חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופונים - מה הם קופונים וממה כדאי להיזהר לפני שפותחים את הארנק

מאת: שגיא כליףמסחר אלקטרוני13/10/20142017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופונים הם בעצם שוברים שניתן לרכוש דרך אתרים מסוימים, ולקבל בזכותם הנחה משמעותית לקניית מוצרים, לפעמים אפילו ביותר מ-50%. זה מודל שבו כולם מרוויחים: הצרכן קונה מוצר במחיר נמוך, בעל העסק מקבל חשיפה גדולה ולקוחות חדשים, ואתרי הקופונים מרוויחים את עמלת התיווך בניהם.

אתר הקופונים שהתחיל עם השיטה הזאת הוא אתר 'גרופון'. הוא התחיל לפעול בסוף 2008 בארה"ב ואחרי כן התרחב גם לאירופה, אסיה ודרום אמריקה. השיטה נכנסה לישראל בשנת 2010 באתר 'גרופר' שניקנה בשנת 2011 ע"י 'גרופון'. לאחר מכן הוקמו אתרי קופונים נוספים כמו 'באליגם', 'דיל היום', 'Buy2', 'Big Deal' ועוד רבים.

לפני הקופונים היו מכירות קבוצתיות, שהציעו מחיר נמוך לצרכן במידה ויהיו מספיק קונים למוצר מסוים. בשיטה הזאת הצרכן קיבל מחיר נמוך ובעל העסק עדיין הרוויח בזכות זה שהוא מכר כמות גדולה. לעומת זאת, אתרי הקופונים של היום בדרך כלל לא מחייבים שיהיו הרבה קונים לאותו הקופון, והקופון נכנס לתוקף מייד לאחר הרכישה.

באתרי קופונים הכל ברור ופשוט להבנה. בעמוד הראשי מוצגים הדילים הכי טובים שכמובן מוגבלים בזמן ובכמות רכישות. חוץ מזה בכל אתר יש הרבה קטגוריות של קופונים ויש גם שורת חיפוש, שבעזרתם אפשר למצוא קופונים בכל תחום ובכל אזור מגורים שנרצה.

בישראל יש בין 50 ל-100 אתרי קופונים, והכי גדולים הם Buy2 של מאקו ונטקס, 'ביג דיל' של ynet, 'באליגם', 'דיל היום', 'וואלה שופס' ו'גרופון'. האתרים הגדולים מרוויחים מעל למיליון שקל בחודש. על כל רכישה של קופון על ידי הצרכן – אתר הקופונים מרוויח כ-15% עמלה מבית העסק.

האחוז הכי גבוה של הקופונים שהצרכנים רוכשים הם קופונים בתחום האוכל, כלומר קופונים לארוחות במסעדות ואוכל לקחת הבייתה. לאחר מכן קופונים בתחומי הבידור, ילדים, מוצרים לבית, מתנות ונופש.

לאחר כניסת אתרי הקופונים, התחילו להופיע אתרים שמשלבים בתוכם דילים מתוך הרבה אתרי קופונים שונים. כלומר, האתרים האלה מציגים את הקופונים הכי טובים מבין כל אתרי הקופונים, והם מרוויחים עמלה של בערך 3% על כל מכירת קופון דרכם.

בשורה התחתונה בהחלט משתלם לקנות מוצרים דרך אתרי קופונים, אבל יש שני דברים שכדאי להיזהר מהם. הדבר הראשון הוא שלאחרונה נכנסו כל מיני חאפרים שקונים מוצרים זולים מסין ומוכרים אותם בארץ בתור קופונים במחיר שהוא כביכול נמוך. הדבר השני הוא שצריך להיזהר לא להתמכר כי אפשר בקלות להיסחף אחרי ההצעות המוזלות ולרכוש מוצרים שאנחנו לא באמת צריכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופונים במגוון תחומים: דיילי דיל , פורום שוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא כליף

מאת: שגיא כליףהומור וסטנד-אפ01/09/132393 צפיות
הצחוק הוא חלק מהטבע האנושי והוא ייחודי לבני אדם, ולכן זה נראה מוזר שידוע כל כך מעט על איך ולמה אנחנו צוחקים. הצחוק היא במידה רבה רפלקס לדברים שאנחנו חושבים שהם הומוריסטיים. אך האם זו התנהגות נלמדת או התנהגות אינסטנקטיבית? ואיך נדע מה הוא הומוריסטי ומה הוא לא?

מאת: שגיא כליףבידור ופנאי - כללי14/07/131096 צפיות
האם משעמם לך בעבודה, במערכת היחסים או בחיים בכלל? שעמום הוא תהליך מורכב. יש המון סיבות לשעמום. הסיבה הכי נפוצה היא שאין לך מושג מה לעשות. סיבות אחרות יכולות להיות עצלנות או עייפות, פשוט אני לא רוצה לעשות את הדברים הזמינים לי. אולי יש לך רעיונות, אך התחושה היא שלא ניתן לממש אותם. שעמום הופך לדאגה רבה כאשר הוא גורם לחוסר החלטיות ולדחיינות, ולתחושת אדישות ותשישות. הנה כמה רעיונות איך להתגבר על השיעמום...

מאת: שגיא כליףדרושים14/07/131443 צפיות
עבודה בחו"ל זו חוויה של פעם בחיים. היא משלבת גם רווחים גבוהים וגם טיול בעולם. אנשים טסים לעבוד בחו"ל בעיקר כדי לחסוך הרבה כסף ללימודים, לטיול הגדול הבא או פשוט להעלות את רמת החיים. הכנסה גבוהה חשובה במיוחד בימים אלו שבהם המחייה מאוד יקרה ומחירי דירות למגורים מרקיעי שחקים...

מאת: שגיא כליףהסרת שיער14/07/131225 צפיות
הסרת שיער בלייזר נועדה להסיר לצמיתות שיער בלתי רצוי באמצעות אנרגיית אור הלייזר. שיער בלתי רצוי הוא בעיה נפוצה אצל נשים וגברים. גילוח, שעווה ומריטה מביאים רק לתוצאות זמניות ובדרך כלל יכולים להתבצע רק על שטחים קטנים יחסית. טיפול לייזר להסרת שיער יכול להסיר לצמיתות אזורים קטנים וגדולים של שיער לא רצוי מהגוף. התוצאות הטובות ביותר מושגות אצל אנשים עם עור בהיר ושיער כהה, והסרת שיער עובדת טוב יותר על שיער גס מאשר שיער דק...

מאת: שגיא כליףשוק ההון30/06/131190 צפיות
מסחר אוטומטי הוא מסחר עם שימוש בכלים טכנולוגיים מתוחכמים ואלגוריתמים ממוחשבים, על מנת לסחור במהירות בניירות ערך. מסחר זה משתמש באסטרטגיות מסחר מתאימות לכניסה ויציאה מפוזיציות בתוך שניות או חלקיקי שניות. חברות המשתמשות במסחר אוטומטי נשענות על מערכות מחשב מתקדמות, מהירות העיבוד של העסקאות שלהם והגישה שלהם לשוק. חברות אלה אינן משתמשות במינוף משמעותי ואינן משאירות עסקאות פתוחות ליום המחרת. כתוצאה מכך, יחס התגמול-סיכון שלהן גבוה באלפי מונים מהיחס במסחר המסורתי...

מאת: שגיא כליףשוק ההון23/04/131273 צפיות
ניתוח טכני היא שיטה לניתוח מגמות של ערכי נכסים פיננסיים הנסחרים במסחר פומבי, כגון מניות, מטבעות, סחורות, מדדים ואופציות. המטרה בניתוח טכני היא לחזות תנועות עתידיות בשוק באמצעות זיהוי מגמות ודפוסים בגרפים. ההנחה בניתוח טכני היא שהגורם העיקרי למגמות המחירים הוא ציפיות המשקיעים ולא הנתונים הריאליים הקשורים לנכס עצמו, ולכן כל מה שצריך לדעת - מגולם כבר בגרף. במאמר זה אציין מספר כללים בניתוח טכני שיעזרו לכל סוחר לפעול בצורה נכונה ולהימנע מטעויות נפוצות...

מאת: שגיא כליףחינוך ולימודים - כללי22/11/121105 צפיות
אנו חיים ועובדים בעולם שמשתנה במהירות. נחקקים חוקים חדשים, המובילים למדיניות חדשה. צצים רעיונות חדשים וגישות חדשות. בעיות חדשות מופיעות ומוצעים פתרונות חדשים. עולם העסקים משתנה ומתפתח באופן עקבי. זה אומר שאם אנחנו לא לומדים באופן עקבי בחיי היום יום שלנו, אז בכל יום שעובר אנחנו מתרחקים מהדרישות של עולם העסקים המודרני

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162429 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152734 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica