חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבחון דידקטי, לקבל הקלות גם באוניברסיטה

יש אנשים אשר סובלים מלקויות למידה אבל לא יודעים זאת עד שהם מגיעים לגיל מבוגר. הם הצליחו איך שהוא לעבור את הלימודים בבית הספר היסודי והתיכון, אם זה בזכות שהם חכמים במיוחד, או שהצליחו למצוא כל מיני פתרונות שאפשרו להם ללמוד ולהתגבר על קשיים מסוימים. אבל הלימודים באוניברסיטה הם לימודים שונים. הלימודים באוניברסיטה דורשים הרבה יותר מאשר חזרה על החומר הנלמד, אלא הבנה עמוקה וניתוח אינטגרטיבי. הסובלים מלקויות למידה עלולים להתקשות לעשות זאת ללא עזרה מתאימה.

אבחון דידקטי בגיל מבוגר

כאשר ילדים נמצאים במערכת החינוך, וישנם ממצאים המצביעים על כך שהם סובלים מלקויות למידה שונות, מערכת החינוך שולחת אותם אל אבחון דידקטי. לעיתים ההורים נדרשים לשלם תוספת של השתתפות עצמית בגובה מסוים, אך מדובר על מחיר השווה לכל נפש. לעומת זאת, אם אדם מבוגר עובר אבחון דידקטי הוא נאלץ לעשות זאת בצורה פרטית.

איפה עושים אבחון דידקטי בגיל מבוגר?

כאשר רוצים לעשות אבחון דידקטי בגיל מבוגר, לא ניתן לעשות זאת בתוך מערכת החינוך. לכן, יש צורך לפנות אל מכוני אבחון. כיום ישנם מכוני אבחון רבים, המציעים שפע של אבחונים: אבחון דידקטי, אבחון פסיכודידקטי, אבחון רגשי וכן הלאה. מגיעים אליהם גם ילדים אך גם אנשים מבוגרים אשר מזהים בעצמם בעיות ומעוניינים לטפל בעצמם ולקבל הקלות מתאימות אשר יסייעו להם להצליח.

הקלות בלימודים ובמבחנים

גם סטודנטים זקוקים להקלות בלימודים ובמבחנים. אחד מהמבחנים שבהם נזקקים להקלות הוא מבחן TOEFL. מדובר במבחן הבודק את רמת האנגלית של הנבחן, ובפרט את רמת האנגלית האקדמית שלו הדרושה לצורך לימודים גבוהים. מוסדות השכלה גבוהים בכל רחבי העולם דורשים מעבר של מבחן TOEFL על מנת להתקבל עליהם. מי שסובל מלקויות למידה יכול לקבל הקלות במבחן TOEFL. כדי לקבל הקלות במבחן TOEFL יש להביא מסמך רשמי על תוצאות האבחון. חשוב לדעת, כי ישנם מועדים מיוחדים של מבחן TOEFL עבור הסובלים מלקויות למידה, ולכן מומלץ לברר על כך בהקדם ולהיערך לכך מראש.

 



תגיות המאמר: אבחון דידקטי, TOEFL


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131789 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131837 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131645 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132094 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131545 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131685 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131683 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ליקויי למידה

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173636 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceליקויי למידה26/05/161868 צפיות
סיפור אישי של רווית ע. על הילד ועל אבחון דידקטי

מאת: לירון תמםליקויי למידה27/12/152170 צפיות
מדוע אבחון פסיכודידקטי נחוץ כל כך? מאמר זה מבקש לענות על כל השאלות בנושא, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא

מאת: Droxitליקויי למידה14/10/152470 צפיות
בישראל, על פי חוק חינוך חובה, נכנס כל ילד למסגרת חינוכית החל מגיל חמש. בתחילה זהו גן - כבר שם נדרש כל ילד לגלות כישורי למידה, התארגנות והסתגלות. בכיתות הנמוכות בבית הספר לומד הילד כי הדרישות ממנו הופכות מורכבות יותר.

מאת: ציפי כץליקויי למידה02/11/143971 צפיות
ללקויות למידה יש השלכות תפקודיות. אולם עיקר התסמינים השליליים נובע דווקא מהשלכות משניות של התופעות, שבסיסן בתסכולים הנובעים מהפער בין ציפיות הסביבה לבין ההתנהגויות של בעלי הלקויות. המאמר מסביר את מהות הפער וגורמיו, ונוגע באפשרויות הטיפול היעיל, שיסייע להתגבר על הקשיים ולמצות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143532 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144169 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica