חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוקסו - אבחון מדויק ואפקטיבי

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/20131603 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.
במחקר בינלאומי, שנערך בקרב 547 ילדים בטווח גילאים  7-12 הוכיח תוצאות מובהקות מבחינה סטטיסטית בכל אחד ממדדי התפקודים שנבדקו: היפראקטיביות, תזמון, אימפולסיביות וקשב.
מבדק מוקסו מהווה כלי מדעי שימושי, אפקטיבי ומדויק באבחון הפרעת קשב וריכוז. הוא אובייקטיבי ומדויק. ניתן לבחון בו תופעות כמותיות מדידות. המבדק עורך מיפוי מדויק של פרופיל הקשב של המאובחן ומבודד את המשתנים בו. התוצאות מובהקות וגם השוואתיות: ניתן להשוותן בהתאם לנורמות הישראליות והבינלאומיות ולבחון את מידת החריגה.


מוקסו – מבדק שבוחן עד דק
המבדק מאפשר קבלת תמונה מלאה ומפורטת של תפקודים ברזולוציה סביבתית דקה: ניתן לבחון באמצעותו תפקוד בהינתן גירויים סביבתיים ומסיחים ויזואליים, שמיעתיים ומשולבים. התמונה שמתקבלת באמצעות מבדק זה מאפשרת מתן מיפוי יסודי של מאפייניו האישיים הייחודיים של המאובחן ויכולותיו.
מבדק MOXO מתבצע במרכז רפואי רב תחומי המספק מכלול שירותים רפואיים, לרבות אבחונים ממוחשבים בבדיקת קשב וריכוז ולגילוי הפרעה בתחום זה. על בסיס המבדק ניתן להתוות תכנית טיפולית לתיקון ליקויי למידה, לשיפור התנהגותי ולהעצמה אישיותית. מאחר שניתן למדוד את התוצאות במדד כמותי ניתן גם לעקוב אחרי ההתקדמות במהלך הטיפול ובכך לאמוד את האפקטיביות שלו.
על מנת לתת מענה טיפולי יעיל ללוקים בתופעה של הפרעת קשב וריכוז חשוב לאבחן באופן מדויק ביותר את הגורמים לה על פי פילוח המדדים השונים. כאשר התמונה המתקבלת במבדק ברורה - והיא תמיד ברורה באמצעותו - קל יותר לתת מענה טיפולי.
במקום שבו מתבצע המבדק, במרכז הרפואי הרב תחומי, עומד לרשותכם צוות שיסייע לכם לפענח לעומק את התוצאות ואת משמעותן. אין ספק כי אבחון מדויק של בעיה הוא מרכיב חשוב ומהותי בסיכויי ההצלחה של הטיפול בה. מבדק מוקסו נותן תוצאות מידיות. ניתן להיווכח בהן כבר בסיומה של הבדיקה. הן ניתנות להבנה בשל היותן ברורות ופשוטות.


 



תגיות המאמר: מוקסו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212846 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215197 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131198 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartרכב04/03/131094 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131118 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאת: simply smartאופנה07/01/131252 צפיות
ישנם פריטי לבוש שלא זה בלבד שאי אפשר להסתירם – הבחירה בהם הינה כדי להיראות לבושים טוב ויפה יותר. וכזה הוא מעיל חורף נשים. החורף הוא זמן מתאים להתלבש נעים וחם. קולקציית מעילי החורף מאפשרת לכן להראות לבושות במיטבכן.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/162108 צפיות
סיפור אישי של רועי ועל איך אבחון דידקטי עזר לו להתבר על ליקויי הלמידה שלו ולהצליח בלימודים ובחיים.

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/161631 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/152488 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/152037 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/151811 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/151929 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/152108 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica