חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים חשובים לעיצוב שיער לכלות

מאת: Sense Of Styleחתונות09/12/2012831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
נשים המגיעות אל מכוני עיצוב שיער לפני יום חתונתן עומדות בפני דילמות רבות. הן יודעות כי עליהן לבחור בבעלי מקצוע מנוסים, אשר מצד אחד ישתמשו בכל הכלים שיש להם על מנת לספק לכלה מראה מרשים, אך מצד שני גם יידעו כיצד לשמור על מינון נכון. בעזרת שמירה על מספר כללים בסיסיים לעיצוב שיער לכלות ניתן להשיג את המטרה הזו בקלות ולהתחיל את היום החשוב בחיים בראש שקט.

נסו להימנע משינויים קיצוניים

הכלל הראשון הוא לא לעשות שינויים קיצוניים. בחורה עם שיער ארוך לא יכולה לדעת איך היא תיראה עם שיער קצר, בטח כאשר מדובר על כמה שעות לפני הרגע הגדול שלה. אם מעוניינים ברענון המראה, שינוי צבע, הוספת פסים או אפילו תספורת חדשה – עדיף לעשות זאת מספיק זמן מראש. כך נותרת אפשרות לבצע שינויים ושיפורים.

הנוחות מעל הכל

כלל נוסף הוא לשמור על הנוחות. למרות שנראה כי מדובר על עצה אלמנטארית, נשים רבות אינן מייחסות חשיבות לנוחות שמלווה את התסרוקות החדשה וכך מוצאות את עצמן משועבדות במהלך האירוע אל השיער. התסרוקת לא צריכה להיות כבדה או מציקה, ללא סיכות מיותרות ובלי עזרים שאין בהם צורך. ניתן לעצב את השיער בצורה מושלמת גם ללא שימוש באלמנטים הללו.

תסרוקת מחמיאה למראה הכללי

כלל נוסף בעיצוב שיער לכלות לא קשור לתסרוקת עצמה אלא למראה הכללי. כמו השמלה, גם התסרוקת צריכה להחמיא למראה הכללי. תפקידה של התסרוקת הוא למשוך תשומת לב, לטשטש פגמים ולהבליט יתרונות. מעצבי שיער יודעים להחליט על התסרוקת המתאימה על פי תווי הפנים והגוף, לשתף את הכלה ולבחור יחד איתה את המראה אשר גורם לה לתחושה טובה.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Sense Of Style

מאת: Sense Of Styleשיער22/01/13968 צפיות
יש בחורות ונשים מבוגרות יותר אשר מתייחסות לבחירת מעצב שיער כמו לבחירת רופא נשים, אם לא יותר מכך! בחירת מעצב שיער מתייחסת לכמה פרמטרים חשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת מבעוד מועד.

מאת: Sense Of Styleמסיבות רווקים ורווקות02/01/13913 צפיות
מסיבת רווקות היא אחת מן המסיבות הכיפיות ביותר שיש כיום. מדובר על אירוע ייחודי ביותר, בלי הבנים מסביב, בלי לעשות רושם על אף אחד ולהיות בראש אחר לגמרי. אחד מן האתגרים בכל מסיבת רווקות הוא מה עושים אחרי שאוכלים ושותים, צופים במופע של רקדן אקזוטי ומספרים בדיחות ועושים צחוקים? כל הדברים האלה נגמרים מהר מאד ותמיד יש תחושה של החמצה קלה אם בכך זה נגמר בסופו של ערב.

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127781 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: Sense Of Styleיופי וטיפוח - כללי26/11/12847 צפיות
כל מנהל יודע שהדרך הכי טובה לייצג את העסק היא באמצעות גיוס עובדים מתאימים, אשר בין היתר יהיו גם לבושים בצורה ייצוגית. אך למרות הרצון של מנהלים לאכוף עקרונות מן הסוג הזה, לעיתים קרובות הם נתקלים בחוסר ידע מקצועי. על מנת לתת על כך פתרון קמה האפשרות להזמין סדנאות סטיילינג לעובדים. מלבד התרומה המיידית של סדנאות אלו לאינטרסים של החברה, הן שוברות את השגרה, מאפשרות לעובדים לקבל טיפים אשר יכולים להיות מנוצלים גם במרחב האישי ובעיקר נחשבות יעילות ואפילו הכרחיות.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica