חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על סדנאות סטיילינג לעסקים

כל מנהל יודע שהדרך הכי טובה לייצג את העסק היא באמצעות גיוס עובדים מתאימים, אשר בין היתר יהיו גם לבושים בצורה ייצוגית. אך למרות הרצון של מנהלים לאכוף עקרונות מן הסוג הזה, לעיתים קרובות הם נתקלים בחוסר ידע מקצועי. על מנת לתת על כך פתרון קמה האפשרות להזמין סדנאות סטיילינג לעובדים. מלבד התרומה המיידית של סדנאות אלו לאינטרסים של החברה, הן שוברות את השגרה, מאפשרות לעובדים לקבל טיפים אשר יכולים להיות מנוצלים גם במרחב האישי ובעיקר נחשבות יעילות ואפילו הכרחיות.

מההנהלה ועד העובדים

סדנאות סטיילינג לעסקים יוצאות מתוך נקודת הנחה שהעובד הוא הפנים של החברה. על מנת שהעובד יעביר את המסר הרצוי ללקוחות, יש צורך בביצוע מספר פעולות. ישנן סדנאות המתאימות לעסקים בהם העובדים מגיעים עם הלבשה אחידה או מדים, לעומת סדנאות עבור חברות המאפשרות טווח ביטוי רחב יותר.

לבוש המתאים לתדמית העסק

הסדנה מתחילה בהיכרות עם ההנהלה. התהליך אותו עוברים במהלך סדנאות סטיילינג לעסקים נועד לצורך שיפור וגיבוש הנראות. תהליך זה חייב להתבצע בכפוף לאופיו של העסק עצמו ותוך הבחנה בין עסק הנותן שירותים לבין עסק מכירתי. ניתן להזמין את הסדנה כאירוע ליום האישה, או להפוך אותה לחלק מהשגרה ולבצע אותה באופן פרטני לכל מחלקה.

נושאי לימוד בסדנה

במהלך סדנאות סטיילינג לעסקים ישנה נגיעה בנושאים כמו אלמנטים ומאפיינים של לבוש, עיצוב שיער, קודי אופנה, התאמת צבעים, שדרוג המראה החיצוני, התאמת גזרות, סוגי בדים ואפיון הלבוש על פי מבנה הגוף. ניתן לכלול בתוך הסדנה גם פרטים על הכנות לפגישות עסקיות, ראיון עבודה או ישיבות חשובות. לסיכום, סדנאות סטיילינג הן חלק מהרפרטואר של כל עסק המעוניין לשמור על עובדים מרוצים.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Sense Of Style

מאת: Sense Of Styleשיער22/01/13968 צפיות
יש בחורות ונשים מבוגרות יותר אשר מתייחסות לבחירת מעצב שיער כמו לבחירת רופא נשים, אם לא יותר מכך! בחירת מעצב שיער מתייחסת לכמה פרמטרים חשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת מבעוד מועד.

מאת: Sense Of Styleמסיבות רווקים ורווקות02/01/13911 צפיות
מסיבת רווקות היא אחת מן המסיבות הכיפיות ביותר שיש כיום. מדובר על אירוע ייחודי ביותר, בלי הבנים מסביב, בלי לעשות רושם על אף אחד ולהיות בראש אחר לגמרי. אחד מן האתגרים בכל מסיבת רווקות הוא מה עושים אחרי שאוכלים ושותים, צופים במופע של רקדן אקזוטי ומספרים בדיחות ועושים צחוקים? כל הדברים האלה נגמרים מהר מאד ותמיד יש תחושה של החמצה קלה אם בכך זה נגמר בסופו של ערב.

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127776 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: Sense Of Styleחתונות09/12/12831 צפיות
נשים המגיעות אל מכוני עיצוב שיער לפני יום חתונתן עומדות בפני דילמות רבות. הן יודעות כי עליהן לבחור בבעלי מקצוע מנוסים, אשר מצד אחד ישתמשו בכל הכלים שיש להם על מנת לספק לכלה מראה מרשים, אך מצד שני גם יידעו כיצד לשמור על מינון נכון. בעזרת שמירה על מספר כללים בסיסיים לעיצוב שיער לכלות ניתן להשיג את המטרה הזו בקלות ולהתחיל את היום החשוב בחיים בראש שקט.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica