חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה בירושלים - זהב נחושת והרבה כסף

מאת: אבי גודרנדל"ן20/11/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירות למכירה בירושלים זהב נחושת והרבה כסף

ירושלים, בירת ישראל, הינה העיר הגדולה ביותר במדינה, מבחינה גאוגרפית ירושלים ממקומת על קו פרשת המים בין הים התיכון לים המלח, העיר אשר שוכנת על הרי ירושלים שהם למעשה המשך ישיר של חבל הרי יהודה. שכונות העיר ממוקמות על גבעות כשביניהן יש ואדיות ועמקים. הקיץ בירושלים חם ויבש ואין לחות מוגברת, בחורף ידוע כי ירושלים נחשבת לעיר קרירה וגשומה, וכמעט בכל חורף אפשר להנות ממראות של שלג בעיר, מאז ומתמיד היוותה ירושלים מוקד משיכה, הן לתיירים והן לישראלים, קדושתה לשלושת הדתות: היהדות, האיסלם והנצרות, הניחה את ירושלים מאז ותמיד במוקד תשומת הלב, למעשה ישנם כאלו אשר טוענים כי ירושלים היא לב ליבו של כל העולם, לב פועם וסוער.

ביקוש גבוה מול היצע נמוך

בשנים האחרונות, החלה מגמת עלייה של יהודים מארצות הברית ואירופה אל ירושלים, יהודים רבים אשר שהו כל חייהם במדינות אחרות, מבקשים לעשות עלייה, ומעונינים לגור בעיר הקודש, בבירת ישראל, בירושלים. דירות רבות בירושלים נרכשו בשנים האחרונות על ידי עולים מארצות הברית ואירופה, בעיקר מצרפת. הדבר גרם לעלייה בערכן של דירות למכירה בירושלים, וזאת מכיוון שהביקוש גדל, ביתרה מכך הנהרה האדירה לירושלים הביאה אף לעלייה במחירי השכירות, את מחירי השכירות הגבוהים, נאלצים לשלם בעיקר הסטודנטים אשר מגוררים בעיר לצורך לימודים.

חיפוש עצמאי או על יד חברת נדל"ן

מכיוון שבירושלים ישנם מספר מוסדות אקדמיים ברמה גבוהה ביותר, ישנם המון סטודנטים צעירים בעיר, אשר לרוב גרים בשותפויות ברחבי העיר, לרוב הם ממוקמים בשכונות החילוניות. אין ספק שהעלויות הגבוהות של מחירי הדירות להשכרה בירושלים, אינם מקלים עליהם ללמוד בשקט ובשלווה, אולם המצב אינו משתפר, נהפוכו, הביקוש הולך וגדל וההיצע של הדירות פוחת. בכל זאת אם אתם מתעניינים ברכישת דירה בירושלים, הדבר הנכון ביותר, יהיה להיעזר בחברת נדל"ן, אשר תספק לכם תשובות לכל שאלותיכם, תייעץ לכם, תסביר לכם על כל דירה וכל שכונה, והכי חשוב תעשה עבורכם את כל עבודת החיפושים, שעלולה להיות מתישה ואף מייאשת, אם החלטתם להפסיק לזרוק את כספכם על שכירויות יקרות ולחפש דירות למכירה בירושלים, עשו זאת דרך חברת נדל"ן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי גודר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי גודר

מאת: אבי גודרנדל"ן31/01/13740 צפיות
חיפה, העיר הירוקה והיפה, העיר עם ההר הירוק, היערות והחופים הקסומים, עיר המדע והטכנולוגיה, מאגדת בתוכה כל כך הרבה יופי, חוכמה וחן, ואיכות חיים יוצאת מהכלל. בשנים האחרונות, אנשים רבים העתיקו את מקום מגוריהם עם כל משפחתם מהמרכז לחיפה וזאת לא רק בשל כל היופי ואיכות החיים הגבוהה, אמנם אלו סיבות נהדרות, אך אל הסיבות הללו מצטרפת סיבה נוספת, וזו הסיבה הכלכלית, מבחינה כלכלית יותר משתלם לגור בצפון הארץ, וכשמדובר בצפון הארץ ובערים בצפון הארץ, חיפה הינה העיר המרכזית.

מאת: אבי גודרעבודה וקריירה - כללי30/01/131039 צפיות
עבודה מהבית הופכת בשנים האחרונות לפופולארית ומבוקשת יותר מתמיד. מדובר בעניין של מרוויחים מכל הצדדים – גם העובד וגם המעסיק. אמנם הרבה מהאנשים שעובדים מהבית הם עצמאיים בעלי עסק משל עצמם, אך גם שכירים המשלבים עבודה במקום העבודה ומהבית יוצאים נשכרים מאופן עבודה זה, ויכולים לאזן בין שעות העבודה מחוץ לבית ובין המטלות הפרטיות ו/או המשפחתיות שלהם.

מאת: אבי גודרנדל"ן30/01/13901 צפיות
תל אביב, המכונה עיר ללא הפסקה, היא עיר תוססת ביותר מכל הבחינות: מרכזי עסקים, מרכזי קניות, מרכזי בילויים מכל הסוגים והאפשרויות ועוד.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica