חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום בגוגל ע"י כתיבת מאמרים עם תוכן מקורי באתר!

מאת: רן זהר אדריקידום אתרים26/11/2012721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז נהיית בעל אתר!

הכול טוב ויפה יש לך אתר משלך אבל מה ? למה אין לך כניסות ? ולמה אף אחד לא קונה ממך או יוצר איתך קשר?

כנראה שאתם מתמודדים עם אחת  משתי בעיות נפוצות, או שאתם בתחתית הדירוג בגוגל ואף אחד לא יודע על קיום האתר שלכם, או שאין לכם מה לתת באתר שיהיה שווה כניסה בכלל! וכמובן שזה קרוב לודאי שילוב של שתי הבעיות הנ"ל.

למזלכם יש פתרון מעולה לבעיה שלכם ! כתיבת פוסטים עם תוכן מקורי באתר שלכם, כתיבה של תוכן מקורי על המקצוע שלכם עם ערך שייתן משהו שהקורא יכול באמת להשתמש בו גם ימשוך אנשים לבקר באתר שלכם, ויצור לכם סוג של "סמכות כותב", ויקרין עליכם מקצועיות.

בנוסף בזכות גוגל אלגוריתם המדהים גוגל יראה שאתם פעילים באתר ומעלים תוכן חדש כל יום ולכן יקדם את האתר שלכם אט-אט, פרה-פרה, המתכון הוא סבלנות ועבודה יומית (כתיבת מאמר אחד כל יום  במשך חצי שנה למשל ).

כמובן שישנם כלים שאני ממליץ עליהם בנוסף שיעזרו להאיץ את התהליך שהם בניית לינקים חיצוניים לאתר שלכם כל יום, מציאת מילת מפתח נכונה, ובכלל בניית אתר מלכתחילה אצל מישהו שמבין קידום בגוגל.

אז מה לכתוב במאמר שלך? מה שבא לך! אם יש לך עסק של נהגי משאיות כתוב על השרות שלך ומה שמייחד אותו, כתוב על החוויה של לנהל את נהגי המשאיות והקשיים שבנסיעה ממושכת, יש לך עסק להזמנות של ירקות דרך האינטרנט? תכתוב על היסטוריית העגבנייה מה עושה אותה טעימה ואיך לבחור עגבניות אצל הירקן המקומי שלך ומה עושה את העגבניות שלך הכי טובות!

כמובן שההמלצה שלי היא תמיד שתעשו שימוש בעוסק קידום בגוגל בצורה אורגנית, ובמיוחד תבנו גם אתר אצל אחד כזה שמבין בכל התהליך מה שייתן לכם מקפצה רצינית – ולא לשכוח לעשות חקר מילות מפתח!

כמו כן לא לשכוח - יש לכם הרבה מה להגיד? פוסט ארוך? תחלקו אותו ל בין 250 - 300 מילים חלק א' וחלק ב', יחסוך לכם עבודה למחר!

אז שיהיה בהצלחה עם האתר שלכם ותודה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן זהר אדרי - 058-627-6270

בניית אתרים - קידום בגוגל

מנהל שיווקי בחברת Webbee Email: ran@webbee.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן זהר אדרי

מאת: רן זהר אדריקידום אתרים15/11/12707 צפיות
10 טיפים בנושא קידום האתר שלכם, והפיכתו לאתר שגוגל אוהב לשים במקום הראשון!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica