חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדר בבלאגן: הסברים למונחים בעולם מוצרי התינוקות

מאת: כותב מדופלםהריון ולידה10/11/2012905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם הרבה מונחים שמופיעים ברשימת מוצרים לתינוקות שיש לקנות בטרם הלידה, שרובם אינם מובנים לנו. כדי שתוכלו להבין מה באמת אתם צריכים לקנות ומה כבר יש לכם בבית, תוכלו להיעזר ברשימה זו שמפרטת על כל פריט.

בגדים לתינוקות

מכנס עם רגליות - מכנס ללא פתח בקצה, ומשמש בעיקר תינוקות עד גיל שנה. בחורף עדיף להוסיף גרביים מעל הרגליות ובקיץ אפשר להסתפק בלבישת מכנס עם רגליות רק עד גיל חודשיים.

בגד גוף מעטפת - בגד שנסגר עם תקתוקים באזור המשפעה, כך שאין צורך להלביש אותו דרך הראש - דבר שחוסך מאיתנו עבודה קשה ומונע התעסקות מיותרת עם הראש העדין. מומלץ ביותר לחודשים הראשונים בחיי הקטנטן.

כלי מיטה

סדיניות - חתיכת בד שניתן לקשור אותה בארבעת הפינות של העריסה, כך שהיא מאפשרת חציצה בין פליטות התינוק לבין הסדין הנקי ששמתם. שימוש בסדיניות מונע כביסות בלתי-נגמרות של הסדינים, אך ניתן להשתמש בחיתולי טטרה במקום.

משטח החתלה - משטח החתלה הוא המשטח שמונח על שידת ההתחלה, ונועד כדי לא ללכלך את השידה, לאפשר מקום נוח ונעים עבור התינוק בזמן שמחתלים אותו ולמנוע חלילה את החלקתו מהשידה. על משטח החתלה להיות נוח לניקוי משום שאין מה לעשות - החתלה היא פעולה מלכלכת למדי, ולא תוכלו לכבס משטח החתלה כמה פעמים ביום.

מגן ראש למיטה - מגן ראש למיטה נועד כדי להגן על הראש של הקטנטן מפני הסורגים שבעריסה או במיטה שלו, ונחשב לחשוב מאוד מבין המגוון הרב של מוצרים לתינוקות. תינוקות נוהגים להסתובב על צירם במהלך הליל ולנגוח בסורגים, ובדיוק לשם כך שמים מגן ראש למיטה ששומר על הראש העדין ומרגיע את ההורים כי התינוק מוגן היטב במהלך הליל. מגן ראש למיטה גם מעניק תחושה אינטימית לתינוק, שהיה רגיל להיות בתוך רחם חמים ומוגן, ועוזר ליצור מעבר נעים לעולמינו. בנוסף מגן ראש למיטה הוא פריט עיצובי לכל דבר שמשדרג עוד יותר את חדר התינוק היפהפה שעיצבתם. מגני ראש מעוצבים במיוחד תוכלו למצוא במגוון מקומות, בהם חנות מריפוסה בקיבוץ גבע.

שעוונית - ניילון שמניחים בין המזרון לבין הסדין כדי לשמור על המזרון במקרים שהחיתול לא מנע לכלוך או בשל פליטות מרובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כותב מדופלם

מאת: כותב מדופלםספורט וכושר גופני - כללי02/06/131096 צפיות
אין כל ערר לגבי ערכיה הרבים של הפעילות הגופנית - אך היא לעיתים עלולה לגרום לנזקים אורטופדיים או להחריף בעיות בריאותיות קיימות. כדי שלא נצטרך חלילה להפסיק לרוץ ולהתאמן, עלינו פשוט לשמור על מספר כללים. את הכאב אפשר למנוע ובקלות - אז מדוע שלא נעשה זאת?

מאת: כותב מדופלםאופנה02/06/13981 צפיות
אנחנו הולכים ברחוב ורוצים שכולם ידעו במה אנחנו מתגאים ולאן אנחנו שייכים – צוות, פלוגה, סיירת, קבוצה, תנועה או ארגון, שאותו אנחנו רוצים לייצג יום יום. במיוחד חיילים לאחר משימה קשה במיוחד רוצים להראות לכולם את האתגר בו עמדו והצלחתם בו - אך ללא מדי צה"ל, צריך למצוא "תלבושת אחידה" אחרת. בדיוק לשם כך נועדו חולצות וכובעים מודפסים, שמחליפים את השלט שהיינו רוצים להסתובב איתו שיאמר לכולם - "תראו, אני משלהם!".

מאת: כותב מדופלםצימרים14/03/131217 צפיות
כשיוצאים אל סוף שבוע זוגי חשוב לנסות לא לקחת את טרדות היום יום איתנו, לנסות להניח את המציאות בצד ולהנות מהחופשה עד הסוף. הרבה פעמים אנחנו לוקחים עם המזוודה מגוון דאגות, שלא מאפשרות לנו להתרכז בבן הזוג, בנוף המקסים שמסביבנו ומההזדמנות הנהדרת להירגע ולהתפנק. נצלו את הרגעים להתנתק לחלוטין מהשגרה, כאילו אין שום בעיה שמחכה לכם שתחזרו - ורק כך תוכלו להתמודד עם כל המכשולים הרבה יותר טוב כשתחזרו. גם אם סוף שבוע בלבד נדמה לכם קצר מדי, תתפלאו לגלות כמה הזמן הזה חשוב עבור הזוגיות שלכם.

מאת: כותב מדופלםטיולים בארץ14/03/131008 צפיות
לקום בבוקר לתוך נופים ירוקים, עטופים בניחוח פריחה רעננה מעצי הפרי שנמצאים בשיא אונם, הבוקר חמים . הגיע הזמן לצאת לדרך, למסלול שכולו פרחים צבעוניים - זהו הגליל המערבי. טיול אל הגליל המערבי תמיד טומן בחובו צפייה בפריחה יפהפייה כלשהי - ובעונת האביב, כשהטבע במלוא הדרו, הגליל המערבי הופך לקסום ביותר.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131249 צפיות
ילדים זה שמחה - על כך כלל אין ויכוח. עם זאת, הורים רבים מגלים לאחר שנים שבהם גידלו את הילדים שהרומנטיקה נעלמה כליל מחייהם. הילדים תופסים את מירב אם לא את כל תשומת הלב, וכשהעבודה ברקע לצד סידורי הבית - אנחנו לא תמיד זוכרים להקדיש זמן לזוגיות שלנו. למרות שהדבר נשמע הגיוני וכי כל חיי נישואים מגיעים למצב זה בשל נסיבות החיים, אין כל סיבה להרים ידיים ולראות את הזוגיות שלכם דועכת. בעזרת כמה דברים קטנים תוכלו להחזיר את הלהבה לחייכם, ולהרגיש את האהבה בוערת בכם שוב. אל תמתינו - פן יהיה מאוחר מדי.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131269 צפיות
כל שנה, ב-14 בחודש פברואר, לבבות וורדים מציפים את פני כדור הארץ. וולנטיין דיי נחגג בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, ורבים שמחים לחגוג אותו - הרי אין דבר יותר משמח לחגוג מאשר את האהבה. וולנטיין דיי חשוב בעיקר כל אלו שעד כה התחמקו מבילויים רומנטיים או פשוט לא מצאו להם פנאי - וכעת, התאריך הקסום הזה הוא ההזדמנות שלהם להוקיר את אהוב ליבם ולהעלות חיוך על פניו.

מאת: כותב מדופלםמשפחה וזוגיות - כללי10/02/131073 צפיות
פעמים רבות החוויה המשפחתית בחגים אינה חיובית במיוחד, במיוחד לא עבור הצד המארח - שעות של בישולים, הכנות וניקיונות בטרם אירוח המשפחה המורחבת, ולאחר מכן עוד שעות של סידורים וניקיונות נוספים. למה שלא תמצאו דרך אחרת להיפגש עם המשפחה המורחבת ולחגוג איתה את החג, שלא תדרוש מאמץ רק מצד אחד במשפחה - חוויה שבה כולם יצאו מורווחים, חוויה שתיחקק כזיכרון משפחתי מדהים?

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214428 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica