חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה נסתרות - כמו זבוב על הקיר

מאת: אסף ברנראבטחת הבית02/12/2012759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השארתם בפעם הראשונה את התינוק הקטן שלכם בידיה של מטפלת חביבה. האינטואיציה שלכם אומרת לכם שהיא לגמרי בסדר, ושהתינוק שלכם בידיים טובות. למרות זאת, אתם הולכים לעבודה לא ממש שקטים, כי הרי עם אינטואיציה לא קונים במכולת.

הורים רבים נתקלים בפחדים הלגיטימיים הללו כשהם עוזבים את היקר להם עם מישהו שהם לא באמת מכירים. אבל החדשות הטובות הן שיש לכך פיתרון, והוא נפוץ ביותר - מצלמות אבטחה נסתרות.

מצלמות אבטחה נסתרות הן כלי משמעותי שלעיתים יכול גם להציל חיים. מצד אחד, חשוב לנו להרגיש שאנחנו נמצאים במקום בטוח, שהרכוש שלנו ושהמשפחה היקרה שלנו בטוחים מכל משמר, ואף אחד לא מוכן, כמובן, לקחת סיכונים בעניין הזה. מצד שני, אנו לא מעוניינים שמי שמצולם בשטח הפרטי שלנו או בעסק שלנו יידע שהוא מצולם.

הדבר יכול למנוע מחוסר נעימות, או על מנת לחשוף עבריין פוטנציאלי מבלי שהוא יירתע ממצלמות האבטחה שמכוונות לכך. עקב כך קיימות מצלמות האבטחה הנסתרות והן בהחלט עונות על הצורך שלנו להיות שקטים גם כשאנחנו מחוץ לבית שלנו, ולהרגיש שאנחנו שומרים עליו.

מצלמות אבטחה נסתרות משמשות גם לילדים שמפקידים את הוריהם בידי מטפל או מטפלת. כולנו מכירים את המקרים המזעזעים בהם מצלמות האבטחה חשפו מקרים של התעללות כזו או אחרת בחסרי ישע, ולכן אנחנו לא לוקחים סיכונים. בנוסף הדבר יעיל גם בפני אנשי מקצוע שונים שמגיעים לבית שלנו ולא תמיד נמצאים בהשגחתנו.

המצלמות הנסתרות סמויות מן העין ויכולות ללכוד בעין המצלמה כל מה שקורה בשטח המצולם. המצלמות הנסתרות גם מסייעות בפני פריצות. מצלמות האבטחה מאפשרות לנו במקרה הצורך להוכיח את האמת, ולספק תיעוד חשוב ומכריע, וכן לגלות את זהות העבריינים.

ישנן מצלמות אבטחה אלחוטיות, נסתרות או גלויות, שמאפשרות לכם לצפות במתרחש באותו רגע, און-ליין, ולא בדיעבד. הורים רבים משתמשים במצלמות הללו מאותן סיבות. ישנם גם בעלי עסקים שמשתמשים במצלמות אבטחה במשרדים שלהם על מנת לצפות בעובדים ולמנוע גניבות.

בכל מקרה, לכל מצלמה יש את התפקיד ואת הצורך שהיא ממלאה, ולכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לפני הקנייה כדי לרכוש את המצלמה המתאימה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ברנר

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121011 צפיות
אם יש משהו שהישראלים לא מוכנים להתפשר עליו זה נוחות. הבית שלנו הוא המקום הראשון שבו נרצה להרגיש את האווירה הנוחה, החמה, המיוחדת שלנו, ולכן הנוחות בו היא במקום הראשון.

מאת: אסף ברנרשיפוצים26/12/12967 צפיות
אין ספק שעם אופציות עיצוב הגבס השמיים הם הגבול וגם לגבול אפשר לעצב איזה מזנון נחמד. לאחרונה המון בתים משתמשים בעיצוב גבס על מנת להסתיר גם פתחי אוורור ליצור ספייס בעזרת עיצוב מיוחד שמתאים את עצמו שזה אחד היתרונות הבולטים בעיצוב בגבס

מאת: אסף ברנרשמלות כלה ובגדי חתן26/12/12956 צפיות
איזו התרגשות, אחד הרגעים המשמעותיים של חייך עומד להתגשם. הודעת כבר לכולם - להורים, למשפחה המורחבת, לחברות הכי טובות, ואפילו קיבלת על הסטאטוס החדש עשרות לייקים בפייסבוק. את ובעלך לעתיד שוקדים על ההזמנות, על האולם, על כמות האורחים, על סידור הפרחים, על הצלם, על האוכל, על המוזיקה ועל מה לא

מאת: אסף ברנרניקיון26/12/121110 צפיות
חברות אחזקת מבנים מציעות לציבור הישראלי שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים לבית, לבניין ולמשרד. אם בעבר נהוג היה להסתפק בשכירת שירותי ניקיון בלבד היום כבר אפשר למצוא שירותים עשירים יותר.

מאת: אסף ברנרשירה26/12/121094 צפיות
בתחילת המאה ה-20 היו האנשים מגיעים למדורה אחרי יום עבודה ארוך, ומתחילים לשיר בצוותא, עם כלי נגינה שונים, בקול גדול ובשמחה רבה. מנהג השירה בציבור הפך פופולארי יותר ויותר עם השנים, והגיע כמובן גם לארץ ישראל היפה. משירה ליד מדורות, כפרים, מושבים וקיבוצים, הפך המנהג לריטואל מוכר ומסורתי של הזמר העברי כמעט בכל התכנסות של חברים.

מאת: אסף ברנרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/12/12972 צפיות
ישבתם לכתוב עבודת סמינר גדולה ואתם כבר בעמוד 20. אלא שאז, לפתע פתאום, הקובץ לא נפתח, המחשב נתקע ואתם לא מצליחים למצוא את הקובץ עליו עמלתם כבר חודש. זהו סיוט של כל סטודנט, או כל אדם שמאבד את המידע החשוב שנמצא על המחשב האישי שלו. בהחלט מפחיד ומלחיץ, אך ישנם מקרים רבים בהם אפשר להציל את המידע האבוד.

מאת: אסף ברנררפואה משלימה26/12/121023 צפיות
הידעתם? כף הרגל שלכם היא מראה קטנה של שמשקיפה על כל הגוף שלכם. באמצעות כף הרגל שלכם ניתן לזהות מחלות שונות ורבות באיברים אחרים בגוף שלכם, ואפילו לטפל בהן. כיום, תחום הרפלקסולוגיה הולך וצובר תאוצה, והמודעות ליתרונותיו גוברת, הן בקרב תינוקות קטנים והן בקרב מבוגרים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181445 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica