חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות לאימון פילאטיס מזרון

מאת: simply smartפילאטיס31/01/20215222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימון וכושר הם תמיד חשובים מאוד - פילאטיס מזרון, מכשירים או פעילות אירובית. במיוחד נכון הדבר כאשר החיים של כולנו עברו מהפך של יותר משלוש מאות שישים מעלות.

כן, הנגיף המיקרוסקופי הזה חולל מהפכה עצומה בעולם כולו וגם בישראל, וכל עוד אין פתרון אנחנו חיים בין סגר לסגר ועוברים מהגבלה להגבלה תוך שהמסכה מכסה לנו את איברי הנשימה החיצוניים ומעיקה עלינו. אבל כאן חשוב לעצור לרגע ולחשוב היטב - איך נרצה לפגוש את עצמנו בעוד שנה או שנתיים? כיצד נרצה לנחות חזרה לשרת החיים הישנה והמוכרת לנו?

לשמור על כושר גם בעידן קורונה

אז גם אם מכון הכושר אינו פעיל, ושיעורי ההתעמלות אינם מתנהלים כפי שהורגלנו אליהם עד כה, אין זה אומר שאפשר לוותר על מנת הכושר היומית. כך שאם הורגלנו עד כה להתאמן בשיטת פילאטיס מזרון - נכון לנו לשמור על הכושר ולהתאמן. גם אם מדובר על אימון אישי בין כתלי הבית, זה חשוב ונחוץ מאוד.

אמנם רבים יספרו שהאימון פחות עקבי, אולי מדויק פחות ובכלל לא חוויתי כפי שהוא בקבוצה. אבל כל אלו עשויים להיות תירוצים טובים להתנהלות לגמרי לא טובה. כי התירוצים הללו לא עוזרים לנו לשמור על הבריאות ועל הגזרה...

 

אז מה אפשר לעשות? פילאטיס מזרון בבית

אז אם מכון הכושר נסגר, כמו שאנחנו במנהל הכושר גינות העיר נאלצנו לעשות, אתם צריכים לתפוס את עצמכם בשתי ידיים.

עליכם לזכור כי האחריות לאימון האישי ולשמירה על הבריאות מוטלת כעת על הכתפיים שלכם בלבד. אין לכם כעת את הפריבילגיה לזנוח את הנושא ולהשאיר אותו לשעת השיעור בלבד.

אתם לוקחים אחריות ועל פי מה שלמדתם ולפי הכללים שהכרתם, אתם ממשיכים לבצע אימוני פילאטיס מזרון בין כותלי הבית. אתם צריכים הרבה מוטיבציה וגם משמעת עצמית. מעבר לכך - אין צורך באביזרים מיוחדים או במכשירים. מעבר למזרן ולשטח מתאים בו יהיה לכם נוח להתאמן אתם מסודרים. אם אכן תצליחו להתמיד תרגישו את התוצאות הטובות בעת החזרה לגשרה, כאשר תצליחו להשתלב נפלא שוב באימון קבוע ומונחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216153 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212856 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartשיער17/03/131202 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131609 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131099 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131123 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאת: simply smartאופנה07/01/131255 צפיות
ישנם פריטי לבוש שלא זה בלבד שאי אפשר להסתירם – הבחירה בהם הינה כדי להיראות לבושים טוב ויפה יותר. וכזה הוא מעיל חורף נשים. החורף הוא זמן מתאים להתלבש נעים וחם. קולקציית מעילי החורף מאפשרת לכן להראות לבושות במיטבכן.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: איציקפילאטיס01/01/148871 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310065 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132361 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128534 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128849 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/128685 צפיות
תרגילי הפילאטיס מטרתם לתרגל כל שריר ושריר הנמצא בגוף, הפילאטיס מביא מענה לשרירים המייצבים שכאשר האדם מפעיל את אותם שרירים נכון וכאשר שרירים אלה יתחזקו, תהיה היכולת לערוך תנועות רבות מאוד שיגרמו להטבת המצב גם של חומרת הכאבים ואף של טווחי התנועה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica