חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות הלמידה בעולם העסקים המודרני

אנו חיים ועובדים בעולם שמשתנה במהירות. נחקקים חוקים חדשים, המובילים למדיניות חדשה. צצים רעיונות חדשים וגישות חדשות. בעיות חדשות מופיעות ומוצעים פתרונות חדשים. עולם העסקים משתנה ומתפתח באופן עקבי. זה אומר שאם אנחנו לא לומדים באופן עקבי בחיי היום יום שלנו, אז בכל יום שעובר אנחנו מתרחקים מהדרישות של עולם העסקים המודרני.

זה מסוכן להיות במצב שבו אנו ממשיכים לבצע את תפקידנו באותה הדרך כפי שעשינו בעבר. הציפיות משתנות עם הזמן ואם לא נסתגל לנסיבות החדשות, אז לא נוכל להתאים את עצמנו למה שנדרש מאתנו. לכן חשוב שניכנס לתהליך המכונה "התפתחות מקצועית מתמשכת".

בהתפתחות מקצועית מתמשכת, אין הכוונה פשוט לעשות קורסים באופן עקבי. הכוונה היא הרבה יותר רחבה מזה. זה כרוך בהבנה ברורה של מה שנדרש מאתנו בעבודה, על מנת להבטיח ביצוע ברמה גבוהה. זה כרוך גם בלהבטיח שיש לנו, עד כמה שניתן, את הידע והכישורים הדרושים כדי לבצע את תפקידינו כראוי, ולמלא כל מחסור בידע ובכישורים שלנו.

בנוסף לידע ולכישורים, קיימת גם שאלת הערכים. אנו צריכים לוודא שעבודתנו עומדת בקנה אחד עם הערכים שעליהם היא מתבססת. לדוגמה, אנשים העובדים בסביבה מסחרית צריכים להיות מעודכנים בערכים של שירות לקוחות, ואני טוען שכל מי שעובד עם אנשים צריך להתעדכן בערכים של כבוד הזולת.

התפתחות מקצועית מתמשכת היא תרופה יעילה להיתקעות ברוטינות ביקורתיות. היא מבוססת על מה שמכונה לעיתים קרובות "פרקטיקה רפלקטיבית". פרקטיקה רפלקטיבית מבוססת על הרעיון שהניסיון איננו המורה הטוב ביותר, אלא מה שאנו עושים על הניסיון מהווה את הבסיס הטוב ביותר ללמידה.

למידה איננה חשובה רק כדי להבטיח שאנו נשארים מעודכנים בהתפתחויות בתחום שלנו, אלא היא חשובה גם כדי להבטיח מוטיבציה, גירוי וסיפוק בעבודה. לדוגמה, מישהו שעובד במקום עבודה מסוים למשך שלוש שנים ובמהלך הזמן הזה הוא ממשיך ללמוד, לגדול ולהתפתח, סביר להניח שירגיש סיפוק גדול יותר בעבודה ממישהו אחר שנשאר באותו מצב שלוש שנים, ופשוט חוזר על אותן משימות בסיסיות באותה צורה בלי שום גדילה או התפתחות במשך הזמן. לכן יש לראות בלמידה דבר חיובי ומשתלם בזכות עצמו, ולא רק משהו שאנחנו צריכים לעשות כדי לעמוד בציפיות של אנשים אחרים.

הלמידה היא חשובה משום שהיא עוזרת לנו להיות מעודכנים בטרנדים ובהתפתחויות בתחום הספציפי שלנו. היא מספקת גירוי וסיפוק מהעבודה וגם עוזרת לנו להיות דרוכים, כדי שלא נהייה שאננים ובעקבות כך נעשה טעויות. לכן, אין הלמידה צריכה להיראות כנטל נוסף על העומס שכבר יש בעבודה, אלא כמשהו שצריך לקבל בברכה כאמצעי להתמודדות יעיל ביותר בעומס העבודה.

באתר מקצוע ניתן לקבל את ההצעות הכי טובות ללימודי מקצוע מעניינים ורווחיים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופונים במגוון תחומים: דיילי דיל , פורום שוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא כליף

מאת: שגיא כליףמסחר אלקטרוני13/10/142015 צפיות
קופונים הם בעצם שוברים שניתן לרכוש דרך אתרים מסוימים, ולקבל בזכותם הנחה משמעותית לקניית מוצרים, לפעמים אפילו ביותר מ-50%. זה מודל שבו כולם מרוויחים: הצרכן קונה מוצר במחיר נמוך, בעל העסק מקבל חשיפה גדולה ולקוחות חדשים, ואתרי הקופונים מרוויחים את עמלת התיווך בניהם...

מאת: שגיא כליףהומור וסטנד-אפ01/09/132389 צפיות
הצחוק הוא חלק מהטבע האנושי והוא ייחודי לבני אדם, ולכן זה נראה מוזר שידוע כל כך מעט על איך ולמה אנחנו צוחקים. הצחוק היא במידה רבה רפלקס לדברים שאנחנו חושבים שהם הומוריסטיים. אך האם זו התנהגות נלמדת או התנהגות אינסטנקטיבית? ואיך נדע מה הוא הומוריסטי ומה הוא לא?

מאת: שגיא כליףבידור ופנאי - כללי14/07/131095 צפיות
האם משעמם לך בעבודה, במערכת היחסים או בחיים בכלל? שעמום הוא תהליך מורכב. יש המון סיבות לשעמום. הסיבה הכי נפוצה היא שאין לך מושג מה לעשות. סיבות אחרות יכולות להיות עצלנות או עייפות, פשוט אני לא רוצה לעשות את הדברים הזמינים לי. אולי יש לך רעיונות, אך התחושה היא שלא ניתן לממש אותם. שעמום הופך לדאגה רבה כאשר הוא גורם לחוסר החלטיות ולדחיינות, ולתחושת אדישות ותשישות. הנה כמה רעיונות איך להתגבר על השיעמום...

מאת: שגיא כליףדרושים14/07/131442 צפיות
עבודה בחו"ל זו חוויה של פעם בחיים. היא משלבת גם רווחים גבוהים וגם טיול בעולם. אנשים טסים לעבוד בחו"ל בעיקר כדי לחסוך הרבה כסף ללימודים, לטיול הגדול הבא או פשוט להעלות את רמת החיים. הכנסה גבוהה חשובה במיוחד בימים אלו שבהם המחייה מאוד יקרה ומחירי דירות למגורים מרקיעי שחקים...

מאת: שגיא כליףהסרת שיער14/07/131225 צפיות
הסרת שיער בלייזר נועדה להסיר לצמיתות שיער בלתי רצוי באמצעות אנרגיית אור הלייזר. שיער בלתי רצוי הוא בעיה נפוצה אצל נשים וגברים. גילוח, שעווה ומריטה מביאים רק לתוצאות זמניות ובדרך כלל יכולים להתבצע רק על שטחים קטנים יחסית. טיפול לייזר להסרת שיער יכול להסיר לצמיתות אזורים קטנים וגדולים של שיער לא רצוי מהגוף. התוצאות הטובות ביותר מושגות אצל אנשים עם עור בהיר ושיער כהה, והסרת שיער עובדת טוב יותר על שיער גס מאשר שיער דק...

מאת: שגיא כליףשוק ההון30/06/131190 צפיות
מסחר אוטומטי הוא מסחר עם שימוש בכלים טכנולוגיים מתוחכמים ואלגוריתמים ממוחשבים, על מנת לסחור במהירות בניירות ערך. מסחר זה משתמש באסטרטגיות מסחר מתאימות לכניסה ויציאה מפוזיציות בתוך שניות או חלקיקי שניות. חברות המשתמשות במסחר אוטומטי נשענות על מערכות מחשב מתקדמות, מהירות העיבוד של העסקאות שלהם והגישה שלהם לשוק. חברות אלה אינן משתמשות במינוף משמעותי ואינן משאירות עסקאות פתוחות ליום המחרת. כתוצאה מכך, יחס התגמול-סיכון שלהן גבוה באלפי מונים מהיחס במסחר המסורתי...

מאת: שגיא כליףשוק ההון23/04/131271 צפיות
ניתוח טכני היא שיטה לניתוח מגמות של ערכי נכסים פיננסיים הנסחרים במסחר פומבי, כגון מניות, מטבעות, סחורות, מדדים ואופציות. המטרה בניתוח טכני היא לחזות תנועות עתידיות בשוק באמצעות זיהוי מגמות ודפוסים בגרפים. ההנחה בניתוח טכני היא שהגורם העיקרי למגמות המחירים הוא ציפיות המשקיעים ולא הנתונים הריאליים הקשורים לנכס עצמו, ולכן כל מה שצריך לדעת - מגולם כבר בגרף. במאמר זה אציין מספר כללים בניתוח טכני שיעזרו לכל סוחר לפעול בצורה נכונה ולהימנע מטעויות נפוצות...

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213981 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204836 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica