חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

11 הדיברות למיתוג פנימי יעיל

מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/2012934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

11 הדיברות למיתוג פנימי יעיל

  1. גיבוי של ההנהלה: ארגון שנעשה בו מיתוג מחדש מתמודד עם תהליך של שינוי שמטבעו דורש מוטיבציה וגמישות, ועשוי לעורר התנגדות וחשש. על ההנהלה הבכירה כולה, ובראשה המנכ"ל, לגבות את תוכנית השינוי.

  2. בהירות ועקביות: יש להגדיר את המותג ואת ערכיו בבהירות מרבית, ולשדר את הבטחות המותג בעקביות. על העובדים לחוות את המותג בצורה עקבית ולהבין אותו באופן מוחלט כדי שיוכלו להעביר את הבטחת המותג ללקוחות.

  3. עזרו להם לקיים את ההבטחה: אם המיתוג הפנימי דורש שינוי התנהגותי בקרב העובדים,על הארגון לצייד אותם במסרים ובכלים אפקטיביים שיגבירו את מודעותם ואת מחויבותםלערכי המותג.

  4. רב ערוציות: מומלץ לתקשר את המותג פנימה בשישה כלים לפחות, כדי להגביר את אפקטיביות התהליך ולהבטיח הבנה והפנמה של ערכי המותג.

  5. לחיות את ערכי המותג: ערכי המותג ומסריו צריכים לבוא לידי ביטוי באופן עקבי בכל פעילויות הארגון – החל בעיצוב סביבת העבודה ועד למפגשים בין המנהלים לעובדים. אם "חדשנות" היא אחד מערכי המותג, על ההנהלה לעודד את העובדים לחדשנות ולתגמל אותם על כך.

  6. מגע אישי: כלי תקשורת המוניים (אינטרה-נט, עיתון פנימי, פוסטרים) אינם מספיקים. אין לוותר על מגע אישי בין המנהלים לעובדים, באמצעות קו ישיר להנהלה, שיחות אישיות, סדנאות וכנסים.

  7. מחקר תחילה: כמו קמפיין פרסום חיצוני, גם קמפיין פנימי יעיל חייב להתבסס על מחקר. מחקר יכול לסייע לזהות את הפער בין התנהגות העובדים ותפיסותיהם במציאות ובין התנהגות רצויה שתאפשר להם לקיים את ההבטחה המותגית.

  8. לעשות, לא רק לדבר: כדי שיוכלו לשמש שגרירים ולייצג את המותג כלפי חוץ, על העובדים לחוש שהם חלק מהמותג. לשם כך, יש לאפשר להם לתרום באופן אקטיבי לתהליך השינוי ולקידום המותג החדש.
    rn על המותג החדש להתאים לא רק לצורכי הלקוחות, אלא גם ליכולות הארגון, לערכיו ולתרבותו.

  9. לקבוע סדר עדיפויות: אי אפשר לשנות את הכול בבת אחת, ואם מנסים לעשות זאת, זה יוצר תסכול הן בקרב ההנהלה והן בקרב העובדים. השאלות שיש לשאול כדי לקבוע סדר עדיפויות לשינוי הן:
    מה הכי חשוב ללקוח?
    באילו תחומים תרומתם של העובדים היא המשמעותית ביותר?
    מה העובדים יכולים לשדר בעקביות, לטווח הארוך?

  10. להציג את "התמונה הגדולה": על העובדים להבין מה תפקידם ומה מקומם בפעילות הכוללת של הארגון, וכיצד השינוי צפוי להשפיע על הארגון כולו, ועליהם בפרט. כך גוברת המוטיבציה שלהם להתגייס ולתרום להצלחת השינוי, והם חשים גאוות יחידה כאשר חל שיפור.

  11. לקבוע מראש מדדים להצלחה: עובדים שתרמו יותר מאחרים למיתוג הפנימי יתוגמלו, ויתבשרו כיצד השפיעה עבודתם על הלקוח החיצוני בערכים מדודים של סיפוק ומידת נאמנות.

למאמרים נוספים בתקשורת פנים, ייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש: http://bit.ly/Y2e1t9

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    שרון צור

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת שרון צור

    מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12903 צפיות
    תקשורת שוטפת, אמינה ודו-כיוונית בין ההנהלה לעובדים חיונית לקיומה ולהצלחתה של כל חברה

    מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12886 צפיות
    באילו מקרים כדאי להעדיף את הדואר האלקטרוני על פני כלי תקשורת אחרים?

    מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12942 צפיות
    תקשורת פנימית מתנהלת בארגון באופן בלתי פורמלי כל הזמן. חברי ההנהלה יכולים רק לבחור האם לקחת בה חלק פעיל ולתעל אותה להשגת יעדי הארגון

    מאת: שרון צורמיניות ובריאות מינית04/10/123971 צפיות
    נפלאות הקורדיספס סיננסיס ידועות כבר מעל 1000 שנים, בסין שם הפטריה מוכרת כ"אוצר רפואי לאומי".

    מאת: שרון צורבריאות ורפואה כללי03/10/121087 צפיות
    כולסטרול הוא מבנה שומני החיוני לתפקודים שונים בגוף, הוא משתתף בבניה של הורמונים שונים בייחוד הורמונים הקשורים למערכת המין והרבייה, נאגר במעטפת שומנים המגנה על האיברים, חלק עיקרי במלחי המרה המשמשים לפירוק ועיכול השומנים מהתזונה ועוד...

    מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

    מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222256 צפיות
    טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

    מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221491 צפיות
    הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

    מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22905 צפיות
    עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

    מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211219 צפיות
    חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

    מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21954 צפיות
    עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

    מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211038 צפיות
    כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

    מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201516 צפיות
    לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica