חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג בתכניות ריאליטי: הדרך שלך להשיג חשיפה?

מאת: אלעד הירשקופירייטינג03/12/20127476 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהו סיפורו של אבי, שהתמכרותו לסמים בגיל 15 העלתה אותו על המסלול הבטוח להתרסקות, כמו אלפי נרקומנים אחרים. במהלך 20 השנים הבאות הוא ינסה כמעט כל סם שקיים, ידרדר לחיי הפשע, יישב בכלא, ישתחרר, יחזור שוב למאסר – וחוזר חלילה. ואז, בדיוק שהכול נראה אבוד, בדרך להתרסקות הצפויה, מגיעה נקודת המפנה.

אבי לוי קיבל הזדמנות לפתוח דף חדש והוא לוקח אותה בשתי ידיים. יותר ממיליון איש חזו במסע המרגש בו הפך הנרקומן לשעבר לסינדרלה שהגשימה את חלומה, בדרך לזכייה במאסטר שף 2. אפשר לאהוב או לסלוד מתכניות הריאליטי, אך פשוט אי אפשר להתעלם מהן. ומהיכן הן שואבות את כוחן? בעיקר מהיכולת לספר סיפור טוב, שמפעיל את הרגש וגורם לנו להידבק אל המסך. ואם זה עובד עבורן, מדוע שזה לא יעשה את העבודה גם עבורנו?

שעת סיפור – השעה היפה שלכם

הלקוח הפוטנציאלי נחשף מידי יום לעשות מסרים שיווקיים, באינטרנט ומחוצה לו. סף הגירוי הגבוה הופך את רובם לרעשי רקע לא משמעותיים. לכן, הנטייה להתחיל כתיבה לאתרי אינטרנט עם דברי שבח והלל בחלק גדול מהמקרים תשיג את המטרה ההפוכה. הרי כולם כותבים שהם הכי טובים – אז מה יגרום ללקוח הפוטנציאלי לשים לב דווקא אליכם? אם תצליחו לעורר רגש אצל הקורא, הוא ישים לב אליכם – ולא רק.

היתרונות של כתיבה שיווקית סיפורית

כתיבת תוכן לאתרים המלווה במעטפת סיפורית מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים:

סקרנות – בכל אחד מאיתנו מסתתר ילד קטן שצמא לשמוע סיפור טוב, וסקרן לדעת מה יקרה בסופו. פתחו את המאמר עם סיפור הצלחה, למשל, שיגרום ללקוח הפוטנציאלי לגמוע אותו בשקיקה ולהגיע למסקנה הרצויה.

הזדהותקופירייטינג סיפורי המביא בחשבון את צרכי קהל המטרה יגרום לקורא להזדהות עמו. למשל: גם אני התביישתי לצאת מהבית בעקבות פצעי האקנה שהשתלטו לי על הפנים. גם חייו של קרוב משפחה ניצלו בזכות ביטוח בריאות פרטי שמימן תרופות מצילות חיים. כמובן שזהו הרעיון הכללי, ואת הסיפור יש לפתח עם באמצעות כלים נוספים של כתיבה שיווקית סיפורית.

הנעה לפעולה – מוסר ההשכל של הסיפור מעצים צרכים / חששות, שהשירות או המוצר שלכם מספק להם מענה. אם נמשיך את הדוגמא של ביטוח הבריאות – החשש לבריאותנו מופג ע"י שירות המספק שקט נפשי. העצמת הצורך ע"י הסיפור תגרום לקורא לחפש אצלכם את הפתרון המיוחל.

כתיבה שיווקית סיפורית – איך עושים את זה?

אחרי שלמדנו מהם היתרונות של כתיבה שיווקית סיפורית, אפשר ללמוד איך ליישם אותה הלכה למעשה. במאמר הבא בסדרה נביא טכניקות, דוגמאות וטיפים שיאפשרו לכם לרתום את כוחו של סיפור להצלחה העסקית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוף קריאטיב - שירותי קופירייטינג מקצועיים המאפשרים לך לצמוח ברשת באמצעות בחירת המילים הנכונות. כתיבה שיווקית חדה, עטופה בשירות אישי - היא הנוסחה המנצחת שתהפוך את האינטרנט לסוכן המכירות המצטיין שלך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד הירש

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193794 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172460 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142666 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142809 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138146 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138208 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138356 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica