חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור התפקוד המיני באמצעות פטרית הקורדיספס

נפלאות הקורדיספס סיננסיס ידועות כבר מעל 1000 שנים, בסין שם הפטריה מוכרת כ"אוצר רפואי לאומי". הפטרייה התגלתה על ידי התושבים המקומיים בטיבט ונפאל אשר היו רועים את בהמות היאקים שלהם לאזורי מרעה גבוהים יותר, היאקים חפרו בפרסותיהם באדמה חושפים ואוכלים שורשים ופטריות ובין היתר את פטריות את הקורדיספס. הבחין הרועה כי למרות שהבהמות רעו בשדות מרעה בגבהים בהם אחוזי החמצן נמוכים, היאקים לא האטו את פעילותם (דבר המאפיין הימצאות בגבהים כתוצאה חוסר חמצן) הראו חיוניות מוגבר גם בפעילות המינית. הרועים אשר הבחינו בפעילות המינית המוגברת של היאקים , תמהו מה גורם לבהמות להתנהג בצורה כה אנרגתית וכך גילו את פטרית הקורדיספס. הרועים החלו לשלב את הפטריה בצורת חליטות תה וכעבור כמה ימים החלו להרגיש את השפעתה. כאשר אנשי השבט התחילו לצרוך את הפטריה הבחינו כי סיבולת הלב-ריאה השתפרה והם סבלו פחות ממחלות נשימה ובמהרה התפרסמו סגולות הפטרית הקורדיספס בכל רחבי סין. פטריית הפלא הגיעה לידי רופאי הקיסר, הקיסר שהתפעל מהשפעתה על רמות האנרגיה וחש העצמה בדחף ובתפקוד המיני החליט לחמוד אותה לעצמו, מאחר והפטריה נדירה מאוד, הוציא מצו קיסרי שכל פטריה המתגלה חייבת על פי חוק להגיע לחצר המלכות והכריז עליה כפטריה קיסרית.

פטרית הקורדיספס מגבירה את רמת האנרגיה ואת רמת הויטליות כאשר ניטלת על בסיס קבוע. הפטריה אינה מעלה את ערכי לחץ הדם ועם זאת מחזקת ומגנה על הלב וכלי הדם.

להבדיל משימוש בצמחי מרפא פטרית הקורדיספס מעלה את רמות האנרגיה באופן מתון ועקבי והשפעתה לא נגמרת כאשר רמות הפטריה יורדות במחזור הדם לדוגמת צמחי מרפא ממשפחת הגינסנג, צמחים המכילים תרכובות קפאין וכד'...

בשימושים מסורתיים משמשת פטרית הקרדיספס לחיזוק הכליות, הכליות מקושרות ברפואה הסינית לאיזון וחיזוק רמות האנרגיה באופן כללי ואף לתפקוד מיני הן בגברים והן בנשים. לאור תיעוד רב שנים של הרפואות המזרח על הצלחה בשילוב של פטרית הקורדיספס במצבים של: חוסר חשק מיני, בעיות פריון, ירידה בליבידו והפרעות בתפקוד החלו חוקרים ביפן, סין ובמערב לבדוק את פעילות הפטריה.

פטרית הקורדיספס מגבירה את החשק המיני כשנוטלים אותה במשך  מספר שבועות.

חוקרים אשר בדקו את רכיבי הפטריה מצאו כי הקורדיספס מפעילה מנגנונים בגוף

הדומים למנגנונים של הורמוני המין.  ב-1995 ניסויי מעבדה ביפן הראו שתמצית

קורדיספס מדכאת התכווצויות שרירים בתוך אזור בפין ברקמה הנקראת corpus cavernosum, רקמה זאת מכילה כלי דם ושרירים המשתתפים בנוקשות האיבר.  במצב של עוררות מינית, דם זורם לאזור דמוי הספוג  נאגר וגורם לזקפה. רופאים סיניים שלמדו במערב ערכו ניסויים רבים על קורדיספס בטיפולים באי-אונות גברית.

בבי"ח הואה שאן, שנחאי, חוקרים בדקו את הקורדיספס על 286 גברים הסובלים מאי-אונות.  אחרי 40 יום שבהם נטלו 1 גרם קורדיספס שלוש פעמים ביום, 183 דיווחו על שיפור בתפקוד מיני ובחיי המין.

במכון האנדוקרינולוגי בשנחאי נבדקו 50 גברים הסובלים מאין-אונות. הנבדקים קיבלו קורדיספס  במשך 40 יום.  13 מהגברים דיווחו שחזרו לתפקוד מיני מלא ו- 12 גברים דיווחו שהם מרגישים התעוררות מינית ומסוגלים להגיע לזקפה מלאה.

כיצד פטרית הקורדיספס מסייעת בשיפור התפקוד המיני:

  • חיזוק ואיזון המערכת ההורמונאלית
  • שיפור זרימת הדם אל איברי המין
  • חיזוק הלב וכלי הדם
  • חיזוק ואיזון פעילות הכליות והעלאתאנרגית ה – JING הנאגרת בכליות ואחראית ע"פ הרפואההסינית בין היתר גם על התפקוד המיני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צור

מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12935 צפיות
ארגון שנעשה בו מיתוג מחדש מתמודד עם תהליך של שינוי שמטבעו דורש מוטיבציה וגמישות, ועשוי לעורר התנגדות וחשש. על ההנהלה הבכירה כולה, ובראשה המנכ"ל, לגבות את תכנית השינוי.

מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12903 צפיות
תקשורת שוטפת, אמינה ודו-כיוונית בין ההנהלה לעובדים חיונית לקיומה ולהצלחתה של כל חברה

מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12886 צפיות
באילו מקרים כדאי להעדיף את הדואר האלקטרוני על פני כלי תקשורת אחרים?

מאת: שרון צורייעוץ עסקי23/12/12943 צפיות
תקשורת פנימית מתנהלת בארגון באופן בלתי פורמלי כל הזמן. חברי ההנהלה יכולים רק לבחור האם לקחת בה חלק פעיל ולתעל אותה להשגת יעדי הארגון

מאת: שרון צורבריאות ורפואה כללי03/10/121087 צפיות
כולסטרול הוא מבנה שומני החיוני לתפקודים שונים בגוף, הוא משתתף בבניה של הורמונים שונים בייחוד הורמונים הקשורים למערכת המין והרבייה, נאגר במעטפת שומנים המגנה על האיברים, חלק עיקרי במלחי המרה המשמשים לפירוק ועיכול השומנים מהתזונה ועוד...

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181813 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181096 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152568 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152570 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152041 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica