חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי: הדרך שלכם לדעת באמת מה קורה

מאת: להב חקירות-בלש פרטיחקירות06/12/20121178 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם העובדה שאשתך עובדת המון שעות מחוץ לבית לאחרונה מרמזת על דבר מה? האם יכול להיות שההפסדים הנרשמים במאזני החברה שלך נגרמים בגלל מעילה של אחד העובדים כפי שמישהו כבר רמז לך? בכל מקרה של חשד לגניבה, מעילה, בגידה אישית או אחרת, חוקר פרטי הוא האדם שיגלה את האמת. לפעמים לא מדובר בנסיבות כל כך עגומות של הסתרה ובגידה באמון, שמצריכות פנייה לחוקרים פרטיים. אתם עשויים לחפש אדם שעקבותיו נעלמו ושאינכם מוצאים בכל האמצעים הרגילים שעולים בדעתכם. גם במקרים כאלה חוקרים פרטיים הם הכתובת.

לחוקרים פרטיים אמצעי בילוש ומעקב שאין לרשותכם. בנוסף, יש להם שנים ארוכות של ניסיון בחקירות ובילוש. כשחקירת האמת חשובה ודחופה לכם, פנו את חוקר פרטי מיומן שיסייע לכם.

מיהו החוקר הפרטי?

החוקר הפרטי הוא למעשה בלש פרטי. כשם שחוקרים במשטרה חוקרים פרשיות הנוגעות לכלל הציבור, חוקר פרטי חוקר פרשיות פרטיות ועל כן חקירותיו הן חקירות פרטיות. כשאתם פונים אל משרד חקירות ופורשים את הסיפור שלכם ואת הסיבה שבגינה אתם זקוקים לחקירה פרטית, אתם לא מודעים לכך שהחוקר שעומד מולכם צבר כבר לפחות שמונה שנות עבודה במקצוע. קודם כל, חשוב לדעת שהמקצוע של חוקרים פרטיים מעוגן בחוק ומחייב רישיון. אל מבחן ההסמכה שעורך משרד המשפטים לשם קבלת הרישיון רשאים לגשת רק אחרי שלוש שנות עבודת התמחות במשרד חקירות כלשהו. וגם אז אין אישור לפתוח משרד עצמאי. משרד פרטי מותר לפתוח גם כן רק ברישיון משרד המשפטים ולאחר חמש שנות עבודה כחוקר. על כן, כשאתם פונים למשרד חקירות, אתם פונים לחוקר שיש לו כבר ניסיון אדיר.

חוקר פרטי ינהל בשבילכם חקירה מקצועית ויעילה

יש מקרים בהם אין לכם שום דבר לחקור לבד, גם אילו הייתם רוצים. אם אתם חושדים שנערכות האזנות סתר על קו הטלפון שלכם, אין לכם את מי לשאול אם זה נכון. חוקר פרטי שיש לו כלים ומכשור לגלות זאת, יפתח בחקירה בשבילכם. האזנת סתר אינה אמצעי חוקי בארץ והחוקר שלכם לא ישתמש בה כאמצעי בחקירה שהוא מנהל. אחד האמצעים המקובלים בעולם החקירות הפרטיות הוא מעקבים. מעקב צריך לבצע במקצועיות רבה ובחשאיות כדי לא לסכל את דבר החקירה. חוקר פרטי מיומן יבצע בשבילכם חקירה יעילה שתשיג את מטרתה ותביא אצלכם לשקט לאחר גילוי האמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב חקירות-בלש פרטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב חקירות-בלש פרטי

מאת: להב חקירות-בלש פרטיחקירות11/11/121596 צפיות
אם חוקר מודיעין עסקי יבצע עבודתו נאמנה, יש לעסק שלכם סיכוי רב מאד לבנות לעצמו תשתית יציבה, ולתכנן מהלכים עסקיים בטווח הארוך. מודיעין עסקי הוא כלי חשוב מאין כמוהו עבור כל עסק, חברה או ארגון אשר מעוניינים להבין את חולשות התחרה, ללמוד את יתרונותיו על פני המתחרה, להבין לאן נוטה הכף בשוק ובמגמותיו, מה החידושים הטכנולוגים הנדרשים לעסק כדי להתחזק, וכל מידע שיכול לסייע לו להשאר על מפת העסקים ולא להכשל כשלון חרוץ.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171778 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152856 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152177 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143233 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica