חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ורידים בולטים בידיים

מאת: רוני סופרניתוחים פלסטיים13/12/20122583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ורידים בולטים או בשמם הרפואי – דליות, עשויים להיות תופעה אסתטית מאד לא נעימה למראה על הגוף שלך. כך לפחות אנשים רבים חושבים. לרוב הן מופיעות על הרגליים ובמקרים חמורים יותר הם עשויים לגרום לכאב פיזי ומועקה מנטלית. כדי להבין טוב יותר מה גורם לורידים בולטים בידיים להופיע, חשוב להבין מהם קודם כל. הדם הזורם מהלב אל הגוף שלך עובר דרך כלי הדם. לאחר שנעשה שימוש בדם בגוף, הוא נישא בורידים שלך חזרה אל הלב כדי להתמלא בחמצן שוב פעם. כמו הלב, כלי הדם חשובים לחיים שלך והם יכולים לגרום למחלות ולמצבים כמו ורידים בולטים בידיים או בידיים. לורידים שלך יש הופעה בולטת מכיוון שבמקום שהדם יזרום בהם כמו שהוא אמור, הוא מצטבר בתוכם. הם לרוב ארוכים ורחבים, ולא רק שניתן לראות אותם אלא ניתן ממש לחוש אותם פיזית.

 

סיבות לורידים בולטים בידיים יש רשימה לא קטנה של דברים שעשויים להיות הגורמים לורידים בולטים בידיים. לפעמים הם פשוט מתפתחים מכיוון שהשסתומים חלשים או חסרים, דבר המוביל לזרימת דם חלשה יותר. במקרים מסויימים השסתומים אינם עובדים כראוי, דבר המאפשר לדם לזרום בכיוון ההפוך. אצל חלק מהאנשים הסיבות לורידים בולטים בידיים, יכולות להיות שמעטפת הורידים חלשות מאד ואינן מצליחות לעצור את הדם מלהצטבר. בחלק מהמקרים, מצבים רפואיים הם הסיבה לורידים בולטים בידיים כמו למשל דלקת ורידים, קרישי דם וורידים שצורתם איננה רגילה. ישנם גורמים רבים נוספים התורמים לורידים בולטים בידיים, כמו גנטיקה, היריון, שינויים הורמונאליים ותקופות ארוכות של עמידה או ישיבה. אחת הסיבות המרכזיות לורידים בולטים היא עודף משקל. כשאתה בעל משקל עודף, אתה מעמיס משקל יתר על רגלייך, דבר המחליש את הורידים שלך וגורם להם לבלוט. זה כמובן פחות משמעותי במקרה של ורידים בולטים בידיים. ורידים בולטים בידיים יכולים לבוא מיתר אימון גופני, בייחוד כשמדובר בהרמת משקל. זה מכיוון שורידים יכולים להתנפח ולהתקשות כתוצאה מאימון מרובה של השרירים בעזרת משקל. כתוצאה מהתנפחות השרירים, הורידים נדחפים אל פני השטח של העור ונעשים בולטים. ורידים בולטים בידיים אלה נעשים בולטים יותר למראה אצל אנשים רזים עם אחוזי שומן נמוכים.

 

כיצד למנוע ורידים בולטים בידיים אם אתה סובל מורידים בולטים בידיים אתה יכול לנסות טיפול טבעי כדי להיפתר מהם ולהגן על עצמך מהופעתם של ורידים בולטים חדשים. אימון גופני קבוע חשוב כדי להגביר את זרימת הדם ולשמור עליה ברמה טובה ויציבה. גם אם אתה חושב שחייך עסוקים מדי, תמיד ניתן למצוא זמן להליכה יומית קצרה. הוסף יותר סיבים לדיאטה שלך, משלוחי פירות יהוו פתרון מומלץ ובריא לסיבים, בנוסף לעובדה כי מדובר במוצרים טריים ואיכותיים גם שמירה על הבריאות וגם יצירתיות. סיבים מפחיתים את הסיכוי שלך לעצירות, דבר שעשוי לתרום לורידים בולטים בידיים. מתח את הידיים שלך באופן יומיומי. רכז את המתיחות שלך סביב האזור בו מופיעים הורידים הבולטים. מתיחות משפרות את זרימת הדם, ומונעות מהדם להצטבר בורידים של הידיים שלך – דבר שיכול להוביל לורידים בולטים בידיים. כמו כן תוכל לתרגל יוגה ולחוש העצמה אישית בנוסף לפן הבריאותי החשוב. עליך להימנע מאלכוהול, קפאין, סוכר וסודיום כל המרכיבים הללו מדללים את כלי הדם שלך, מה שגורם לורידים שלך להיעשות יותר נראים לעין.

 



תגיות המאמר: ורידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני סופר

מאת: רוני סופרקפה13/12/128145 צפיות
רכשתם מכונת קפה למשרד או לעסק , מכונה מרשימה, עשויה ממיטב השכלולים שענף הקפה יכול היה להגות. אך משום מה לבכם נחמץ , הקפה לא בדיוק יוצא כפי שאתם אוהבים – החלב נשרף והקצף בועתי במקום מרקם השמנת החלק, ראשי המכונה צוברים לכלוך בקצב מסחרר ומיצוי האספרסו מטפטפת באיטיות מעצבנת ומתקררת עד השנייה בה לוגמים ממנה.

מאת: רוני סופרקפה13/12/128148 צפיות
קפה, התענוג שברא לנו הטבע, תענוג שמעניק לנו אנרגיה טובה להמשיך את היום בחיוך. קפה הוא בין המשקאות הכי פופולאריים, כבר מאות שנים, משקה שהתחיל אצל האצולה וזלג להמונים. הדבר הכי מושך בקפה, הוא הניחוח המושלם שלו, הטעם המענג שלו והמרקם העדין שלו בפה, שיוצר שלמות אלוהית בכל לגימה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/121093 צפיות
ורידים מורחבים הם תופעה נפוצה מאד בקרב גברים ונשים. כמעט כמחצית מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מבעיה זו במצבה הקל או לעיתים במצבה הרציני יותר. לרוב ורידים מורחבים קיימים יותר אצל נשים. אחת מהסיבות העיקריות לורידים מורחבים היא גנטיקה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/12924 צפיות
אם אתה אחד מהאנשים – ויש הרבה כאלה – שמגלים שהם מפתחים ורידים בולטים מתחת לפני השטח של העור, ורידים שמתקשים או מקבלים צורה של חבלים, אשר מעניקים לרגליים או לחלקי גוף אחרים מראה שנראה לא מושך או מביך – אין לך מה לדאוג.

מאת: רוני סופרבריאות נשים13/12/12913 צפיות
נשים רבות מפתחות בעיות ורידים בהיריון כסוג של תופעת לוואי. בעיות ורידים הן לא יותר מאשר ורידים נפוחים או דלקתיים אשר לרוב בולטים על פני השטח של העור. הם עשויים להופיע כורידים אדומים כחולים מפותלים ברגליים. נשים מסוימות מפתחות גם ורידים בעייתיים באזור פי הטבעת אשר את עשויה להכיר כטחורים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129214 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: רוני סופרבריאות ורפואה כללי13/12/121290 צפיות
ורידים נפוחים אינם נחשבים להפרעה אסתטית על ידי אנשים מסוימים, אלא יכולים גם לעיתים להיות כואבים. זה נכון בעיקר כאשר נמצאים בעמידה לזמן ממושך וכמו כן כאשר הולכים לזמן ממושך. אף על פי שורידים נפוחים לרוב קורים ברגליים, הם יכולים להופיע גם על חלקים שונים של הגוף. ככל שהורידים הנפוחים גדלים כך גם הכאב גדל. ורידים נפוחים כואבים מופיעים כאשר דם מצטבר באופן עקבי באזור אחד בעוד הדם זורם לכיוון ההפוך כתוצאה משסתומים פגומים, וכך הורידים מתנפחים. כאשר הורידים נפגמים בצורה הזו, רגליים וכפות הרגליים יתחילו ל

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161778 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica