חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לבחירת מאפרת לאיפור כלות

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/20127776 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש. ביום הכלולות רוצה כל כלה להיראות במיטבה כאשר כל בני המשפחה והאורחים נושאים את מבטיהם אליה. איפור כלות הוא אחד מן המפתחות החשובים ביותר למראה מוצלח של הכלה ביום חתונתה. בחירת מאפרת מקצועית איפור כלות הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר במראה של הכלה ביום כלולותיה. יש חשיבות רבה בבחירת מאפרת של איפור כלות שתהיה מאפרת מקצועית שיודעת לעשות איפור כלות ושמבינה את ההבדל בין איפור כלות לאיפור רגיל או איפור לאירועים אחרים. לאחר הפנמת חשיבות בחירת איפור כלות נשאלת השאלה איך נדע לבחור מאפרת טובה ומקצועית? בעיות בבחירת איפור כלות אחת הבעיות המרכזיות בבחירת מאפרת של איפור כלות היא שתחום זה הוא תחום פתוח ואין צורך ברשיון או בהסמכה מקצועית רישמית כדי לעסוק במקצוע האיפור, ולכן רבות המאפרות שעובדות ללא הכשרה מתאימה, אך בפועל מספרות כי הן מאפרות מקצועיות. כדי לעקוף את הסיפורים ולמצוא את המקצועניות יש כמה דברים שניתן לבדוק. להלן כמה טיפים בבחירת מאפרת לאיפור כלות:יש לשאול ולבדוק האם המאפרת מחזיקה תעודה שגמרה איזשהו בית ספר לאיפור וכיום ניתן לבדוק באינטרנט האם בית הספר קיים ומה המוניטין שלו. בקשו לראות את תיק העבודות של המאפרת ושאלו האם יש לה אתר אינטרנט משלה. לרוב המאפרות המקצועיות יש אתר שניתן ללמוד עליהן ועל עבודותיהן בתוכו.איפור כלות ואיפור לאירועים, דורשים מיומנות בטכניקות מיוחדות ונפרדות של תחום האיפור וחשוב לוודא כי המאפרת היא בעלת נסיון ספציפי בתחום איפור כלות ולא רק בתחומי איפור שונים.
Sense הינו מרכז יופי ותדמית, המתמחה בסדנאות סטיילינג, כגון: סדנת איפור, סדנת עיצוב שיער ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Sense Of Style

מאת: Sense Of Styleשיער22/01/13968 צפיות
יש בחורות ונשים מבוגרות יותר אשר מתייחסות לבחירת מעצב שיער כמו לבחירת רופא נשים, אם לא יותר מכך! בחירת מעצב שיער מתייחסת לכמה פרמטרים חשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת מבעוד מועד.

מאת: Sense Of Styleמסיבות רווקים ורווקות02/01/13911 צפיות
מסיבת רווקות היא אחת מן המסיבות הכיפיות ביותר שיש כיום. מדובר על אירוע ייחודי ביותר, בלי הבנים מסביב, בלי לעשות רושם על אף אחד ולהיות בראש אחר לגמרי. אחד מן האתגרים בכל מסיבת רווקות הוא מה עושים אחרי שאוכלים ושותים, צופים במופע של רקדן אקזוטי ומספרים בדיחות ועושים צחוקים? כל הדברים האלה נגמרים מהר מאד ותמיד יש תחושה של החמצה קלה אם בכך זה נגמר בסופו של ערב.

מאת: Sense Of Styleחתונות09/12/12831 צפיות
נשים המגיעות אל מכוני עיצוב שיער לפני יום חתונתן עומדות בפני דילמות רבות. הן יודעות כי עליהן לבחור בבעלי מקצוע מנוסים, אשר מצד אחד ישתמשו בכל הכלים שיש להם על מנת לספק לכלה מראה מרשים, אך מצד שני גם יידעו כיצד לשמור על מינון נכון. בעזרת שמירה על מספר כללים בסיסיים לעיצוב שיער לכלות ניתן להשיג את המטרה הזו בקלות ולהתחיל את היום החשוב בחיים בראש שקט.

מאת: Sense Of Styleיופי וטיפוח - כללי26/11/12847 צפיות
כל מנהל יודע שהדרך הכי טובה לייצג את העסק היא באמצעות גיוס עובדים מתאימים, אשר בין היתר יהיו גם לבושים בצורה ייצוגית. אך למרות הרצון של מנהלים לאכוף עקרונות מן הסוג הזה, לעיתים קרובות הם נתקלים בחוסר ידע מקצועי. על מנת לתת על כך פתרון קמה האפשרות להזמין סדנאות סטיילינג לעובדים. מלבד התרומה המיידית של סדנאות אלו לאינטרסים של החברה, הן שוברות את השגרה, מאפשרות לעובדים לקבל טיפים אשר יכולים להיות מנוצלים גם במרחב האישי ובעיקר נחשבות יעילות ואפילו הכרחיות.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144331 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146770 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137784 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: אוהד הראלאיפור כלה16/10/128072 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל קם על מנת לספק בדיקה על עסקים אשר השירותים או המוצרים שלהם הם בעלי ערך מוסף, בעלי דרישה גבוהה, ובמחירים שווים לכל כיס, ובמאמר זה בחרנו לתת דגש לתחום הכול של איפור כלות, שכן ההבדלים במחירים ממאפרת למאפרת הם הבדלים משמעותיים ואסור לנו לקחת סיכון ביום החתונה ולהזמין מאפרת אשר אינה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica