חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סושי בין לאומי

הסושי הינו המאכל המוכר ביותר במערב, מהמטבח היפני. הוא מורכב באופן מסורתי מאורז וחומץ, מדג נא או מעושן, מאצות וירקות. מאכלזה הוכנס למטבח הישראלי אחרי שתיירים ישראלים ביקרו ביפן והתוודעו למאכל – ובעיקר עם הטרנד של האוכל האסייתי ששטף את ארה"ב (ואת העולם) בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20. בכל ארצות העולם ישנן מסעדות מתמחות בהכנת הסושי – אולי אף יותר מהאוכל המקומי של אותה מדינה. שפים נסעו ליפן כדי ללמוד איך להכין סושי ואיזה מוצרים להכנת סושי הם הטובים ביותר. גם בישראל מסעדות המתמחות בהכנת סושי וחנויות מיוחדת נפתחו לממכר מוצרים מהמזרח הרחוק, וביניהם מוצרים להכנת סושי. בדרך כלל מכינות המסעדות את הסושי המוכר אולם לאור המספר הרב של מסעדות שנפתחו כל מסעדה משדרגת את הסושי שלה במשהו מיוחד. על מנת לקבל תוצאה טובה רצוי להעסיק עובדים עם רקע של הקפצת ירקות וגלגול אצות. חלק מהמסעדות, כדי לתת לאוכלי הסושי רקע שלמסעדה ביפן, עיצבו את המסעדה בתפאורה יפאנית. חלק מההנאה לאכול במסעדהעם אוכל ייחודי היא התפאורה. על כן האווירה במסעדת סושי עם תפאורה מתאימה גורמת הנאה מרובה.

ישנם הבדלים בין הסושי היפני לבין הסושי הישראלי. כל מי שאכל סושי ביפן או שהוכן על ידי יפני ואחר כך אכל סושי ישראלי ירגיש מיד בשוני של המוצרים להכנת הסושי.במקור הסושי הוא עם דג נע. הישראלים אוהבים יותר את הדג לאחר שעבר עיבוד כלשהו וכן הלאה. הרשתות למכירתמוצרי מזון גילו את שוק האוכל מהמזרח הרחוק וגם במקררי הרשת אפשר למצואמרכיבים לסושי.כדי להתאים את הסושי לעוד קהל סועדים הוחלפו פריטים שאינם כשרים מהסושי המקורי ונכללו פריטים חלופיים העומדים בתנאי הכשרות, כך שגם שומרי כשרות יכולים ליהנות מהמאכל. אוכלי הסושי מתחלקים לשניים. אוהבים שאינם יכולים לוותר על אכילתו ואלה שאינם מסוגלים להכניסו לפה. עבור אלו שאינם אוהבים סושי ולרבים החושבים שהסושי אינו בריא.נהפוך הוא זהו מזון בריא מרכיביו טריים והוא אינומטוגן בשמן.

חובבי סושי

שפים היודעים איך להכין סושי ומהם המוצרים להכנת סושי עלו על הגל והחלו לקיים סדנאות בהן ניתן ללמוד איך להכין סושי. להכין סושי זוהי עבודה קלה. הדבר היחיד שהוא בחזקת קשה יחסית זהו גלגול דף האצה. צריך לשמור שהמרכיבים לא יצאו מהצדדים ולהדק חזק את האצה. המעגל התרחב וגם ילדים, חובבי המטבח, למדו איך להכין סושי. להצלחת הכנת הסושי יש לעשות את הפעולות בסדר קבוע ולהשתמש במוצרים בעלי איכות טובה ביותר. האורז הנבחר הוא סוג המיוחד להכנת סושי וכך כל מוצר מהמוצרים הדרושים. מתכונים רבים מפורסמים באתרים השונים באינטרנט עם פירוט מדוייק איך להכין את הסושי ואיזה מוצרים צריך כדי להכינו. מסעדות רבות מקיימות גם משלוח של הזמנת מגשי סושי לבית הלקוחאו למקום העבודה. לעיתים משלבים בעלי המסעדות דילים. בהזמנת מגש סושי מקבלים מגש נוסף, או, בקבוק שתייה קלה בהזמנת מגש סושי. כמו בטרנדים אחרים של דיאטות כאסח כך גם פורסמה הידיעה כאילו מי שאוכל שבוע ימים רק סושי יוריד ממשקלו קילוגרמים רבים. על פי חוות דעת של דיאטנים רבים סוג זה של דיאטה הוא מסוכן לגוף והוא בהחלט לא מומלץ.

גם מי שנמצא בתהליך הורדה במשקל ואוהב סושי יוכל לשלבו בתפריט, מדי פעם, תוך חישוב מספר הקלוריות על פי מרכיבי הסושי. בכל רול של סושי מספר הקלוריות שונה.לדוגמא: ברול אחד של סושי עם אבוקדו 140 קלוריות וברול אחד של סושי עם שרימפס 508 קלוריות. כל רול נוסף מכפיל את כמות הקלוריות הנאכלות. אפשרות נוספת היא לבקש מהמלצר מנות קטנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156087 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205289 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205207 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205509 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195914 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196118 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183093 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica