חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שוק ההון- ההשקעה משתלמת

מאת: דודו רוזשוק ההון26/12/2012763 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במסגרת הלימודים תחשפו להשלכות אשר נובעות ממחירי המניות- מזמני השפל והגאות. משקיעים רבים עוקבים אחרי המדדים וקוצרים רווחים. עם קצת הכוונה וידע- תוכלו לעשות זאת גם אתם. כמו כן, הקורס עשוי לעזור לכם לרכוש הכנסה נוספת והתקדמות. מדובר במקצוע אשר יהיה משולב בין התחביבים שלכם וכאשר אוהבים דבר מה, רוצים ללמוד אותו יותר ויותר לעומק. באופן זה תהפכו להיות מקצועיים ומנוסים

לימודי שוק ההון – בואו תעשו את זה נכון

תוכלו להירשם ללימודים במגוון מכללות אשר מאפשרות לימודי  קורסים שונים. במידה ותחליטו להתחיל ללמוד הירשמו ללימודים למתחילים. לימודי שוק ההון למתחילים יאפשרו לכם את היכולת הבסיסית הדרושה לשם הבנת השוק.  הכרת שוק ההון הינה חובה מכיוון שעלינו להכיר את התחום לפני שניכנס אלי, הדבר דומה לכל תחום אחר אותו נבחר ללמוד.  אם אתם חסרי ניסיון לגבי שוק הבורסה האמריקאית אך בעלי ניסיון במסחר בבורסות אחרות אתם עשויים לקבל מידע רב. ניסיון במסגרת הבורסה הישראלית לא תמיד יקנה לכם את הניסיון הנדרש בכדי לסחור ולגרוף רווחים בבורסה האמריקאית. במהלך הקורס תוכלו לרכוש ניסיון אמיתי אשר יעזור לכם באופן מעשי ולא ישמש רק עבור התרגול בכיתות. לאחר הבנת הנלמד תוכלו בהחלט לצאת לשוק ולסחור בעצמכם.

קורס מסחר יומי יקנה לכם כלים עבור המסחר. מדובר ברכישת כלים מקצועיים ביותר. תוכלו ללמוד אותם ואף כיצד יש להשתמש בהם במצבים שונים. כמו כן תלמדו להשתמש בתוכנות מסחר מתקדמות, תוכנות סריקת מניות, צ'אט קולי, דוחות מסחר ועוד.

איך הקורס ישפיע על צורת חיי?

קורס שוק ההון יאפשר לכם לעבוד מעט מאוד. בזמן שעובדים אחרים יעבדו במשרה מלאה, כשמונה שעות ביום, תוכלו אתם לעבוד רק שלוש שעות ביום ולהרוויח סכום נאה ביותר. הקורס יאפשר לכם להיכנס אל עולם המסחר ולעסוק בתחום. כמו כן, תוכלו לעבוד מהבית, לחסוך זמן ועלות נסיעות. נוסף על כך תוכלו לעבוד ולהישאר בפיג'מה, לישון עד מאוחר ולעבוד מתי שאתם רוצים, לפי השיקולים שלכם. מדובר בגמישות יוצאת דופן, תוכלו להיות עצמאיים ולהמשיך להשקיע. בצורה זו תגרפו רווחים נוספים.

לימודי שוק ההון יקנו לכם ידע ויכולת לשלוט בחייכם באופן מלא. הלימודים ישפיעו על חייכם בתחום הכלכלי וכן במישור האישי. בתחום הכלכלי -  תוכלו לבסס את עצמכם ולהיות עצמאיים, בתחום האישי-  תוכלו להחליט מתי מתאים לכם לעבוד. הלימודים הללו הינם פריבילגיה, שוק ההון הינו תחום נחשק ונחשב ביותר. תוכלו להיות גאים בעיסוקכם, להמשיך ללמוד ולהתמקצע בו. כך תאפשרו לעצמכם חיים מלאים ותוססים, רווי שינויים ומלאי תוכן ועניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימפלטרייד - דודו רוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו רוז

מאת: דודו רוזשוק ההון22/09/131245 צפיות
לימודי בורסה – רוצים לעסוק במסחר ? נא ללמוד ולהפנים את חוקי השוק !

מאת: דודו רוזרפואה משלימה22/09/13997 צפיות
לימודי שוק ההון – להרוויח בראש טוב

מאת: דודו רוזשוק ההון13/08/131038 צפיות
פתיחת חשבון מסחר – ולאף אחד אין יתרון עליכם

מאת: דודו רוזשוק ההון05/08/131226 צפיות
לימוד שוק ההון – כל אחד יכול לסחור

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/131140 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13811 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13726 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214038 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910500 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica