חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעה בנדל"ן - דירות להשכרה בתל אביב

מאת: אבי גודרנדל"ן30/01/2013902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תל אביב, המכונה עיר ללא הפסקה, היא עיר תוססת ביותר מכל הבחינות: מרכזי עסקים, מרכזי קניות, מרכזי בילויים מכל הסוגים והאפשרויות ועוד. מכל הסיבות האלה רבים מבקשים להגיע ולגור בה, למרות שהיצע דירות להשכרה בתל אביב הוא קטן ביותר באופן יחסי לביקוש, ההולך וגדל, מה שגורם לעליית מחירים גדולה, גם לדירות קטנות במיוחד ו/או מוזנחות.

קניית דירות לשם השכרתן בתל אביב

מי שיש לו דירה אותה הוא יכול להשכיר בתל אביב, אכן מקבל תשואה נאה ביותר עבור הנכס שלו, תשואה טובה יותר מכל אפיק השקעה אחר בשוק הכספים: בורסה ו/או הפקדת כספים בבנק. לכן, רבים מחפשים לקנות דירות בתל אביב, לשם השקעה, בכדי להשכיר אותן לאחרים, ולראות רווחים נאים, יחד עם זאת מלאי הדירות לא גדל בהתאם לביקוש.

במרכז תל אביב, עתודות הקרקע המיועדות לבנייה הוא קטן ביותר, כמעט שואף לאפס, מעט מאוד מגרשים פנויים בהם אפשר לבנות בנייה חדשה, אפשר למצוא שם. בנייה חדשה יש בעיקר בשכונות הצפוניות, אלא במדובר בבנייה יקרה ביותר, שאינה פותרת את בעייתם של צעירים, סטודנטים, או משפחות עם ילדים קטנים המבקשים לעבור לגור במרכז תל אביב.

שכונות בהן ניתן למצוא דירות להשכרה בתל אביב

בכדי להקל על מצוקת הדירות להשכרה, מפתחים יזמים למיניהם ואנשים יצירתיים רעיונות שונים אשר יאפשרו את הגדלת היצע הדירות להשכרה בלב אביב. אחד הרעיונות הוא פיתוחן של השכונות הדרומיות של העיר. מה שפעם היו אזורים דחויים, הפכו לאזורים מבוקשים, כמו שכונת פלורנטין, שהפכה למוקד בילוי מבוקש, וכן גם יד אליהו וסלמה. בעלי דירות ישנות באזורים אלה משפצים אותן כך שתהיינה מבוקשות להשכרה.

דרך אחרת לפתור את המחסור של דירות להשכרה בתל אביב היא על ידי פיצול דירות, למרות שמשפטית יש עם זה קושי. אנשים להם דירות גדולות מפצלים אותן למספר יחידות דירות קטנות בנות חדר אחד עד שניים בלבד. פתרון שהוא נוח לצעירים שאינם רוצים לגור עם שותפים באותה דירה, ומניב רווח גדול יותר לבעלי הדירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי גודר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי גודר

מאת: אבי גודרנדל"ן31/01/13741 צפיות
חיפה, העיר הירוקה והיפה, העיר עם ההר הירוק, היערות והחופים הקסומים, עיר המדע והטכנולוגיה, מאגדת בתוכה כל כך הרבה יופי, חוכמה וחן, ואיכות חיים יוצאת מהכלל. בשנים האחרונות, אנשים רבים העתיקו את מקום מגוריהם עם כל משפחתם מהמרכז לחיפה וזאת לא רק בשל כל היופי ואיכות החיים הגבוהה, אמנם אלו סיבות נהדרות, אך אל הסיבות הללו מצטרפת סיבה נוספת, וזו הסיבה הכלכלית, מבחינה כלכלית יותר משתלם לגור בצפון הארץ, וכשמדובר בצפון הארץ ובערים בצפון הארץ, חיפה הינה העיר המרכזית.

מאת: אבי גודרעבודה וקריירה - כללי30/01/131040 צפיות
עבודה מהבית הופכת בשנים האחרונות לפופולארית ומבוקשת יותר מתמיד. מדובר בעניין של מרוויחים מכל הצדדים – גם העובד וגם המעסיק. אמנם הרבה מהאנשים שעובדים מהבית הם עצמאיים בעלי עסק משל עצמם, אך גם שכירים המשלבים עבודה במקום העבודה ומהבית יוצאים נשכרים מאופן עבודה זה, ויכולים לאזן בין שעות העבודה מחוץ לבית ובין המטלות הפרטיות ו/או המשפחתיות שלהם.

מאת: אבי גודרנדל"ן20/11/12917 צפיות
ירושלים, בירת ישראל, הינה העיר הגדולה ביותר במדינה, מבחינה גאוגרפית ירושלים ממוקמת על קו פרשת המים בין הים התיכון לים המלח, העיר אשר שוכנת על הרי ירושלים שהם למעשה המשך ישיר של חבל הרי יהודה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222703 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183224 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182596 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica