חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים חשובים לפני בחירה של קורס קידום אתרים

מאת: rika segevקידום אתרים13/12/2012699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס קידום אתרים – ללמוד את הסודות לקידום אתרים

כאשר אנחנו מעוניינים לקדם אתר במנוע החיפוש של גוגל, עלינו להבין את האלגוריתם של גוגל - כיצד גוגל בעצם מדרגת את האתרים. האלגוריתם של גוגל מורכב מהרבה פרמטרים אותם אנחנו למדים בקורס קידום אתרים. על מנת להבין כיצד גוגל עובד יש לבצע פעולה מסויימת ולבדוק לאחר מכן אם היא שיתנה את הדירוג שלנו בגוגל. אם ראינו שיש שינוי חיובי, כנראה שהפעולה עוזרת לקידום האתר ונכללת באלגוריתם של גוגל.

לאחר שביצענו עשרות מחקרים, אנחנו יודעים מה עוזר לקידום האתר ומה פוגע בקידום האתר. כל חברה לקידום אתרים עוקבת אחר השינויים ומבצעת מחקרים באופן שוטף. כאשר אתם נרשמים לקורס קידום אתרים אתם בעצם באים ללמוד את המחקרים הללו והפעולות השונות שיש לבצע לקידום אתרים אורגני.

להלן חמשת הכללים החשובים בבחירת קורס קידום אתרים:

ניסיון המדריך ואתרים שקידם בפועל

לפני בחירה של קורס קידום אתרים, עלינו לשאול על המדריך שילמד אותנו ולבדוק את הנסיון שלו בקידום אתרים. ישנם מורים לקידום אתרים שאינם בעלי ניסיון מעשי אלא רק למדו את הנושאים ויודעים כיצד ללמד אותם בעזרת מצגת. חשוב למצוא מדריך שביצע קידום אתרים בעצמו ויכול להציג לכם דוגמאות של האתרים שעליהם עבד.

סילבוס החומר הנלמד בקורס

חשוב לבדוק את רשימת הנושאים עליהם תלמדו בקורס. תוכלו לחפש בגוגל מונחים שמופיעים בסילבוס של הקורס ולקרוא עליהם מעט. אחרי שתקראו קצת בנושא יעלו שאלות אותם תוכלו לשאול עוד בטרם הרישום. מעבר ללימוד העצמי תוך כדי בדיקת הנושאים, תוכלו לקבל רקע כללי שיעזור לכם להתחיל את הקורס.

אפשרות קידום האתר שלי

רבים מאלו שרוצים להירשם לקורס קידום אתרים מגיעים לתחום כי יש להם אתר משל עצמם, מעוניינים לחסוך את העלות הגבוהה של קידום אתרים אורגני ולעשות זאת בעצמם. ישנם קורסים שמאפשרים ללמוד תוך כדי עבודה על האתר האישי ובכך ניתן "לדפוק שתי ציפורים במכה אחת". אם אתם בעלי אתרים חשוב שתמצאו קורס קידום אתרים שמציע את האפשרות הנ"ל.

ניסיון מעשי שאני רוכש במהלך הקורס

לפני בחירה של קורס קידום אתרים חשוב לשאול על הניסיון המעשי שאקבל במהלך הקורס. חשוב לדעת שתיאוריה בלבד אינה מספיקה על מנת למצוא עבודה בתחום. הדרך הכי טובה להציג ניסיון של מקדם אתרים היא להראות את האתרים שאותם קידם ומיקומי מילות המפתח בגוגל. חשוב לבדוק אם במהלך הקורס אנחנו מתנסים בצורה מעשית, ויכולים להציג את העבודה שעשינו בקורס בהמשך הדרך.

תלמידים שסיימו את הקורס

כמו לכל קורס, לפני רישום לקורס קידום אתרים מומלץ לשוחח עם בוגרים שכבר סיימו את הקורס. כדאי לשאול אותם על הקורס, האם הצליחו להפיק ממנו תועלת והאם סיימו את הקורס מרוצים, עם ידע חדש ויעיל.

אלו כל הטיפים שלנו לפני רישום לקורס קידום אתרים. חשוב לבצע בדיקה רצינית לפני הרישום על מנת שלא לצאת בידיים ריקות ללא ניסיון. עם תיאוריה מינימלית בלבד קשה להתקבל לעבודה ולכן כדאי לצבור ניסיון מעשי בקידום אתרים. בהצלחה לכולם!

 



תגיות המאמר: קורס קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקה שגב - מנהלת שיווק בחברת Webon קידום אתרים אורגני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rika segev

מאת: rika segevקידום אתרים01/11/12722 צפיות
רבים מבעלי העסקים מתעניינים בבניית אתר סלולרי בעת האחרונה. לאחר קריאת המאמר תוכלו להבין על מה כל המהומה וכיצד אתר סלולרי יוכל לעזור לכם להקטין את עלויות הפרסום, תוך כדי הגדלת כמות הפניות.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213415 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica