חפש מאמרים:
שלום אורח
12.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת מאמרים על קצה המזלג

מאת: קופירייטינג12/12/20127176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר שלפניכם נעסוק בתחום שהולך ותופס תאוצה בעולם האינטרנט – כתיבת מאמרים. לא מדובר על כתיבה אקדמית, מחקרית או ניסויית. מדובר על כתיבת מאמרים עבור אתרי תוכן או בלוגים. נסקור בקצרה את הטכניקות השונות ואת הרעיון שעומד מאחורי סוג זה של כתיבה באופן כללי ואת הקרקע לצמיחת התחום. קריאה מהנה.

מנוע החיפוש של גוגל והאלגוריתם החמקמק

כאשר אתם מקישים שאילתה בגוגל עולה לנגד עיניכם רשימת תוצאות החיפוש. מדובר על תהליך מהיר מאוד שלוקח לרוב פחות משנייה. האם תהיתם פעם כיצד מסוגלת המערכת למיין את כל התוצאות בצורה כל כך מסודרת ומהירה? חשבתם לרגע מה ההיגיון שעומד מאחוריה? ובכן, כתיבת מאמרים היא המנות העדינה שמנסה לשכנע את מנוע החיפוש להקפיץ את האתר שלכם כמה שיותר גבוה במעלה הרשימה.

למה חשוב להיות ראשון?

ככל שתדורגו גבוה יותר ברשימה, כך הסיכוי שהאתר שלכם יהיה נצפה על ידי כמה שיותר אנשים. לעתים נדירות אתם פונים לדף השני ואנחנו מתערבים אתכם שלדף השלישי ברשימה מעולם לא הגעתם. כתיבת מאמרים היא סוג מסוים מאוד של כתיבה שמתאים את האתר שלכם למנוע החיפוש. הרעיון הוא שכמה שיותר אתרים יקשרו את עצמם לאתר שלכם ושהאתר שלכם יהיה מותאם לדרישות המנוע בצורה האופטימלית. התחום של קידום האתר נקרא בלעז seo- search engine optimization. כתיבת מאמרים היא נדבך חשוב בו.

כתיבת מאמרים – לא עניין של מה בכך

על מנת לבצע את הכתיבה בצורה האולטימטיבית חשוב להכיר את דרישות מנוע החיפוש. כתיבת מאמרים צריכה להתאים לדרך העבודה ועל כך הדעות בקרב המומחים אינן חלוקות. הדעות חלוקות בנוגע לאופן הפעולה של האלגוריתם של גוגל. באופן עקרוני מדובר על שמירה של צפיפות ביטויי מפתח מסוימים, על הדגשה של חלק מהביטויים, על הפסקאות בהן מותר או אסור לביטוי להופיע, על שיבוץ של מילות מפתח נוספות ועוד. הדבר החשוב ביותר בתחום של כתיבת מאמרים היא כתיבה שתעניין גם את הקורא כיוון שתוכן לא ערכי שמבוסס ברובו על מילות המפתח יאותר על ידי גוגל בנקל. כפי שאתם מבינים, מדבור על תחום שעדיף להשאיר בידי המקצוענים – חברות התוכן וקידום האתרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת

מאת: צרכנות16/10/12570 צפיות
על שיקולים בבחירת מכונת קפה למשרד, סוגים שונים של מכונות קפה משרדיות, ממכונות קפה פשוטות וסטנדרטיות ועד למכונות קפה מתוחכמות ובעלות אופציונליות רחבה למביני עניין בקפה.

מאת: ביקורות מוצרים16/10/12640 צפיות
המאמר מדבר על סוגים שונים של מכונות קפה לשימוש ביתי. יחד עם הגידול המשמעותי והתפוצה הרחבה של מכונות קפה ביתיות, כדאי בתור משתמשים קבועים לדעת מהם היתרונות והחסרונות בכל סוג של מכונה כזו ולשקול היטב שימוש בחומרי גלם מתאימים להפקת קפה איכותי בטעם המועדף עלינו.

מאת: קופירייטינג15/10/12721 צפיות
כיום, שירותי כתיבת תוכן איכותי הם דבר שבשגרה. חברות רבות עוסקות בהפקת תכנים לצרכים מגוונים עבור חברות ועסקים.

מאת: צרכנות02/09/12535 צפיות
העולם המודרני הינו מאוד מהיר וזריז. על מנת לעמוד בקצב שלו, יש להשתמש במוצרים שמאפשרים לכם למלא את כל הצרכים שלכם תוך כדי עבודה, בנוחות מושלמת וביעילות מקסימאלית.

מאת: צרכנות02/09/12555 צפיות
יש הרבה דרכים להפוך את הבית למקום הרבה יותר מפנק ונעים להיות בו. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג מטרה זו, זה להביא הביתה את המרכיבים שהופכים מקומות בילוי מסוימים לאיכותיים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/19608 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171413 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141582 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141752 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137054 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137111 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137194 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica