חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות של הילד בגני ילדים פרטיים

מאת: מיכל זחינוך ילדים05/12/2012724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגנים פרטיים מדובר במסגרת פרטית המופעלת ע"י הגננת הפרטית שהיא בעלת הגן. בדרך כלל מדובר בבית פרטי עם חצר או דירת גן. הסוג הכי מומלץ לילדים זה בית עם חצר פרטית אך לא במקום בו מתגוררת הגננת. בגנים הפרטיים יש יחס אישי יותר של המטפלות על קבוצה קטנה יותר של פעוטות. שעות הפעילות הן ארוכות יותר ואין תלות בחופשים, פעולות ההעשרה בגנים הפרטיים הינן מגוונות יותר. הדגש יושם על מוסיקה, והגן יהיה מקושט בצבעים רגועים, ישנם גנים פרטיים עם פינת ליטוף וגן ירק שמאפשר לילדים להכיר את הירקות ולטפל בהם. בחצר הגן הפרטי  יהיו מתקנים משוכללים ועומדים בתקני הבטיחות.

גן ילדים בתל אביב יכלול תפריט עשיר. הארוחות הן ארבע במספר תוך הקפדה מרבית על תזונה נכונה שמותאמת לפעוטות בגילאים אלה. לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו, גנים עירוניים הם בפיקוח של העיריה בניגוד לגני ילדים פרטיים ששם אין פיקוח אך גם זה בעל פתרון. חשוב לבדוק אם לגננת יש את התעודות המתאימות ומה הוותק שלה בתחום. ניתן לעשות ביקור פתע בשעות פעילות הגן ולהתקין אף מצלמות אינטרנט. בכן ילדים עירוני העלות היא הרבה יותר זולה אך קחו בחשבון כי גן פרטי מציע הרבה יותר מאשר גן עירוני הן מבחינת איכות והן מבחינת שעות הפעילות בגן.

משפחתון בתל אביב  לרוב מנוהלים בצורה פרטית, היות ומדובר בפעוטות מגיל כמה חודשים עד גיל שנתיים לערך בה הילד כבר זקוק למסגרת גן.  משפחתון הינו מבגרת טיפולית ואינטימית לקבוצות ילדים בשנות חייהם הראשונות, האווירה היא ביתית, ומספר הילדים אינו עולה על חמישה. רצוי כי יהיו הבדלי גילאים בין הילדים אך שההפרש לא יעלה על שנה וחצי. ישנם משפחתונים הקשורים למועצות ולעיריות ומפוקחים ע"י משרד העבודה. הבית או המקום בו נצא המשפחתון אמור לתפקד כמו מסגרת ביתית בו יוכלו לתפקד ולישון.

ההבדל בין משפחתון או גן ילדים בתל אביב הוא שהגן נותן כלים להתפתחות תקינה של הילד בגילאים מבוגרים יותר מגיל שנתיים ומעלה בו הוא זקוק לתקשר עם חברה בת גילו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196316 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196276 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915777 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196300 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196207 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915601 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193832 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica