חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נכסים בארה"ב : הזדמנות להשקעה

מאת: אירה פינסקרנדל"ן03/12/2012872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים מחפשים ערוץ השקעות בעל תשואה גבוהה. הריבית שניתן לקבל בבנקים היא נמוכה, ונראה שההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר היא השקעה בנדל"ן. המחירים בארץ הם גבוהים ולא מפתיע שנדל"ן בחוץ לארץ הופך לגורם משיכה עבור משקיעים ישראלים רבים. נכסים בארה"ב קורצים כיום למשקיעים הפוטנציאליים בשל המצב הייחודי בשוק הנדל"ן בארצות הברית.

לאחר המשבר הגדול שפרץ לפני מספר שנים ופגע קשות בענף הנדל"ן, עדיין ישנם מאות אלפים בתים מעוקלים העומדים למכירה במשך תקופה ארוכה. חלקם של נכסים מעוקלים מסך הנכסים בארה"ב המוצעים למכירה מגיע לכ- 50%. הבנקים מוכנים למכור אותם במחירי הפסד – לפעמים במחצית הסכום בו הם נרכשו על ידי הבעלים האחרונים שלפני העיקול. ועדיין, למרות המחירים הנמוכים, נכסים רבים אינם מוצאים את רוכשיהם. בתים ריקים ושוממים מדרדרים ושוב מאבדים משוויים. אנשים לא ממהרים לקנות כי מדיניות אישור המשכנתאות הוחמרה לאחר המשבר.

יחד עם זאת, מופיעים כבר סממנים ראשונים של התאוששות. המאמצים האדירים של ממשלת ארה"ב להציל את הכלכלה הלאומית מתחילים להניב פירות. ניכרות עליות במספר המכירות; שיעור האבטלה יורד, וכתוצאה מכך יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה או בית; אפילו המחירים מתחילים לעלות מעט. אחד מהגורמים למגמה החיובית הזאת הוא משיכת משקיעים זרים, והרבה נכסים בארה"ב נמכרים כיום דווקא להם.

מדוע כדאי לרכוש נכסים בארה"ב דווקא עכשיו? שילוב של כמה גורמים הופך את העסקה לכדאיית. ראשית כל, המחירים עדיין נמוכים מאוד. ניתן לרכוש בית פרטי בעלות של כמה עשרות אלפי דולרים, סכום אשר לא מספיק להשקעה בנדל"ן בארץ. הגורם השני הוא שער הדולר הנמוך, שהופך את המחיר לעוד יותר זול עבור המשקיע הישראלי. תהליך הרכישה הוא פשוט ומהיר, ניתן לבצע אותו בשלט רחוק בלי שיהיה צורך בהוצאת רשיונות מיוחדים או בנוכחות במקום בו נמצא הנכס. והעיקר – השוק מתחיל להתאושש לדעתם של רוב המומחים בתחום, מה שיביא בהכרח לעלייה משמעותית במחירים לאחר שנתיים – שלוש.

לסיכום, רכישת נכסים בארה"ב עשויה להיות עסקה כדאית ביותר. מי שמנצל את ההזדמנות ומשקיע עכשיו, עשוי להנות מתשואה גבוהה מאוד לאחר ששוק הנדל"ן בארה"ב ישתקם.

 



תגיות המאמר: נכסים בארהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222716 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182601 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica