חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות דיור מוגן – מדוע כדאי לגור בדיור מוגן?

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/20216157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדאי לנו לגור בדיור מוגן כי זה יכול לאפשר לנו לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלנו. כאשר אנחנו הגענו לגיל השלישי ואנחנו רוצים שתהיה לנו איכות חיים טובה עם חברה ופעילויות כדאי לנו לעבור לגור בדיור מוגן.

עלות דיור מוגן היא לא מאוד יקרה ויש דירות בדיור מוגן שאפשר לשכור ולא חייבים לרכוש אותן. דירות אחרות הן דירות שאנחנו קונים ושהן רשומות על שמנו. העלות עצמה של הדיור מאוד משתלמת ולמחיר הדירה צריך להוסיף מחיר של עוד פעילויות משלימות כמו חוגי פנאי למשל.

 

עלות דיור מוגן – מה ההבדל בין דיור מוגן ובית אבות סיעודי?

עלות דיור מוגן היא בדרך כלל זולה יותר מעלות של דיור בבית אבות סיעודי. יש הבדל מהותי בין דיור מוגן ובין בית אבות סיעודי. בדיור מוגן הדיירים עצמאיים והם יכולים לדאוג לעצמם ברוב תחומי החיים.

בבית אבות הדיירים סיעודיים והם תלויים לחלוטין בצוות המטפל. יש בתי דיור מוגן שיש להם בתוכם מחלקות של בית אבות סיעודי ואז אנחנו יכולים לעבור מהדיור המוגן ישר לבית אבות.

 

עלות דיור מוגן – ומגורים בבית יוקרתי

עלות דיור מוגן יכולה לאפשר לנו ליהנות ממתחם מגורים יוקרתי ובית יוקרתי. יש בתי דיור מוגן שיש בהם יחידות דיור בקרקע בעוד בבתים דיור אחרים הבנייה היא לגובה. חשוב מאוד לשים לב לכל המאפיינים של הדיור המוגן ושל החיים בו לפני שאנחנו עוברים לגור בו. אם אנחנו רוצים באמת לשדרג את איכות החיים שלנו אז הבחירה לגור בדיור מוגן היא בחירה מדויקת בשבילנו.

בסופו של דבר דיור מוגן יכול להתאים להרבה מאוד אנשים. דיור מסוג זה יכול לאפשר לנו להמשיך להיות עצמאיים גם כאשר אנחנו מזדקנים ולהמשיך גם בזקנה ליהנות מכל מה שיש לחיים הטובים להציע לנו. בדיור מסוג זה נוכל ליהנות מבריכה, חדר כושר, חדר אוכל, טיפולי רפואה משלימים, הרצאות, סרטים, טיולים ועוד... . הבחירה לעבור לסוג דיור זה היא בחירה נכונה וכדאית מאוד ולא כדאי לנו לדחות אותה.

כעת קיים שוק להשקעה. מגמות דמוגרפיות מראות שיש פוטנציאל עצום: אוכלוסייה מזדקנת עם עתודות אדירות של עושר  היא בסיס לקוחות אטרקטיבי. ישראל משמשת דוגמאות לפוטנציאל של דיור מוגן בייחוד שהמוני יהודים בעולם מגיעים ארצה כדי לסיים את חייהם כאן.


 



תגיות המאמר: עלות דיור מוגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212858 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215228 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131205 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131611 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131101 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131125 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאת: simply smartאופנה07/01/131257 צפיות
ישנם פריטי לבוש שלא זה בלבד שאי אפשר להסתירם – הבחירה בהם הינה כדי להיראות לבושים טוב ויפה יותר. וכזה הוא מעיל חורף נשים. החורף הוא זמן מתאים להתלבש נעים וחם. קולקציית מעילי החורף מאפשרת לכן להראות לבושות במיטבכן.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171859 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162025 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162145 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162060 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152046 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151712 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151604 צפיות
מאחר ואנו חיים בעולם יצירתי מאוד שבו אנשים מעלים לא מעט רעיונות טובים, הרי שאנו יכולים לראות כיצד בלא מעט מצבים אנו יכולים ליהנות מדבר שנגדיר אותו כ"גם וגם".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica