חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להכנת קפה טעים

מאת: רוני סופרקפה13/12/20128149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קפה, התענוג שברא לנו הטבע, תענוג שמעניק לנו אנרגיה טובה להמשיך את היום בחיוך. קפה הוא בין המשקאות הכי פופולאריים, כבר מאות שנים, משקה שהתחיל אצל האצולה וזלג להמונים. הדבר הכי מושך בקפה, הוא הניחוח המושלם שלו, הטעם המענג שלו והמרקם העדין שלו בפה, שיוצר שלמות אלוהית בכל לגימה.

טריות היא שם המשחק השיטה הכי טובה להכנת קפה מושלם, היא להקפיד על שימוש בפולי קפה שנטחנו בארץ. פולי הקפה הם כמו פירות שנקטפו מהעץ, ברגע שאנחנו קוטפים את הפירות מהעץ ומניחים אותם על גביסלסלת פירות, הם מתחילים לאבד מהטריות שלהם. כך גם עם פולי הקפה ברגע שטוחנים את הפולים, הקפה מתחיל לאבד מטריותו וחיוניותו, דבר שמוריד מאיכות הטעם והמרקם שלו. הדרך הכי טובה לשמור על טריות הקפה, היא אחסונו במקום קר ואפל כמו תא הקפאה או בארון. חשוב מאוד להניח את הקפה הטחון, בתוך קופסא אטומה לאוויר, כך שאין כמעט רווח בין גרגירי הקפה למכסה, ככל שיש יותר רווח כיס האוויר גודל כל פעם כשפותחים את הקופסא. מומלץ להתאים את כמות קניית הקפה, להרגלי השתייה שלכם, ברגע שאתם קונים כמות גדולה מידי, סביר להניח שתצרכו לזרוק חלק ממנה, כי היא פשוט תאבד מטריותה. ככל שהקפה הטחון יותר טרי, איכות הקפה יותר טובה, מה שהופך את הארומה של הקפה, מבחינת הריח והמרקם לעונג מושלם, אפילו קפה באירוע, לדוגמא בחתונה שהוזמנתי אליה באורבן אירועים, הופתעתי לגלות קפה באיכות גבוהה מאוד.

תהליך הכנת הקפה כל סטודנט ללימודי מנהל עסקים יודע, שהפופולאריות של המוצרים מושפעים על ידי איכותם וטעמם. מומלץ להקפיד על החלפת המים, מומלץ שהמים יהיו קרים וצלולים. איכות המים הם גורם משמעותי בטעמו הסופי של הקפה, ברגע שתשתמשו במים שישבו הרבה זמן במכונה טעמו של הקפה יהיה פחות מענג. חשוב לנקות את מכונת הקפה, כדי למנוע טעמי לוואי במשקה הסופי. תקפידו לנקות את מכונת הקפה כל שבוע, תוך הקפדה על הסרת כל הכתמים וגושי הקפה השרופים. קראו טוב את הוראות היצרן, הדרך הכי טובה להכין את הקפה, היא באמצעות המלצות החברה שיצרה את המכונה. החברה ערכה ניסויים, כדי להגיע לטעם המקסימאלי של הקפה, לכן מומלץ לפעול על פי עצת המומחים. דבר שמבטיח את הכנת הקפה המושלם, עם ארומה נהדרת, מרקם מענג ואיכות מושלמת. חשוב להקפיד על התאמת מידת הטחינה למהירות המכונה, ככל שהמכונה מכינה את הקפה יותר מהר, כך הטחינה שלו צריכה להיות יותר דקה. ברגע שאנחנו משתמשים במידה לא נכונה של טחינה, הדבר משפיע על איכות הקפה והארומה שלו. אם תשתמשו בכמות מוגזמת של קפה או תגזימו בחינת הגרגרים כך שמידתם תהיה דקה מידי, סביר להניח שהקפה יצא מר וחזק מידי. אם תשתמשו בכמות קטנה מידי של קפה או תטחנו את פולי הקפה בצורה גסה מידי, תגרמו לכך שהקפה יהיה חסר טעם. חשוב מאוד להגיש את הקפה מיד לאחר הכנתו, איכות הקפה והארומה שלו נעלמים מהר מאוד, כך שלאחר שעה הקפה מאבד מטעמו.

 



תגיות המאמר: קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני סופר

מאת: רוני סופרקפה13/12/128148 צפיות
רכשתם מכונת קפה למשרד או לעסק , מכונה מרשימה, עשויה ממיטב השכלולים שענף הקפה יכול היה להגות. אך משום מה לבכם נחמץ , הקפה לא בדיוק יוצא כפי שאתם אוהבים – החלב נשרף והקצף בועתי במקום מרקם השמנת החלק, ראשי המכונה צוברים לכלוך בקצב מסחרר ומיצוי האספרסו מטפטפת באיטיות מעצבנת ומתקררת עד השנייה בה לוגמים ממנה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/121094 צפיות
ורידים מורחבים הם תופעה נפוצה מאד בקרב גברים ונשים. כמעט כמחצית מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מבעיה זו במצבה הקל או לעיתים במצבה הרציני יותר. לרוב ורידים מורחבים קיימים יותר אצל נשים. אחת מהסיבות העיקריות לורידים מורחבים היא גנטיקה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/12924 צפיות
אם אתה אחד מהאנשים – ויש הרבה כאלה – שמגלים שהם מפתחים ורידים בולטים מתחת לפני השטח של העור, ורידים שמתקשים או מקבלים צורה של חבלים, אשר מעניקים לרגליים או לחלקי גוף אחרים מראה שנראה לא מושך או מביך – אין לך מה לדאוג.

מאת: רוני סופרבריאות נשים13/12/12913 צפיות
נשים רבות מפתחות בעיות ורידים בהיריון כסוג של תופעת לוואי. בעיות ורידים הן לא יותר מאשר ורידים נפוחים או דלקתיים אשר לרוב בולטים על פני השטח של העור. הם עשויים להופיע כורידים אדומים כחולים מפותלים ברגליים. נשים מסוימות מפתחות גם ורידים בעייתיים באזור פי הטבעת אשר את עשויה להכיר כטחורים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129214 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: רוני סופרניתוחים פלסטיים13/12/122584 צפיות
ורידים בולטים או בשמם הרפואי – דליות, עשויים להיות תופעה אסתטית מאד לא נעימה למראה על הגוף שלך. כך לפחות אנשים רבים חושבים. לרוב הן מופיעות על הרגליים ובמקרים חמורים יותר הם עשויים לגרום לכאב פיזי ומועקה מנטלית. כדי להבין טוב יותר מה גורם לורידים בולטים בידיים להופיע, חשוב להבין מהם קודם כל. הדם הזורם מהלב אל הגוף שלך עובר דרך כלי הדם. לאחר שנעשה שימוש בדם בגוף, הוא נישא בורידים שלך חזרה אל הלב כדי להתמלא בחמצן שוב פעם. כמו הלב, כלי הדם חשובים לחיים שלך והם יכולים לגרום למחלות ולמצבים כמו ורידים

מאת: רוני סופרבריאות ורפואה כללי13/12/121291 צפיות
ורידים נפוחים אינם נחשבים להפרעה אסתטית על ידי אנשים מסוימים, אלא יכולים גם לעיתים להיות כואבים. זה נכון בעיקר כאשר נמצאים בעמידה לזמן ממושך וכמו כן כאשר הולכים לזמן ממושך. אף על פי שורידים נפוחים לרוב קורים ברגליים, הם יכולים להופיע גם על חלקים שונים של הגוף. ככל שהורידים הנפוחים גדלים כך גם הכאב גדל. ורידים נפוחים כואבים מופיעים כאשר דם מצטבר באופן עקבי באזור אחד בעוד הדם זורם לכיוון ההפוך כתוצאה משסתומים פגומים, וכך הורידים מתנפחים. כאשר הורידים נפגמים בצורה הזו, רגליים וכפות הרגליים יתחילו ל

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146292 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147327 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148330 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138310 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131808 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica