקצועי מן האחרים ועוד – כל זאת כדי להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר עבורכם ועבור התמורה הכספית שתשלמו עבור שירות זה.

לטוב ולרע –

מעצבי שיער מתהדרים בעבודתם ותמיד יציגו תיק עבודות עם העבודות המובחרות שלהם. על ידי עיון קצר בתיק העבודות תוכלו לבחור תסרוקת ולהתרשם לטובה או לשלילה מעבודותיו.

כאשר מדובר באירועים משמחים וחגיגיים אין אישה וגם ילדה שלא תשמח לקבל תסרוקת מחמיאה מידי מעצב שיער איכותי.

תסרוקות לילדות תופסות תאוצה רבה בייחוד בעקבות הפקות בת מצווה שנהיו טרנד סוחף בצורה בינלאומית בקרב הקהילה היהודית בכל רחבי העולם. תסרוקת היא דבר חשוב לילדות לבת מצווה, היות וישנם גם צילומים לפני האירוע החגיגי הנחגג באולם עם קרובי משפחה וחברים. הילדה מרגישה צורך להיראות במיטבה מקצה ראש ועד קצות הבהונות לאירוע החשוב בחייה כילדה במעבר להיותה נערה, והכנה לא רעה בכלל ליום הגדול כשתהייה גדולה – החתונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197693 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica