חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודישנים - אדני הזינוק למרוץ אל התהילה

מאת: simply smartקולנוע22/11/2012926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוכנויות הליהוק פותחות בפניכם, אנשים מכל הגילאים, מכל המוצאים, העדות, המעמדות, הסולמות החברתיים והחתכים הסוציו אקונומיים שערים ודלתות, חלונות ואופקים ואין ספור סיכויים להוכיח את כישוריכם כמועמדים מבוקשים להפקות שונות. באתרי הסוכנויות תוכלו להיחשף כל הזמן, און ליין, לעדכונים שוטפים על אודות אודישנים להפקות שונות בתחום הפרסום והמשחק במגוון מדיות. הצעות מוצעות להשתתפות בסרטי קולנוע, דוגמנות, קטלוגים, סרטי תדמית והדרכה , שלטי חוצות, דרמות וסדרות שונות בטלוויזיה ועוד.


הרישום מתבצע באופן פשוט וקל: מי מכם שטרם נרשמו לסוכנות יכולים להירשם אליה באמצעות מילוי פרטים בטופס המקוון המצורף באתר החברה. מועמדים רשומים יכולים לפנות במייל, שמצויין באתר הספציפי, לציין את פרטיהם האישיים ואת סוג ההפקה הרלוונטית והמבוקשת.


טבלת אודישנים מעודכנת כוללת את התאריך שבה הוזן הביקוש למיוצגים, שם ההפקה והסוג שלה (פרסומת, קמפיין, סרט, סדרה ועוד) דרישות הליהוק ( גבר, אישה, צעיר, מבוגר, קשיש ועוד) ומועד היום להגשת המועמדות.


אודישנים – דלת הכניסה שלך


ההיצע - רב ומגוון - כפי שניתן להתרשם, מתעדכן באופן שוטף. היתרון של מי שרשומים בסוכנות, בכך שהחושים המקצועיים המחודדים של אנשי הסוכנות, שיודעים לזהות מועמדים פוטנציאליים שעשויים להרשים ולהצליח, ימליצו עליכם לאודישנים שונים.


ככל שתחדדו את הכישורים שלכם, אם בסדנאות משחק במסגרת הסוכנות ואם במסגרות שונות מחוץ לה יהיה לכם יותר מה להציע ובכך יגדל עבורם גם ההיצע. חשוב לציין כי לסוכנות ישנו היתר (מטעם משרד המסחר והתעשייה) לשמש כמתווכת בין הילדים שרשומים בה ומיוצגים על ידה ובין ההפקות השונות המחפשות ילדים לתפקידים שונים. אתם מוזמנים לקבל חוות דעת והמלצות מהורים שילדיהם השתתפו בהפקות שונות והודות לגב הרחב ולבית החם והתומך של הסוכנות הם זכו ליחס אנושי, הגון, רגיש ומתחשב.


אודישנים עשויים אפוא לפתוח דלתות לעתיד מזהיר. הסוכנות תלווה כל אחד ואחת מכם בצעדים הראשוניים, אשר מטבע הדברים עשויים להיות קטנים ומהוססים, אבל בהמשך הדרך ילכו ויגדלו. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216147 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212855 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215219 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131202 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131607 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131099 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131123 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152883 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142345 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143929 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143257 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411197 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143251 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147472 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica