חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת גינה - להאיר את הגינה

מאת: טלי גלעיצוב גינות12/11/2012917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזמנתם מעצב גינות אשר עיצב עבורכם את הגינה המושלמת בקדמת הבית, קניתם רהיטי גן חדשים וכעת כל שנותר הוא לבחור תאורת גינה. מאמר זה יגולל בפניכם מה הן האפשרויות שלכם וכיצד לבצע את הבחירה הנכונה.

תאורת גינה- מה זה אומר?

רבים אינם מודעים לכך שתכנון תאורת גינה חייב הוא תורה שלמה. ההחלטה להגיע אל חנויות תאורה המשווקות תאורת גן, היא למעשה ההחלטה לאפשר לעצמכם ליהנות מהגינה שלכם לא רק בשעות היום, אלא גם בשעות הלילה.

בנוסף, תאורת גינה היא חלק בלתי נפרד מהדקורטיביות החיצונית של הבית וקרוב לוודאי כי אם אין לכם גדר שתפקידה להסתיר את גינת ביתכם, כל אדם אשר יחלוף ליד ביתכם יתרשם מגווני צבעי גופי התאורה ויציץ על מנת לראות כיצד החלטתם לעצב את הגינה שלכם ועד כמה היא מטופחת.

תאורת גינה תעזור לכם להאיר פינות מסוימות בחצר, ליצור אשליה של חלל גדול או קטן יותר, להוסיף צבע לצמחים מסוימים או לאחד העצים ועוד.

תאורת גינה- סוגי תאורה חיצונית

תאורה לחדר שינה ולשאר חללי הבית אמנם חשובה מאוד ותקבע בצורה משמעותית את האווירה ואופיו העיצובי של כל חלל, אך גם התאורה החיצונית של הבית משחקת תפקיד חשוב מאוד. אם אתם סבורים כי כאשר אנו מאזכרים כאן את המושג 'תאורה חיצונית' מדובר רק על תאורת גינה, הרי שאתם טועים. ישנם סוגים שונים של תאורה חיצונית, ביניהם גם תאורת גינה. הסוגים השונים הם:

  • תאורה חיצונית לבית- אם יש לכם בית בעל מראה ארכיטקטוני מרשים ואתםמעוניינים להדגיש דבר זה בשעות החשיכה, בוודאי תשמחו לקרוא כי חנויות תאורה רבות מציעות גופיתאורה מסוגים שונים שתפקידם הוא להאיר את המבנה. כאן לרוב מדובר על ספוטיםאשר זורקים את האור מעלה על המבנה ואילו האור נזרק חזרה לספוטים ויותר אווירהמיוחדת.
  • תאורת נוי- תאורת גינה היא שם כללי לכל גופי התאורה המתאימים לחצראו לגינת ביתכם. אך גם כאן יש תאורה ספציפית המתאימה לכל דבר, כמו למשל תאורתנוי שנועדה להדגיש את הצמחייה המיוחדת אשר בגינת ביתכם.

בנוסף לסוגי תאורה אלו לשטח החיצוני תוכלו לרכוש גם תאורת אשר נקראת 'תאורת הצפה' שתפקידה להאיר אזורים נרחבים בשטח החיצוני של הבית (בריכה, משטח כדורסל ועוד) וכן תאורת התמצאות אשר ממקמים לצידי השבילים של הגינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183324 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152099 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica