חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין טיפול זוגי ייעוץ זוגי והכרויות

מאת: דורי לוידייטינג11/11/2012990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול זוגי מאפשר לאנשים לטפל בבעיות זוגיות אולם רוב האנשים לא ממש מודעים לכך שטיפול זוגי או ייעוץ זוגי מאפשרים עבודה על היכולת ליצור קשר ראשוני טוב. בימינו הרבה אנשים מדווחים על קושי רב ביצירת קשר יציב עם בן או בת זוג אחת או אחד. להרבה אנשים הרבה קשרים ואנשים חשים קושי הולך וגובר להישאר עם בן או בת זוג אחת לאורך חייהם. אנו רואים פחות ופחות את הקשרים הארוכים של 60 או 70 שנים שאפיינו את דור הסבים והסבתות שלנו. ישנן הרבה סיבות לירידה ביכולת להישאר בקשר יציב ואינטימי לאורך שנים. אם בעבר החברה הייתה יותר שמרנית ואנשים נטו להיות מקובעים בקשר יציב אחד , כיום יש מגוון אפשרויות החל מקשרים בפייסבוק וכלה בחתונה חרדית. כיום מגוון האפשרויות להכיר וליצור קשר גדל. אנשים שוב לא חשים את המחויבות להישאר אחד עם השני. אם בן או בת הזוג חש חוסר התאמה המבוסס על איזו אינטואיציה רגעית אין קל יותר מלשלוח אס אם אס ולנתק את הקשר. גם גירושין נעשו קלים ביותר וכיום ניתן להיפרק ללא צרות מיותרות תוך חודש או פחות. ובכל אופן כל מי שכן היה רוצה לעבוד על עצמו ולנסות ליצור קשר יציב יותר יצטרך להבין כיצד להתגבר על "הצרות" שאינטימיות אמיתית מביאה למנסים. כל מי שינסה להישאר בקשר אחד ולא להפסיקו עשוי לחוש תחושות לא פשוטות שיש לעבד ולעבוד עליהן. טיפול זוגי הוא המקום הנכון לעשות זאת. קשיים בקרבה האינטימית הרגשית יכולים להיות כמו הפחד להיבלע בקשר הפחד לחוש חוסר אונים ושאין לי את היכולת לשלוט על הקשר. הפחד מלאבד את העצמי שלי ואת חופש התנועה כרווק או פנוי. כל אלו הם פחדים מהיבלעות בקשר מכך שהקשר יכול לסרס אותי מיכולותיי כפי שאני חש אותן כרגע כפנוי. חשוב לעבד תחושות אלו בייעוץ זוגי על מנת שתוכל להיווצר קרבה אמיתית יותר. כדאי להבין שהמעבר מקשר לקשר אינו מאפשר בניה יציבה של מערכת רגשית עמוקה יותר. מי שמעוניין להיכנס לעולם העמוק בו לא מחליפים קשרים אלא מעמיקים קשר אחד יצטרך לעבוד עם המטפל או הפסיכולוג שלו על הפחדים הללו. רווקים ופנויים מתבלבלים וחשים שהם עדיין לא מצאו את ה"נכון" או ה"נכונה" הנשמה התאומה. כולם מכירים את הביטויים הללו שמיצגים רצון אמיתי להיות עם מישהו בן או בת זוג שממש יתאימו ושלא נצטרך לסבול. נשמה תאומה זה אומר שאנחנו אחד. הסוד הוא שלא ניתן ממש לדעת מי היא הנשמה התאומה הזו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי לוי פסיכולוג קליני מטפל זוגי מוסמך טיפול זוגי פורום טיפול זוגי,  נייד 054-4990201

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי לוי

מאת: דורי לויקרימינולוגיה07/07/177313 צפיות
התמכרות היא נושא לא פשוט. כיום מכורים לסמים אלכוהול אינטרנט יחסים סוכר גלוטן וכד. בית המדרש ללימוד בנושאי התמכרויות מסייע להעמיק לכל מי שרוצה חילוניים ודתיים הרוצים להשתחרר מההתמכרות הפרטית שלהם.

מאת: דורי לויפסיכולוגיה14/04/131401 צפיות
תהליך ההכשרה של פסיכולוגים קליניים הוא תהליך ארוך ומייגע

מאת: דורי לויבגידות13/07/121275 צפיות
טיפול זוגי קצר מודע עוזר להגיע לתוצאות מהירות בני זוג חווים בעיות בזוגיות שמפריעות לאיכות הקשר ולזוגיות. טיפול זוגי מסיע לשני בני הזוג לפתור את הבעיות בצורה מהירה

מאת: דורי לוימשפחה וזוגיות - כללי13/07/121285 צפיות
ליווי רוחני מסייע רבות למשפחות שמתמודדות עם מחלה. טיפול זוגי עוזר לבני זוג להתמודד טוב יותר עם תהליכי מחלה קשים שפוקדים את אחד מבני הזוג או הילדים.

מאת: דורי לויפסיכולוגיה04/05/121686 צפיות
ליווי רוחני מאפשר להמשיך את הקשר עם האדם שנפטר בצורה שתחזק ותעצים

מאת: דורי לוימשפחה וזוגיות - כללי12/02/121458 צפיות
ליווי רוחני הוא תחום חדש יחסית שמיועד לעזור לאנשים המתמודדים עם מצבים מסכני חיים.

מאת: דורי לויפסיכולוגיה02/02/121393 צפיות
האני האמיתי הוא אותו חלק באישיות שלנו שהתפתח באופן טבעי ללא הפרעה מצד המבוגרים שאחראיים עלינו. האני המזוייף הוא אותו חלק שגורם לנו סבל בעקבות חוסר היכולת שלנו להתחבר למה שאנו באמת רוצים.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152549 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151898 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151916 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151935 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151867 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152130 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151801 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica