חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי קפה בסגנון איטלקי

מאת: טלי גלקפה01/11/20121042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התפריט האיטלקי

הקהל הישראלי מקבל בברכה בתי קפה שמציעים תפריט איטלקי. המטבח האיטלקי מתאים לטעם הישראלי ומציע מנות טעימות, משביעות ומזינות. בתי קפה בסגנון איטלקי אפשר למצוא כמעט בכל הארץ. ההצלחה לה זוכה המטבח האיטלקי מעודדת הקמת פיצריות, בתי קפה ומסעדות בסגנון איטלקי. בין המנות האיטלקיות האהובות בתפריטים אפשר למצוא פיצות שנאפות במקום על תנור לבנים, מאפים פריכים עם גבינת מוצרלה, פסטות טריות עם מגוון רטבים ומנות ראשונות. התפריט האיטלקי מתאים גם לבעלי בתי קפה ומסעדות שמבקשים להציע תפריט כשר.

אווירה חמימה

לצד המנות העשירות והמגוונות מציע המטבח האיטלקי גם אווירה חמימה ומשפחתית. בתי קפה בסגנון איטלקי מגישים את האוכל על שולחנות וכיסאות מעוצבים בסגנון איטלקי. את בית הקפה כולו נהוג לקשט בתמונות בסגנון איטלקי, מכונות ישנות להכנת פסטה ושאר אלמנטים מיוחדים מאיטליה. צוות המלצרים, הבר והמטבח מקבל את האורחים בקבלת פנים איטלקית מסורתית. ציוד לבתי קפה איטלקיים אפשר למצוא בקרב ספקים מורשים ובייבוא אישי מאיטליה. בעלי בית קפה שמבקשים לקבל רעיונות חדשים למנות מיוחדות ועיצוב המקום יוכלו לבקר באיטליה ולשלב חופשה ועבודה.

פשטות מנצחת

המטבח האיטלקי מצליח לכבוש את אוכלוסיית העולם כולו באמצעות מנות פשוטות וטעימות. האיטלקים משתמשים בעשבי תיבול טריים, גבינות, ירקות ובצקים. המנות האיטלקיות כה פשוטות להכנה עד כי ניתן לשלב אותן בכל מטבח ביתי. בתי קפה זקוקים למנות פשוטות ומהירות להכנה, פיצות ופסטות טריות אפשר יהיה להכין במקום בתוך מספר דקות. כל לקוח שמגיע אל בית הקפה יוכל לקבל מנה טרייה, חמה וטעימה. הקהל הישראלי מצפה למצוא בבתי הקפה מנות טריות שמכינים במקום, בתי קפה שמציבים בתפריט מנות מורכבות להכנה יתקשו לספק ללקוחות מנות טריות.

ארוחת ערב בבית קפה

בתי קפה כשרים מציעים מנות חלביות מצוינות לארוחת ערב חלבית. שומרי מסורת שאכלו מנות בשר בצהריים וטרם השלימו את שעות ההמתנה יוכלו למצוא בבתי הקפה גם מנות פרווה או דגים. ארוחת ערב בבית קפה מתאימה לבני זוג שמבקשים לאכול יחד ארוחה לאחר יום עבודה ארוך, ארוחת ערב משפחתית עם כל הילדים ופגישה עם חברים וחברות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164293 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146296 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147331 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148332 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138312 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138229 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131810 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica