חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לבחירת מעצב שיער

מאת: Sense Of Styleשיער22/01/2013967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יש בחורות ונשים מבוגרות יותר אשר מתייחסות לבחירת מעצב שיער כמו לבחירת רופא נשים, אם לא יותר מכך! בחירת מעצב שיער מתייחסת לכמה פרמטרים חשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת מבעוד מועד.

מעצב שיער הוא האדם אשר יהיה אחראי על המראה שלך גם ביום – יום וגם בעת אירועים מיוחדים ועל כן בחירתו חשובה מאד. מעצב שיער חייב להיות איש או אשת מקצוע מדופלמים ולמרות שאין חובה להיות בעל תעודת הסמכה כל שהיא על מנת להיות ספר או מעצב שיער מומלץ בכל זאת לעבוד עם מעצב שיער אשר למד את התחום ושיש לו תעודות המעידות על כך.

מעצב שיער לשיער בעייתי

אם יש לך שיער בעייתי או שיער שבאופן טבעי אינו נראה לך ואת מעוניינת להחליק אותו בשיטת החלקה יפנית כדאי שתבחרי מעצב שיער שמתמחה בתחום זה. שיטת עיצוב שיער זו איננה זולה, אך התוצאות נראות למרחוק ונשארות על ראשך לזמן ממושך ואין צורך לחזור על הפעולה בכל פעם שחופפים את השיער. לשיער בעייתי יש עוד מגבלות שמעצב שיער מקצועי ידע להתמודד איתן.

מעצב שיער קרוב לבית

בחירת מעצב שיער היא בחירה מקומית בדרך כלל. לא היית רוצה שמעצב השיער שלך יהיה במרחק גדול מביתך. כמו שמחפשים רופא שיניים בסמיכות לבית כך יש לחפש גם מעצב שיער. יש כיום הרבה מאד מעצבי שיער טובים וגם אם אין להם שם ויחסי ציבור כמו שיש לחלק ממעצבי השיער, הם יודעים לעשות עבודה נהדרת וניתן לעבוד איתם בכיף.

מעצב שיער שהוא חבר

מעבר למקצועיות ולהתאמת מעצב השיער לסוג השיער שלך ולסוג האישיות שלך, על מעצב שיער להיות חבר ושיהיה לך נעים לשהות במחיצתו. אחרי הכל זה האדם שיתעסק בצורה הכי אינטימית עם גופך אחרי בעלך והרופא שלך, אז מוטב שיהיה חבר טוב שכיף להיות במחיצתו ולא סתם מעצב שיער "ידוען" שלא ידע לתת לך את ההרגשה הנוחה והטובה בעת הטיפול בשיער שלך.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Sense Of Style

מאת: Sense Of Styleמסיבות רווקים ורווקות02/01/13911 צפיות
מסיבת רווקות היא אחת מן המסיבות הכיפיות ביותר שיש כיום. מדובר על אירוע ייחודי ביותר, בלי הבנים מסביב, בלי לעשות רושם על אף אחד ולהיות בראש אחר לגמרי. אחד מן האתגרים בכל מסיבת רווקות הוא מה עושים אחרי שאוכלים ושותים, צופים במופע של רקדן אקזוטי ומספרים בדיחות ועושים צחוקים? כל הדברים האלה נגמרים מהר מאד ותמיד יש תחושה של החמצה קלה אם בכך זה נגמר בסופו של ערב.

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127776 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: Sense Of Styleחתונות09/12/12831 צפיות
נשים המגיעות אל מכוני עיצוב שיער לפני יום חתונתן עומדות בפני דילמות רבות. הן יודעות כי עליהן לבחור בבעלי מקצוע מנוסים, אשר מצד אחד ישתמשו בכל הכלים שיש להם על מנת לספק לכלה מראה מרשים, אך מצד שני גם יידעו כיצד לשמור על מינון נכון. בעזרת שמירה על מספר כללים בסיסיים לעיצוב שיער לכלות ניתן להשיג את המטרה הזו בקלות ולהתחיל את היום החשוב בחיים בראש שקט.

מאת: Sense Of Styleיופי וטיפוח - כללי26/11/12846 צפיות
כל מנהל יודע שהדרך הכי טובה לייצג את העסק היא באמצעות גיוס עובדים מתאימים, אשר בין היתר יהיו גם לבושים בצורה ייצוגית. אך למרות הרצון של מנהלים לאכוף עקרונות מן הסוג הזה, לעיתים קרובות הם נתקלים בחוסר ידע מקצועי. על מנת לתת על כך פתרון קמה האפשרות להזמין סדנאות סטיילינג לעובדים. מלבד התרומה המיידית של סדנאות אלו לאינטרסים של החברה, הן שוברות את השגרה, מאפשרות לעובדים לקבל טיפים אשר יכולים להיות מנוצלים גם במרחב האישי ובעיקר נחשבות יעילות ואפילו הכרחיות.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197691 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica