חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור אחסון אתרים טוב וזול

מאת: אלעד שלואחסון אתרים12/11/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים בזול היום יש אחסון בישראל החל מ-20 ש"ח לחודש.

ודומיינים ב-50 ש"ח לשנה ופחות, דומיין קום יש החל מדולר לשנה ראשונה ו-10 דולר לשנה שניה, שלישית וכו'. לכן כדאי לחשוב טוב מה אנחנו צריכים לפני שנקנה שרת אחסון. היום יש כבר שרתים שמשלבים PHP עם חלונות שזה הכי מומלץ למי שבונה בשתי השפות. למרות שבPHP ובASP אפשר לבנות כל דבר בשתי השפות ואין צורך אמיתי לשלב. אחסון בארץ יותר מהיר מאחסון בחול והמחירים בארץ כבר ירדו, לכן אני ממליץ על אחסון זול בארץ יותר מאחסון בחול, למרות שאת הדומיין ניתן לרכוש גם בחול, כי זה יותר זול, דומיין לשנה בדולר זה ממש מחיר טוב. אצלינו יש שרת ביותר זול מ-20 ש"ח לחודש, מדובר על שרת בארץ למי שלא צריך הרבה שטח כמובן. יש לנו שרתים החל ממחיר של 5 ש"ח לחודש ל-30 מגה ועד אחסון לאתר גדול במאה ש"ח ויותר לחודש, לכמה ג'יגה אחסון ברשת. כל עסק צריך את אנחנו נותנים שירות של הקמת אתר למאחסנים דרכינו חינם !!! אין עוד חברה בארץ שמכינה בחינם אתר למי שמאחסן אצלה, אנחנו הראשונים השרת שלנו הוא לינוקס אבל מינואר נשווק גם שרתי חלונות עם ASP וASPדוטנט.. השרת ממוקם בחוות השרתים של קבוצת אינטרספייס. חוות שרתים זו היא מהחוות המובילות והמתקדמות בישראל וכוללת שירותי IT המנוהלים על ידי צוות של 30 מומחים מקצועיים. בשירות זה אתם הלקוחות מרוויחים הרבה ומשלמים מעט!

למי כדאי שרת וירטואלי פרטי (VPS)?

  • חברה המפעילה מספר אתרים וזקוקה לפתרון יעיל יותר מאשר פתרון אחסון אתרים שיתופי, כולל התקנות של רכיבי תוכנה מיוחדים שניתנים להתקנה רק על שרת פרטי.
  • חברה שמפעילה עובדים מהבית ומעוניינת לספק להם תחנת עבודה מרוחקת (Remote Desktop).
  • חברה הזקוקה לפתרון איחסון שרת ייעודי, אך לא מעוניינת לרכוש ולתחזק חומרה.
  • ריסלרים המאחסנים אתרים רבים ללקוחות וזקוקים לפתרון מנוהל.
  • חברות המפעילות אפליקציות ללקוחות רבים וזקוקות להפרדה גמורה בין הלקוחות.
  • פתרון לסביבת פיתוח. ניתן להפעיל ולבדוק אפליקציות על מספר שרתים עם מערכות הפעלה שונות. ישנה גם אפשרות של הפעלת מספר שרתים ב Load Balancing
  • שרת ווירטואלי פרטי מהווה פתרון יעודי עבור שרתי דואר אלקטרוני לחברות ולעסקים
  • שרת פרטי מתאים עבור פלטפורמה SharePoint Portal לעסקים בינוניים ועסקים גדולים
  •  





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
    אלעד שלו

    אחסון אתרים זול http://banerbroker.tk/

    http://banerbroker.tk// דרך חדשה להרוויח כסף ברשת

    http://eladpc.tk/ תקשורת מוזלת, חודש ראשון חינם למנוי האינטרנט דרכינו !!!

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אלעד שלו

    מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
    בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
    אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

    מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
    האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
    בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
    במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152823 צפיות
    שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

    מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
    המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica