חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיקים עצמאי - דברים ששווה לדעת

אם אתם עוקבים אחר מדורי הכלכלה בחודשים האחרונים בוודאי לא יכולתם להחמיץ את הכתבות הרבות שעסקו בגובה דמי הניהול שגובים בבתי ההשקעות השונים ובחברות הביטוח בעבור ניהול החסכונות שלכם.

גובה דמי הניהול בחברות הללו ניתן אמנם להפחתה באמצעות מו"מ קשוח מול החברות, אבל בסופו של דבר אין יותר מדי דרכים להפחית אותו בצורה משמעותית מכיוון שהדבר תלוי בעיקר ברגולציה הממשלתית. ועדת הכספים של הכנסת אמנם העבירה באחרונה רפורמה שנועדה להפחית את דמי הניהול, אבל בשורה התחתונה, עדיין חלק גדול מההכנסות שלנו שנצבר בחיסכון לטווח ארוך, עובר בסופו של דבר לידיהם של מנהלי ההשקעות.

לעומת זאת, אם אתם מנהלים חסכונות משלכם שלא באמצעות חברות הביטוח ובתי ההשקעות, אתם יכולים להפחית בצורה משמעותית את דמי הניהול כמובן עד לאפס. הדבר יכול להפיק עבורכם חסכון של אחוזים ניכרים מתיק ההשקעות שלכם. כמובן שהדבר מצריך אתכם בהשקעת זמן וברכישת ידע שתהפוך את ניהול ההשקעות העצמי ליעילה. עם זאת, כיום יש כלים רבים מאד שמאפשרים לכם לעשות זאת.

ראשית, המידע הכלכלי נגיש מאד ואפשר למצוא אותו בשפע של אתרים אשר מציעים בחינם או תמורת תשלום קטן עדכונים שוטפים משוק ההון, כך שהיתרון שהיה בעבר למנהלי תיקים בעצם החשיפה לחדשות נעלם לחלוטין. שנית, ניתן להירשם ללא מעט קורסים להכרת שוק ההון שיאפשרו לכם להכיר את המונחים ואת הנושאים השונים הקשורים בעולם הזה ולרכוש ידע איכותי. בנוסף, ישנם כיום אתרים רבים שמאפשרים להשקיע דרכם בקלות רבה: אתרי הבנקים, אתרים של בתי השקעות, אתרים שמשמשים להשקעות אקזוטיות כמו אופציות בינאריות או פורקס ועוד.

אם יש לכם נטייה לעולמות הפיננסים והבנה כספית, אתם בהחלט יכולים לנסות ולנהל לעצמכם תיק השקעות. אפשר להתחיל "על יבש", בניהול תיק דמו, ואם אתם רואים שאתם נהנים ומצליחים, לעבור לתיק משלכם. אם אתם מעוניינים בתיק סולידי, רכישה של תעודות סל, אג"ח ממשלתי ומניות של חברות גדולות – יכולה להניב לכם תיק מצוין בעלות אפסית.  אם תרצו לגוון בהשקעות מסוכנות, תמיד תוכלו לרכוש מעט אג"ח זבל, או להיכנס לאתרים כמו גו פורקס, איטריידר ואחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14902 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141051 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131116 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131288 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131121 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131402 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214035 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910496 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica