חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גגות רעפים - איך זה עובד

מאת: אוהד הראלשיפוצים17/11/20121038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גגות רעפים – איך זה עובד

השימוש בבניית גגות רעפים בישראל מקורו מאירופה, שכן מדינת ישראל הוקמה על ידי מהגרים מכל העולם, ואת גגות הרעפים קיבלנו מהשפעה אירופאית, סגנון בנייה של בתים צמודי קרקע, בעלי גגות רעפים, אשר מייצרים אווירה כפרית, אירופאית.

בישראל גילו שקיימת בעיה משום שבניית גגות רעפים מתאימה אולי לאירופה הקרה, בשל הבידוד והאיטום שהם יוצרים, אך במדינת ישראל החמה הבידוד והאיטום אינו נוח כלל, ולאחר שנים של חוסר התאמה, יצאו את מערכת האוורור של גגות רעפים המתאימה לישראל.

מערכת האוורור אשר פועלת בתוך גגות רעפים, עובדת על עקרון הקרוי ארגז רוח, וכאשר מתאימים את הרעפים למדינת ישראל החמה מתקינים את המערכת הפשוטה של ארגז הרוח, מערכת הבנויה עם פתח אשר דרכו נכנסת רוח ויוצאת מפתח נוסף בראש הגג, וכך נכנת הרוח והאוויר החם יוצא מן הפתח העליון.

איך זה עובד עם גגות רעפים

הרוח הנושבת חודרת לחלל הנוצר על ידי הרעפים דרך פתח האוורור התחתון, הרוח אשר ברוב המקרים נושבת באופן מקביל לקרקע, נושבת לצד גג הרעפים, ומשנה את כיוונה, ואף מגבירה את מהירותה, וכאשר הרוח עוברת ליד פתח האוורור העליון היא יוצרת יניקה בזכות הפתח התחתון אשר דרכו נכנס האוויר הקר וכך למעשה מתקבל האוורור של ארגז הרוח, פתרון יצירתי אך עדיין לא מושלם שכן לא ניתן לשלוט על רמת האוורור.

כמובן שניתן להשתמש בדרך המודרנית לצורך האוורור, וזה על ידי התקנת מערכת אוורור מכנית המנצלת את אותו עקרון של ארגז הרוח, אך מאפשרת לשלוט בו על ידי מאוורר גג או מספר מאווררים, וכך ניתן ליהנות מהתקנת גגות רעפים גם במדינת ישראל החמה.

אז מה לעשות אם רוצים גגות רעפים

כאשר אנו מעוניינים להתקין גגות רעפים, חשוב מאוד לקבל ייעוץ מגגן מקצועי, לצורך ביצוע העבודה ביסודיות ומקצועיות, וכמובן על מנת שיעדכן אותנו על כל מחדל אחר כמו בעיות במרזבים או בתעלות המים, וכמובן ידאג לפנות את הרעפים השבורים, והפסולת מן העבודה.

החשיבות בלקיחת גגן מקצועי היא גם עבור המבנה הקיים, שבזמן התקנת הגג או החלפת הרעפים, לא יגרום נזק לקירות וליסודות המבנה הקיים.

גגות רעפים אמנם מחזיקים מעמד זמן רב, אך חשוב לוודא את תקינותם ולדאוג להחליפם כאשר קיים בלאי והם נשברים, משום שהם מהווים את הבטחון שלנו ומשפחתנו, וכאשר הם אינם תקינים הם יכולים להיות עבורנו מפגע בטיחותי חמור.

 



תגיות המאמר: גגות רעפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראל - בניית אתרים, קידום, קופירייטינג וכל שירותי האינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146861 צפיות
פעמים רבות אנו חוגגים אירועים במהלך החיים אשר אנו רוצים שייזכרו כחוויות מדהימות לכל חיינו, ותמיד כשניזכר באירועים אלו חיוך רחב יעלה על פנינו כאות לזיכרון חיובי ומהנה, בקרב אירועים אלו אנו יכולים למצוא את מסיבות הרווקים או הרווקות לפני הכניסה בברית הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146892 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של מקומות לאירועים המיועדים למסיבות רווקים, אנו נתקלים בלופטים הפרושים ברחבי הארץ ומספקים שירותים לצורך השכרת מקום דיסקרטי, אינטימי, ויוקרתי לחגיגת האירוע אשר מטרתו ללוות את החתן או הכלה מחיי הרווקות לחיי הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות26/03/145635 צפיות
פעמים רבות במהלך חיינו אנו נתקלים בצורך להשכרת מקומות לאירועים פרטיים, ולא בהכרח אולמות אירועים לחתונות, ברי מצווה, בריתות או כל אירוע משפחתי מפואר, ישנם אירועים קטנים ופרטיים אשר עבורם אנו זקוקים למוקומות קטנים יותר, אינטימיים יותר, ושירותיים ברמה אחרת.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146518 צפיות
כמה זה כייף לחגוג לחבר או חברה את מסיבת הרווקים שלהם?!, וכמה זה מהנה לעזור להם להיכנס בברית הנישואין ולהיפרד עם חוויות מחיי הרווקות?!, המנהג לחגוג את מסיבות הרווקים נחגג בכל העולם, בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו כאן בישראל.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148489 צפיות
כחלק מעולם הרפואה הסינית אנו נתקלים בעולם רחב של טיפולים מגוונים וכלים עתיקים לטיפול בגוף ובבעיות הרפואיות שלנו כתוספת לרפואה המתקדמת המערבית ולכן לרפואה הסינית קוראים רפואה משלימה.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148240 צפיות
כמה פעמים ראינו במהלך שיעור ספורט, או במהלך פעילות מאומצת, את אחד מחברינו עוצר לרגע מתנשף בכבדות ובמהירות, ומוציא איזה מכשיר קטן מהכיס ומכניס אותו לפיו כדי לקבל אספקת חמצן ולהסגיר את נשימה? כנראה שלחבר יש אסטמה וקשה לו לנשום.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כולנו יודעים שאסטמה זוהי מחלה כרונית אשר מאופיינת בהתקפים של קוצר נשימה, אם כן מהיכן נוצר הביטוי אסטמה של העור ומה משמעותו? הרי לא ייתכן שלעור גופנו יהיה קוצר נשימה והתקפי שיעול כרוניים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232602 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223273 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica