חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גגות רעפים

מאת: אוהד הראלשיפוצים17/11/2012949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גגות רעפים

הגג הוא הפריט המכסה על הבית שלנו, האלמנט החשוב ביותר למען בטחוננו, וישנם סוגים רבים של גגות המגיעים לעיצובים שונים ויוצרים מגוון של סגנונות ויופי למרקם של נוף הבית, כאשר גגות רעפים הם הגגות המועדפים ביותר על רובנו.

בישראל מרבית גגות רעפים עשויים מקרמיקה, אך ניתן למצוא גם רעפי בטון, רעפי פח, רעפי חרס ועוד מיני סוגים שונים, אשר ההבדלים בינהם מורגשים במחירים, באיכות ועמידות החומר, אך לנו יש את האפשרות להזמין את הרעפים לגגות כמעט בכל צבע שנחפוץ.

גגות רעפים עמידים בנזקי אקלים שונים כמו גשם, שלג, קרינת שמש, ברד, או כל מזג אויר קיצוני אחר, והיתרון בבניית גגות רעפים הוא שבשל המבנה שלהם והשילוב שלהם אחד בשני, הם אינם מושפעים מהבדלי חום וקור בהתרחבות והתכווצות החומר, והם אינם משפיעים על המבנה ואחדות הבית.

תיקון גגות רעפים

כאשר אנו חווים את הגשם הראשון ולפתע נחשפים בנזילות או ברטיבות מהתקרה, אנו מבינים שעלינו לתן את הגג.

חשוב שנזכור שאת עבודת איטום הגגות רצוי לעשות לפני עונת הגשמים שכן בזמן רטיבות לא ניתן לבצע את האיטום ותיקון הגג, אז חשוב לא לחכות לגשמים ולבצע את התיקון מחוץ לעונה, אך לצערנו אנו מבצעים את התיקון ברוב המקרים רק לאחר שנחשפנו לבעיה בעקבות הגשם הראשון ואז אנו מקבלים פתרונות זמניים בלבד למשך עונת החורף, עד שהיא מסתיימת, ובסופה מבצעים את התיקון והאיטום הסופיים.

התיקון של גגות רעפים הוא חשוב גם בשל המפגעים הבטיחותיים שגג שבור יכול ליצור, רעף שבור או רעף רופף יכול לפגוע בקלות וליפול על מישהו בזמן שנושבת הרוח.

איך נבחר מתוך סוגי גגות רעפים

המגוון העצום של גגות הרעפים הקיימים היום במשק, והעיצובים השונים יכולים לגרום לנו קושי בבחירת הרעפים, סגנון ים תיכוני, אירופאי, סגנון כפרי או מודרני, וכמובן בצבע הרצוי לפי טעמנו.

סוגי גגות הרעפים נחלקים גם לפי איכות, רעפי הפלדה הם העמידים ביותר, והחזקים ביותר, אך אינם מבודדים תרמית, רעפי הבטון יציבים אף הם, ונפוצים ביותר בשל חוזקם, ובשל העובדה שניתן בקלות להתקין בהם פתחי אוורור.

רעפי החרס עשויים חימר, והיתרון שלהם הוא במגוון הצבעים שניתן להזמין אותם, ורעפי הצפחה הם רעפים כבדים מאוד העשויים מאבן, והם עמידים בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד, התקנתם מורכבת יותר משאר הרעפים.

בישראל כיום בכל בית פרטי העדיפות לבנות גגות רעפים היא הרצויה ביותר.

 



תגיות המאמר: גגות רעפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראל - בניית אתרים, קידום, קופירייטינג וכל שירותי האינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146861 צפיות
פעמים רבות אנו חוגגים אירועים במהלך החיים אשר אנו רוצים שייזכרו כחוויות מדהימות לכל חיינו, ותמיד כשניזכר באירועים אלו חיוך רחב יעלה על פנינו כאות לזיכרון חיובי ומהנה, בקרב אירועים אלו אנו יכולים למצוא את מסיבות הרווקים או הרווקות לפני הכניסה בברית הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146893 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של מקומות לאירועים המיועדים למסיבות רווקים, אנו נתקלים בלופטים הפרושים ברחבי הארץ ומספקים שירותים לצורך השכרת מקום דיסקרטי, אינטימי, ויוקרתי לחגיגת האירוע אשר מטרתו ללוות את החתן או הכלה מחיי הרווקות לחיי הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות26/03/145635 צפיות
פעמים רבות במהלך חיינו אנו נתקלים בצורך להשכרת מקומות לאירועים פרטיים, ולא בהכרח אולמות אירועים לחתונות, ברי מצווה, בריתות או כל אירוע משפחתי מפואר, ישנם אירועים קטנים ופרטיים אשר עבורם אנו זקוקים למוקומות קטנים יותר, אינטימיים יותר, ושירותיים ברמה אחרת.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146519 צפיות
כמה זה כייף לחגוג לחבר או חברה את מסיבת הרווקים שלהם?!, וכמה זה מהנה לעזור להם להיכנס בברית הנישואין ולהיפרד עם חוויות מחיי הרווקות?!, המנהג לחגוג את מסיבות הרווקים נחגג בכל העולם, בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו כאן בישראל.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כחלק מעולם הרפואה הסינית אנו נתקלים בעולם רחב של טיפולים מגוונים וכלים עתיקים לטיפול בגוף ובבעיות הרפואיות שלנו כתוספת לרפואה המתקדמת המערבית ולכן לרפואה הסינית קוראים רפואה משלימה.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148240 צפיות
כמה פעמים ראינו במהלך שיעור ספורט, או במהלך פעילות מאומצת, את אחד מחברינו עוצר לרגע מתנשף בכבדות ובמהירות, ומוציא איזה מכשיר קטן מהכיס ומכניס אותו לפיו כדי לקבל אספקת חמצן ולהסגיר את נשימה? כנראה שלחבר יש אסטמה וקשה לו לנשום.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כולנו יודעים שאסטמה זוהי מחלה כרונית אשר מאופיינת בהתקפים של קוצר נשימה, אם כן מהיכן נוצר הביטוי אסטמה של העור ומה משמעותו? הרי לא ייתכן שלעור גופנו יהיה קוצר נשימה והתקפי שיעול כרוניים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211342 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica